Bekijk originele versie : Eindelijk feest in zuiden van Irak
Zelfkritiek
08-04-2003, 09:59
Na alle ellende van de oorlog en 25 jaar van terreur door Saddam, zijn de mensen in Basra en omgeving eindelijk vrij. Op TV zien we dan ook eindelijk beelden van feestende Irakezen. Dankbare moslims begroeten de Amerikanen en Britten op zeer hartelijke wijze!! :)
Laten we hopen dat deze mensen een vrije en voorspoedige toekomst tegemoet gaan! Dat wenst iedereen ze toch toe???
Origineel gepost door smartie2
Allah zal ze vanzelf betalen
en goed ook
nooit maar dan ook nooit zou een "moslim"
een kaffer mogen omhelzen
Wie ben je om te weten hoe Allah zal straffen, wat mij aan jou
irriteert dat je ze3ma moslim bent, maar jezelf
heel erg tegenspreekt. Je doet de moslims geen eer aan jongenman. Je haat joden, ooit van andalusie gehoord. Ten tweede je mag niet haten. Je gunt je broeders geen vrijheid. Waren het niet de moslims van toen die tegen de onderdrukking van de kuffar vochten. Alhoewel de moslims van toen de echte moslims waren en nu heeft men helemaal geen imaan meer. EN als je beter leest staat er dat een Irakese soldaat zijn zoon omhelst, mag dat niet ofzo zijn zoon in hemelsnaam.
Het wil niet zeggen dat ik niet tegen de oorlog. Ik vind het niet gerechtvaardigd dat AMerika dit doet omdat men zo hypocriet bezig is altijd. Saddam is een probleem voor de bevolking. En niet voor ons of de VS. Hij zit op een vette oliebron en is nog een neeknikker ook en dan ben je helemaal de gebeten hond. EN denk maar niet dat alle irakezen blij zijn met de geallieerden. De VS wil daar de baas blijven met een marionettenregering. Irakezen zijn een verdomd trots volkje. Houden niet van buitenstaanders. Misschien dat jullie weten dat in de vroegere periode een jordaanse koning de macht had over irak en binnen twee weken werd doodgeschoten. Dit zal ook gebeuren met de regering die zal komen gaan. Het gaat ten onder want het irakeze staal is niet te doorbreken. De irakezen zullen vrijheid nooit kennen, want er zal altijd wel iemand boven hen staan om hen de mond te snoeren, of dat door saddam gebeurt of door de VS het is een en dezelfde kwaad.
Origineel gepost door Zelfkritiek
Laten we hopen dat deze mensen een vrije en voorspoedige toekomst tegemoet gaan! Dat wenst iedereen ze toch toe???
DAt jij dit al ter discussie stelt met vraagtekens, vind ik schandelijk. Denk dat je we domme wezens zijn ofzo, dat je hier met mongolen aan het disscussieren bent. Jezus schaam je.
Origineel gepost door HeyoanTX
Zwijg stil , en gebruik je verstand. Je aanbidt dezelfde Allah als de Zionisten, jij bent gelijk aan hen die je vervloekt.
Dat slaat toch nergens op, Het is allemaal 1 pot nat.
Jij moet eerst het verschil weten tussen zionisten en joden jongetje en
dan pas mag je terugkomen, want je argument slaat echt helemaal nergens op.
Origineel gepost door HeyoanTX
Zoals ik al zei, geen verschil tis 1 pot nat. :zwaai:
Ga je ontwikkelen jong, want je bent echt hartstikke dom, was jij niet
diegene die onder verschillende namen postte, perzik, rifraf en de hele klan. Want dan heeft het geen zin om met jou te discussieren.
he waarom is mijn bericht verwijderd
Moderator dit moeten ze met jou doen :auw: :stomp:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.