Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat jongens bedoelen !!!

AdamX
08-04-2003, 00:17

ik heb erlang over na zitten dneken of ik dit wle plaatst of niet, maar eerlijk is eerlijk, ook al ben ik een jongen, ook al doet het pijn :D maar ik voel m lekker "niet aangesproken" jongens het spijt me, meisjes hodu jullie hart vast :D het uur van de waarheid is .............................................. nuuuuuuuuuuu wat jongens bedoelen :rolleyes: Ja = ja Nee = nee Ik heb honger = Ik heb honger Ik ben moe = ik ben moe Wil je naar de bioscoop met me? = Ik wil graag met je ****** daarna Zullen we uit eten gaan? = we kunnen naderhand ****** Wil je dansen? = daarna wil ik met je ****** Je hebt een mooie jurk aan = je hebt een mooi decolleté.. Als we nu eens ******? Je ziet er gespannen uit, wil je een massage? = We gaan ******, dat zal je goed doen Wat heb je? = Ik geloof niet dat we vanavond nog zullen ****** Er is niks op tv... = Wil je ******? Ik hou van je? = Wil je ******? Ik hou van je = en nog van 10 anderen Ik hou ook van jou = Goed, ben je tevreden? Kunnen we nu ******!!!! Staat je goed, die nieuwe coupe = ik vond je haar vroeger leuker We moeten praten = ik zal je laten zien dat ik een attente man ben ...daarna zouden we kunnen ******? Wil je met me trouwen? = Ik wil dat het illegaal wordt voor jou om nog met een ander te ****** Ik haal je om 7 uur op =ik zie je om 8 uur wel Leuk truitje heb je aan = wanneer trek je het uit?

miss_mariam17
08-04-2003, 00:18
Origineel gepost door AdamX ik heb erlang over na zitten dneken of ik dit wle plaatst of niet, maar eerlijk is eerlijk, ook al ben ik een jongen, ook al doet het pijn :D maar ik voel m lekker "niet aangesproken" jongens het spijt me, meisjes hodu jullie hart vast :D het uur van de waarheid is .............................................. nuuuuuuuuuuu wat jongens bedoelen :rolleyes: Ja = ja Nee = nee Ik heb honger = Ik heb honger Ik ben moe = ik ben moe Wil je naar de bioscoop met me? = Ik wil graag met je ****** daarna Zullen we uit eten gaan? = we kunnen naderhand ****** Wil je dansen? = daarna wil ik met je ****** Je hebt een mooie jurk aan = je hebt een mooi decolleté.. Als we nu eens ******? Je ziet er gespannen uit, wil je een massage? = We gaan ******, dat zal je goed doen Wat heb je? = Ik geloof niet dat we vanavond nog zullen ****** Er is niks op tv... = Wil je ******? Ik hou van je? = Wil je ******? Ik hou van je = en nog van 10 anderen Ik hou ook van jou = Goed, ben je tevreden? Kunnen we nu ******!!!! Staat je goed, die nieuwe coupe = ik vond je haar vroeger leuker We moeten praten = ik zal je laten zien dat ik een attente man ben ...daarna zouden we kunnen ******? Wil je met me trouwen? = Ik wil dat het illegaal wordt voor jou om nog met een ander te ****** Ik haal je om 7 uur op =ik zie je om 8 uur wel Leuk truitje heb je aan = wanneer trek je het uit? :eek:

sherine
08-04-2003, 00:19
hahahaha standaard :p.......... dus jij ook ?????? teleurstelling hoor !!!

AdamX
08-04-2003, 00:21
Origineel gepost door sherine hahahaha standaard :p.......... dus jij ook ?????? teleurstelling hoor !!! ik voel me niet aangesproken :D nee, zo ben ik niet hoor, als ik een compliment geef, dan meen ik het echt, zonder bij bedoeling (maar soms wel, dat geef ik wle toe, anders ben ik een leugenaar)

AdamX
08-04-2003, 00:38

jongens het spijt me :D

ArabLady
08-04-2003, 01:44
nou weet ik dat ook weer :rolleyes:

AdamX
08-04-2003, 01:45
Origineel gepost door ArabLady nou weet ik dat ook weer :rolleyes: want ej wist het niet :D

ArabLady
08-04-2003, 01:48
ik? nee hoor :hihi:

bint_duh_bledie
08-04-2003, 09:03
oud nieuws maar zo zie je maar weer hoe gemeen ze nou wel zijn en het fijne der aan is id dat ze het zelf toegeven hey waar is naijm26 nu ik hem nodig heb dit zijn harde bewijzen

jawhara1
08-04-2003, 09:06
als je hem nodig hebt is ie er niet En inderdaad sommige mannen denken echt zo

bint_duh_bledie
08-04-2003, 09:07
schatje wat bedoel je met sommige grotendeels

jawhara1
08-04-2003, 09:08
Origineel gepost door bint_duh_bledie schatje wat bedoel je met sommige grotendeels Echtwaar hoe kon ik me toch vergissen :kwaad: :D

zinagirl
08-04-2003, 09:09
ewa ja standaard toch waarom niet .