Bekijk originele versie : Ik heb een brandende vraag wie wil mij helpen!!!!!
hayatmetalsia
08-04-2003, 10:02
Hallo ik ben hayat en ik heb vorig jaar een jongen ontmoet hij is 21 jaar heel lief in ieder geval mijn droomjongen. Maar op de een of ander manier wou ik niet verder met hem gaan. Ik zit nu al 6 maanden later maar nu begin ik spijt te krijgen dat ik het ooit heb uitgemaakt en ik wil naar hem terug maar ik ben bang dat ik weer ga afknakken wat moet ik doen wel terug gaan of noiet teruggaan. Pleaseee help me.
Boesa Hayat. :confused:
Samia504
08-04-2003, 10:08
als je echt van hem houd en hij van jou dan kan je het toch proberen en als het weer niet lukt dan weet je dat tenminste waar je aantoe bent :zwaai:
Origineel gepost door farousia
Ik wil niet aanvallen, maar hoe kunnen wij jou helpen met alleen de informatie die je verstrekt, wees directer, vertel waarom het uit is gegaan, hoe hij is, was hij van plan om om je hand te komen vragen??? En zo kan ik een tijdje door blijven gaan. Wees specifieker!!!
hij is 21
geloof me met een relatie doe je jou en die ander alleen maar pijn! het is niet voor niets haram, denk alleen aan de feiten wil hij je hand komen vragen? nee nou dan niet over en uit!
walikom salaaam wr wb
Atlas_Gebergte
08-04-2003, 16:57
Hallo weten we nog dat een relatie HARAM is in de islam? dus meid denk eerst goed na voordat je iets gaat ondernemen!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat je eruit komt en de weg van de islam kiest. Moge Allah over je waken.
Wa Sallaam Alikoum
hayatmetalsia
09-04-2003, 09:06
hi met mij weer hij zou mijn hand komen vragen ja maar ik wou niet doorgaan maar nou zie ik in dat hij toch een goede jongen is hij bid, hij rookt niet hij heeft een goede opleiding enz. Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties. Vooral Samia bedankt dat je zo positief denkt. Beslama
zuster geloof mij nou maar..... een relatie komt alleen maar problemen van zorg dat hij zo snel mogelijk jou hand komt vragen! je kan een man pas echt 100% vertrouwen als hij bij jou vader om toestemming is komen vragen, voor die tijd is hij niet islamitsche bezig, dus zuster laat hem zo snel mogelijk langs komen. als hij dit niet wil of er moeilijk over doet treur niet Allah swt heeft het zo gewild. ga door met jou leven en denk aan je imaan
walikom Salaam wr wb
Shafia
ja.. je kan em `t beste om je hand laten vragen..
als hij je nog terug wil natuurlijk ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.