Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sbah elgheer ya ness

Pagina's : [1] 2

Chaimaa
08-04-2003, 10:04

sabah a nour wat zijn jullie allemaal aan het doen..en waar zijn jullie? ik zit op school..loop al 2 weken achter met me praktijk alleen door yasmina :jammer: :zwaai:

Just_me_Dina
08-04-2003, 10:07
Sbah el geer oegti.. :) Ik zit op me werk...pfff maarreee geen zin vandaag.. Dus ik hoop dat het een gezellige dag word hier op Yasmine ;) Liefs. Dina

Chaimaa
08-04-2003, 10:10
Origineel gepost door Just_me_Dina Sbah el geer oegti.. :) Ik zit op me werk...pfff maarreee geen zin vandaag.. Dus ik hoop dat het een gezellige dag word hier op Yasmine ;) Liefs. Dina ahlan ogtie :) op je werk jek? wat voor werk doe je als ik vragen mag? ik zit nog laaaaaaaaaaaang op school :( yasmina is altijd leuk :stout: :verliefd: :zwaai:

Chaimaa
08-04-2003, 10:17
Origineel gepost door MissOogappeltje Ik zit ergens achter de pc en ik moet nog zoveeeeeeeeel doen voor school! Meid ga je naar Six flags? Ik betaal voor je oke? wielie ik ook.... :rolleyes: ja ik ga inchaillah! :D met nadruk op inchaillah t is heel lief van je maar dankje ik betaal wel zelf lieverd :blauwkus: :Iluvu: :verliefd:

tatoezientah
08-04-2003, 10:20

Ik ben op school..... aan het nablijven... Teveel gespijbeld... ik had nu vrij kunnen zijn :huil: Ennuh Yasmina is niet altijd leuk hoor... :zwaai:

Nadia89
08-04-2003, 10:26
Sba7 elgir :) lekker geslapen allemaal?? ik niet, om 1:30 bed in en om 7:00 eruit :( ik heb nu een tussen uur :D hierna Duits :eek: nog 2 jaartjes volhouden, dan eindelijk van deze ***school af :rolleyes:

Chaimaa
08-04-2003, 10:27
is goed lieverd :Iluvu: Origineel gepost door Nadia89 Sba7 elgir :) lekker geslapen allemaal?? ik niet, om 1:30 bed in en om 7:00 eruit :( ik heb nu een tussen uur :D hierna Duits :eek: nog 2 jaartjes volhouden, dan eindelijk van deze ***school af :rolleyes: weet je al wat je hierna ga doen? :D

Nadia89
08-04-2003, 10:31
Origineel gepost door Chaimaa is goed lieverd :Iluvu: weet je al wat je hierna ga doen? :D nee!! :confused: wat doe jij, of wat ga je nog doen??

Chaimaa
08-04-2003, 10:35
Origineel gepost door Nadia89 nee!! :confused: wat doe jij, of wat ga je nog doen?? ik heb vwo gedaan en ben sindskort overgeplaatst naar het vmbo..ik heb volgend jaar examenjaar en dan ga ik mbo doen..ik weet nog niet precies wat maar ik denk of: sociaal cultureel werk of maatschappelijk werk & dienstverlening of marketing en communicatie..en misschiennnnn toerisme... :)

Just_me_Dina
08-04-2003, 10:38
Origineel gepost door Chaimaa ahlan ogtie :) op je werk jek? wat voor werk doe je als ik vragen mag? ik zit nog laaaaaaaaaaaang op school :( yasmina is altijd leuk :stout: :verliefd: :zwaai: Ik werk op kantoor lieverd...pfff maar echt geeen zin :( Meskinaaa nog lang op school jiek.. beter school dan werk..geloof me.. hihihihi... Enne Yasmina altijd leuk :rolleyes: ..... hihihihi

Nadia89
08-04-2003, 10:39
Origineel gepost door Chaimaa ik heb vwo gedaan en ben sindskort overgeplaatst naar het vmbo..ik heb volgend jaar examenjaar en dan ga ik mbo doen..ik weet nog niet precies wat maar ik denk of: sociaal cultureel werk of maatschappelijk werk & dienstverlening of marketing en communicatie..en misschiennnnn toerisme... :) Leuk! welke klas zit je en hoe oud ben je echt goed van jou VWO!! :goedzo:

Chaimaa
08-04-2003, 10:41
Origineel gepost door Nadia89 Leuk! welke klas zit je en hoe oud ben je echt goed van jou VWO!! :goedzo: ik zit niet meer op vwo hoor meid ik zit nu op het VMBO i had some slight problems :( but it's ok :D vmbo roels :bril: ik zit in de 3de klas ben denk ik een jaar ouder dan jou ;) :zwaai:

tatoezientah
08-04-2003, 10:41
Ut WaS Vwo Nou ISt VmBo... DoeT MijN SiStaH Ook.... VooR De InForMaTie....:zwaaI

Nadia89
08-04-2003, 10:45
Origineel gepost door tatoezientah Ut WaS Vwo Nou ISt VmBo... DoeT MijN SiStaH Ook.... VooR De InForMaTie....:zwaaI :goedzo: wat doe jij dan

tatoezientah
08-04-2003, 10:49

Ik Doe 4 HaVo :zwaai: En JIJ???

Pagina's : [1] 2