Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opnieuw auto bekogeld vanaf viaduct Rijswijk

Fietspomp
03-10-2005, 21:25

Vanaf een viaduct over de A4 bij Rijswijk is vanavond opnieuw een steen op een passerende auto gegooid. Voor zover bekend zijn daarbij geen gewonden gevallen. Dit maakte de politie net bekend. Het gaat om hetzelfde viaduct als waar eerder dit jaar een dertigjarige vrouw uit Uden om het leven kwam doordat vandalen ook een stoeptegel gooide, die door de voorruit heen kwam. Zal vast wel peter r de vries zijn geweest met zijn reconstructie :hihi:

Fietspomp
03-10-2005, 21:26
bron: fok.nl

Perez
03-10-2005, 22:07
Mij vergaat het lachen bij zulke gevaarlijke ''''grapjes''''. En dan nog nadat het pas zo uit de hand is gelopen........ik kan dit niet meer begrijpen..... Dit is gewoon moord!!! Ik had dit bericht trouwens al opgenomen in een eerdere topic van me. Want vorige week vrijdag was er helaas ook al een idioot die een stoeptegel gooide. Daar had ik toen een topic over geopend en nu had ik dit bericht daarbij al geplakt van www.nu.nl

Sugah_
03-10-2005, 22:09
Alweer ? :o

KenNet
03-10-2005, 22:16

Vanaf een viaduct over de A4 bij Rijswijk is vanavond opnieuw een steen op een passerende auto gegooid. Voor zover bekend zijn daarbij geen gewonden gevallen. Dit maakte de politie net bekend. Het gaat om hetzelfde viaduct als waar eerder dit jaar een dertigjarige vrouw uit Uden om het leven kwam doordat vandalen ook een stoeptegel gooide, die door de voorruit heen kwam. Zal vast wel peter r de vries zijn geweest met zijn reconstructie :hihi: Het kan niet jouw verstand zijn geweest, die ben jij blijkbaar al langer kwijt. Werkelijk, er is niets lachwekkends aan dit fenomeen.