Bekijk originele versie : koning MOhamed VI legt op 6 oktober de 1e steen voor een vliegveld in taza
beppie_truus
03-10-2005, 14:49
Eindelijk is taza ook aan de beurt we krijgen een vliegveld 6 oktober inshallah legt koning mohamed VI de eerste steen en wordt er officieel gestart met de bouw van het vliegveld:D :goedzo: :goedzo:
Pleeborstel
03-10-2005, 15:10
Mooi, gefeliciteerd zou ik zeggen;)
Bij mij in Tetouan hebben ze trouwens pas geleden eindelijk een nieuwe start en landingsbaan aangelegd. De oude was niet veel meer dan een stukje afgedankte autoweg:D
Sowieso gaat het wel goed in Tetouan nu. Inshallah komt het goed in Marokko:)
beppie_truus
03-10-2005, 15:16
Mooi, gefeliciteerd zou ik zeggen;)
Bij mij in Tetouan hebben ze trouwens pas geleden eindelijk een nieuwe start en landingsbaan aangelegd. De oude was niet veel meer dan een stukje afgedankte autoweg:D
Sowieso gaat het wel goed in Tetouan nu. Inshallah komt het goed in Marokko:)
als we maar genoeg geduld hebben met het marokkaanse volk dan komt het inshallaha helemaal goed met marokko:goedzo:
miss_burberry
03-10-2005, 15:18
Eindelijk is taza ook aan de beurt we krijgen een vliegveld 6 oktober inshallah legt koning mohamed VI de eerste steen en wordt er officieel gestart met de bouw van het vliegveld:D :goedzo: :goedzo:
Wij willen ook een vliegveld :traan1:
K vind Fes veels te ver.. :hihi:
beppie_truus
03-10-2005, 15:22
Wij willen ook een vliegveld :traan1:
K vind Fes veels te ver.. :hihi:
ewa als je nou snel naar taza vertrekt dan tref je de big man himself en dan eis je heel simpel ook een vliegveld:D
p.s zerma fes is te ver weg:ego: 60 km over de snelweg is zo gepiept :D
beppie_truus
03-10-2005, 15:24
een marokkaanse die Beppie Truus heet ???
beetje doorgeschoten in de integratie ???
nee jou naam klinkt lekker marokkaans:D
miss_burberry
03-10-2005, 15:26
ewa als je nou snel naar taza vertrekt dan tref je de big man himself en dan eis je heel simpel ook een vliegveld:D
p.s zerma fes is te ver weg:ego: 60 km over de snelweg is zo gepiept :D
Ik ga hem een hele lieve brief schrijven.. :D
Ok.. Ben wel binnen een half uur thuis.. Maar wil liever binnen 5 min thuis zijn :hihi:
beppie_truus
03-10-2005, 15:30
Ik ga hem een hele lieve brief schrijven.. :D
Ok.. Ben wel binnen een half uur thuis.. Maar wil liever binnen 5 min thuis zijn :hihi:
wel een verzoek brief en geen liefdes brief schrijven :hihi:
wij moesten altijd uren rijden voordat we bij een vliegveld waren en miefrouw klaagt omdat ze een half uur moet rijden:(
miss_burberry
03-10-2005, 15:32
wel een verzoek brief en geen liefdes brief schrijven :hihi:
wij moesten altijd uren rijden voordat we bij een vliegveld waren en miefrouw klaagt omdat ze een half uur moet rijden:(
:hihi:
Vraag me af wanneer ie klaar is dat vliegveld :hihi:
beppie_truus
03-10-2005, 15:34
:hihi:
Vraag me af wanneer ie klaar is dat vliegveld :hihi:
Nou ze beginnen op 6 oktober en het wordt een klein vliegveld dus ik denk zo rond 6 oktober 2015:hihi:
miss_burberry
03-10-2005, 15:37
Nou ze beginnen op 6 oktober en het wordt een klein vliegveld dus ik denk zo rond 6 oktober 2015:hihi:
2020:hihi:
beppie_truus
03-10-2005, 15:39
2020:hihi:
dat is alleen in geval van extreme hitte maar dat kennen we toch niet in taza:hihi:
miss_burberry
03-10-2005, 15:44
dat is alleen in geval van extreme hitte maar dat kennen we toch niet in taza:hihi:
Meknes neemt het wel over die hitte :maf2:
beppie_truus
03-10-2005, 15:46
Meknes neemt het wel over die hitte :maf2:
mijn pa is net terug van taza en hij vertelde dat taza er nog nooit zo schoon en opgeruimd uit heeft gezien:D
en het weer is daar nu ook heerlijk zo rond de 25/30 graden:goedzo:
miss_burberry
03-10-2005, 15:59
mijn pa is net terug van taza en hij vertelde dat taza er nog nooit zo schoon en opgeruimd uit heeft gezien:D
en het weer is daar nu ook heerlijk zo rond de 25/30 graden:goedzo:
Lekker weer.. :D
Maar nu het ramadan is.. Dorst.. :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.