Bekijk originele versie : Marokkaanse jeugd...
bezorgt bejaarde Assense haar fiets terug!!
Geweldig vind ik dit, een 88-jarige vrouw werd door een brutale hollandse jongeman van haar fiets beroofd. Ze zag een paar marokkaanse (hang-)jongeren en vertelde haar verhaal. De fiets kon ze echt niet missen, want ze heeft last van een knie.
Zonder lang na te denken, belt een van de meisjes met de dief (deze kenden ze toevallig) en sommeerde hem de fiets terug te geven..de dief bezweek voor haar maar durfde de fiets niet terug te brengen, waarop de 2 andere jongens naar de dief zijn gegaan en de fiets ophaalden.
'Niets hoefden ze er voor te hebben, en ze me hebben me ontzettend geholpen. Ik ben harstikke blij dat ik de fiets terug heb, ik vroeg of ze er iets voor wilden hebben..een ijsje of zo iets..(schattig.. ;) ) maar ze wilden niets.
'Doe maar een goed woordje als er over marokkaanse jongeren wordt gesproken' zeiden ze....de vrouw heeft de krant gebeld..want zegt ze: ik heb veel respect voor deze actie, dat mag wel in de krant!' aldus een dolblije 88-jarige!!
ER IS NOG HOOP!! :D
_h4T3d_sE7eN
08-04-2003, 00:21
was er geen hoop meer dan ? :confused:
berbertje00
08-04-2003, 00:24
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
:hihi:
Origineel gepost door _h4T3d_sE7eN
:D
SaraZena
08-04-2003, 00:36
wauw..wat een mooi verhaaltje :D
Chatefemqemamu
08-04-2003, 01:03
aaaahhh sweet oma'tje :D
bint_duh_bledie
08-04-2003, 09:11
hhahhahahhaha wel grappig
maar ze heeft toch wel tegen de krant gezegt dat het echt de marokkanen waren
echt waar de marokkanen
Somaya_Riffia
08-04-2003, 10:24
Origineel gepost door sahira
bezorgt bejaarde Assense haar fiets terug!!
Geweldig vind ik dit, een 88-jarige vrouw werd door een brutale hollandse jongeman van haar fiets beroofd. Ze zag een paar marokkaanse (hang-)jongeren en vertelde haar verhaal. De fiets kon ze echt niet missen, want ze heeft last van een knie.
Zonder lang na te denken, belt een van de meisjes met de dief (deze kenden ze toevallig) en sommeerde hem de fiets terug te geven..de dief bezweek voor haar maar durfde de fiets niet terug te brengen, waarop de 2 andere jongens naar de dief zijn gegaan en de fiets ophaalden.
'Niets hoefden ze er voor te hebben, en ze me hebben me ontzettend geholpen. Ik ben harstikke blij dat ik de fiets terug heb, ik vroeg of ze er iets voor wilden hebben..een ijsje of zo iets..(schattig.. ;) ) maar ze wilden niets.
'Doe maar een goed woordje als er over marokkaanse jongeren wordt gesproken' zeiden ze....de vrouw heeft de krant gebeld..want zegt ze: ik heb veel respect voor deze actie, dat mag wel in de krant!' aldus een dolblije 88-jarige!!
ER IS NOG HOOP!! :D
:goedzo:...maar het verbaasd me niet als dit verhaal in de krant helemaal wordt omgedraaid:'Nederlandse man redt oude vrouw van Marokkaanse hangjongeren'....zo iets zal er wel komen te staan..
Geloof niets meer van wat ze in die kranten schrijven..
tatoezientah
08-04-2003, 10:31
VolGenS Mij StoNd Het Al In De KraNt........ToG??
MaH HieR KaN Ik ZOoooooo Blij Om WOrdUH
Origineel gepost door tatoezientah
tatoezientah ik moet elke keer lachen om die konijn :melig:
:hihi:
tatoezientah
08-04-2003, 10:43
Jij LAcheN Om Mij???
That'S Me :kwaad:
Jij LAcheN Om Mij???
That'S Me :kwaad:
:lol: :lol: ben jij dat?????
:eek: wat schattig :Iluvu: :Iluvu:
:melig:
tatoezientah
08-04-2003, 10:55
:o
SaNk JoE !!!!
:zwaai:
MaH iS WeL VaN VoriG JaaR....:hihi:
Origineel gepost door Somaya_Riffia
:goedzo:...maar het verbaasd me niet als dit verhaal in de krant helemaal wordt omgedraaid:'Nederlandse man redt oude vrouw van Marokkaanse hangjongeren'....zo iets zal er wel komen te staan..
Geloof niets meer van wat ze in die kranten schrijven..
We zijn het al zo gewend die negatieve berichten in de krant, dat we bij voorbaat de media wantrouwen...maar dit keer is het echt de krant in gekomen, en wel zoals ik het ongeveer beschreven heb! De bejaarde vrouw heeft kontakt gezocht met de lokale media en er is zelfs een stuk op de lokale t.v. geweest!
Het heeft inderdaad in de krant gestaan en als het aan mij lag deze week nog een keer... :D :D
en ja...ook ik ben blij als ik dit lees, vandaar dat ik schreef: ..er is nog hoop!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.