Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik heb vandaag me zoontje los gelaten.........

Pagina's : [1] 2

lala_hamoesh
08-04-2003, 10:18

hij is vandaag voor het eerst naar school toe........ en het is zo dood hiero........... ik ben nog nooit zo stil geweest als nu meestal hoor je me schreeuwen i het huis....... zahir hou op zahir je krijgt tah tah....... en nu het is zo stillllllllllll.............:huil:

lala_hamoesh
08-04-2003, 10:20
Origineel gepost door doenja_18 :huil: hou oppppppp :huil: ik mis hem zooooooooo................ :(

THRILLER
08-04-2003, 10:20
jah, kleine kinderen worden groot.

lala_hamoesh
08-04-2003, 10:22
Origineel gepost door THRILLER jah, kleine kinderen worden groot. :huil: wat ga ik straks doen als ie gaat trouwen aaaaahhhhhhh.........:huil: toen ik afscheid nam van hem gaf ie een kus op ze handje naar mij toe........ ik kreeg het echt benauwd......... :(

Nadia89
08-04-2003, 10:22

Aaaaah wat lief, ik wil ook een kindjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :traan2:

lala_hamoesh
08-04-2003, 10:23
Origineel gepost door Nadia89 Aaaaah wat lief, ik wil ook een kindjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :traan2: insallah zinna......... :Iluvu:

Oem_Lena
08-04-2003, 10:23
Origineel gepost door lala_hamoesh hij is vandaag voor het eerst naar school toe........ en het is zo dood hiero........... ik ben nog nooit zo stil geweest als nu meestal hoor je me schreeuwen i het huis....... zahir hou op zahir je krijgt tah tah....... en nu het is zo stillllllllllll.............:huil: whhahaha ik begrijp je heel erg goed,over een klein uurje mag je hem ophalen :Iluvu:

lala_hamoesh
08-04-2003, 10:25
Origineel gepost door lala_amira2 whhahaha ik begrijp je heel erg goed,over een klein uurje mag je hem ophalen :Iluvu: ik ga maar wat doen gaat de tijd sneller.......... ik mis hem zoooooooooooooo............ :( http://users.skynet.be/maketin/Img/beertjes.jpg hij is nu fijn aan het spelen en ik zit hier te janken als een gek........ ik wist niet dat het zo erg kon zijn.......

zinalady
08-04-2003, 10:28
Ahhhhhhhhhhhh How sweet! ;) het doet me denken aan mijn eerste dagje naar school! Ik had mijn vriendjes al want daar speelde ik altijd mee dus ik wist dat het 1 gezellige boel ging worden dus nog voordat we de schoolstraat ingingen.....zei ik tegen mijn moeder dat ze wegmocht gaan hahaha..... IK kan al niet wachten totdat ik mijn eigen kids ga krijgen..... Maarre ZIna je hebt dus 1 zoontje of meer kids? BEslama :zwaai:

cheima
08-04-2003, 10:29
lala hamousch sweety als je straks gaat ophalen geef hem dikke boessa van Cheima :blauwkus: :zwaai:

cheima
08-04-2003, 10:35
Origineel gepost door doenja_18 :zwaai: ;) hey wijffie :zwaai: :zwaai: :melig: ;) :maf2:

najiba05
08-04-2003, 10:36
Ik heb de mijne voorgoed los moeten laten . Een traan voor voor mijn ziel.

cheima
08-04-2003, 10:38
Origineel gepost door doenja_18 :hihi: hoe is het ?? hahaha gaat lekker hamdoelah met jou :melig: en J..... ;)

lala_hamoesh
08-04-2003, 10:40
dank jullie wel voor jullie reactie's ik zal voor iedereen een dikke boussa geven........ waneer word het nou half twaalf dan kan ik hem ophalen :huil:........... :( ............ love ya al meiden...........boussa..................... http://users.pandora.be/honeybee1/achtergrond_meisje_paddestoel.jpg

Lady_moi
08-04-2003, 10:44

ah meiske erg he?

Pagina's : [1] 2