Bekijk originele versie : al Qaida leden opgepakt...
in mijn woonplaats zijn vanochtend 4 mannen opgepakt..het is 10 minutjes lopen vanuit mijn straat challet sur loire(loiret)
nou net voor de ramadan:traan1:
moge Allah swt ons leiden......ameen
UmmNaasiruddeen
03-10-2005, 21:04
Asalamoe alaykoem,
Msaken moge ze bijstaan...
Wasalaam
Asalamoe alaykoem,
Msaken moge ze bijstaan...
Wasalaam
indien ze echte al qaeda leden zijn (en dus geen onschuldige): vinden jullie het erg dat ze opgepakt zijn? ik ben blij dat ze dan opgepakt zijn! ik hoop dat alle personen die ons geloof op zodanige gewelddadige manier presenteren en zulke gruwelijke daden plegen waaronder vele onschuldige mensen slachtoffers achter slot en grendel verdwijnen!
indien ze echte al qaeda leden zijn (en dus geen onschuldige): vinden jullie het erg dat ze opgepakt zijn? ik ben blij dat ze dan opgepakt zijn! ik hoop dat alle personen die ons geloof op zodanige gewelddadige manier presenteren en zulke gruwelijke daden plegen waaronder vele onschuldige mensen slachtoffers achter slot en grendel verdwijnen!
er is verder nog niks bekend, onderzoek volgt nog..
en ik vind het erg nou net voor de ramadan, niet als ze schuldig zijn;)
Dreamlover
04-10-2005, 07:22
Gewoon je buren :eek:
Gevaarlijk!
oem_mujahid2
04-10-2005, 21:37
Moge allah swt het makkelijk voor ze maken amin,
Ook al zijn ze schuldig, het blijven onze broeders in de islaam en ik wens het beste voor hen en dat is niet in de handen van de vieze koefar islaamhaters!!!!!!!!!!!:kwaad:
Moge allah swt het makkelijk voor ze maken amin,
Ook al zijn ze schuldig, het blijven onze broeders in de islaam en ik wens het beste voor hen en dat is niet in de handen van de vieze koefar islaamhaters!!!!!!!!!!!:kwaad:
hier heb jij helemaal gelijk in en Ameen
het zijn twee marokkanen en twee bekeerde fransen
oem_mujahid2
04-10-2005, 22:25
hier heb jij helemaal gelijk in en Ameen
het zijn twee marokkanen en twee bekeerde fransen
En vooral in deze maand ramadan...moge Allah subhana wa ta3ala ze bijstaan..amin
En vooral in deze maand ramadan...moge Allah subhana wa ta3ala ze bijstaan..amin
Ameen
en zinna mashie gheer freaky oe safi...
Als ze schuldig zijn moge ze van mij part ook achter slot en grendel.
Als ze schuldig zijn moge ze van mij part ook achter slot en grendel.
ja inderdaad. ik begrijp dat niet dat zie hier dan ook steun krijgen. tenzij ze echt onschuldig zijn. maar sorry mochten ze schuldig dan ben ik superblij dat ze opgepakt zijn. en wie zegt dat nederland/nederlanders islamhaters zijn? vergis je niet meid. nederland is een van de weinige landen waar je nog met een hoofddoek kan rondlopen....dus het valt reuze mee...7mad Allah ou shakroe...dan anderen voor islamhaters uit te maken
ja inderdaad. ik begrijp dat niet dat zie hier dan ook steun krijgen. tenzij ze echt onschuldig zijn. maar sorry mochten ze schuldig dan ben ik superblij dat ze opgepakt zijn. en wie zegt dat nederland/nederlanders islamhaters zijn? vergis je niet meid. nederland is een van de weinige landen waar je nog met een hoofddoek kan rondlopen....dus het valt reuze mee...7mad Allah ou shakroe...dan anderen voor islamhaters uit te maken
ooh het laatste stukje was gericht tegen oem majahid en tegen jou snoopie, maar dat srpak voor zich denkik...
maar in dit geval gaat het om dee franse he, want ze zijn in Frankrijk op gepakt...en Franse zijn echte moslims haters, geloof mij:)
maar in dit geval gaat het om dee franse he, want ze zijn in Frankrijk op gepakt...en Franse zijn echte moslims haters, geloof mij:)
jah uiteraard is het daar erger. maar om gelik van haters te spreken? dat vind ik eerder een vooroordeel dan een statement. en je hebt er niks aan als je de bevolking zo benadert wanneer je zelf in dat land woont. wanneer mensen nederlanders/fransen etc et haters noemen; islamhater; allochtonenhaters; etc etc etc rascisten etc etc. dan denk ik: waarom zoek je dan geen toekomst in een land waar dat niet zo is naar jouw eigen mening? euh marokko, je land van herkomst althans die van je ouders?
er is verder nog niet veel bekend, behalve dat ze zijn opgepakt om dat 1 van hun contact had met 1 van de gene die opgepakt is in madrid.. verder weet ik dat 1 vorig jaar bij mijn man werkte, hij liep altijd in leger kleding en had een lange baard, en dat hij 8 maanden naar de trainings kamp is geweest in ....
dat vertelde hij ook gewoon op zijn werk ....dusss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.