Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik word miss belgie 2003 !!!

Pagina's : [1] 2

qwatra
07-04-2003, 23:56

salaam, GEINTJE wat daar boven staat, ik wou gewoon weten, hoe open jullie thuis zijn, hoe ver mogen jullie gaan met beroemd worden of je DROOM REALISEREN, zouden jullie ooit de kans krijgen van jullie ouders om mee te doen aan bevoorbeeld een zang wedstrijd, of om een clip op te nemen, of iets met tv en beroemd zijn te doen, in hoeverre mogen/willen jullie je kunnen ontplooien op het gebied van beroemdworden, en zijn er mensen die het willen maar niet mogen of zijn er misschien mensen die het mogen maar niet willen, hoe kun je die dingen combineren met de Islam of....is het helemaal niet combineerbaar met de islam(lijkt me het meest logische eraan)? zet jullie verhaal hieronder xxxxxxxxxxxxxx

SweetRose
07-04-2003, 23:57
NIx waloe..kmocht nog ni eens van school veranderen laat staan mijn droom realiseren..hahahah..

Najib26
08-04-2003, 00:01
Origineel gepost door qwatra salaam, GEINTJE wat daar boven staat, ik wou gewoon weten, hoe open jullie thuis zijn, hoe ver mogen jullie gaan met beroemd worden of je DROOM REALISEREN, zouden jullie ooit de kans krijgen van jullie ouders om mee te doen aan bevoorbeeld een zang wedstrijd, of om een clip op te nemen, of iets met tv en beroemd zijn te doen, in hoeverre mogen/willen jullie je kunnen ontplooien op het gebied van beroemdworden, en zijn er mensen die het willen maar niet mogen of zijn er misschien mensen die het mogen maar niet willen, hoe kun je die dingen combineren met de Islam of....is het helemaal niet combineerbaar met de islam(lijkt me het meest logische eraan)? zet jullie verhaal hieronder xxxxxxxxxxxxxx Dat is niet te combineren met de islam. Muziek is haram. Zingen helemaal.

qwatra
08-04-2003, 00:04
Origineel gepost door Najib26 Dat is niet te combineren met de islam. Muziek is haram. Zingen helemaal. ja duuuh, maar niet iedereen hier op yasmina is echt islamitisch, toch

qwatra
08-04-2003, 00:13

Origineel gepost door *amal in the cousina* Hmmm tjahhhh,ik heb altijd al gedroomd om brandweerman te worden...niet echt beroemd;maar anyway,zelfs dat niet,ik was te kort,zehma die waterslangen zouden te krachtig zijn voor mensen met mijn gestalte.... Duuussss,nu ben ik miss_koezina_2003,tha booomb En we weten allemaal,dromen zijn bedrog,al wil je beroemd worden schatties,zolang Allah Ta'ala dat niet wil,blijf je lekker achter je schoolbanken of thuis bij je mamzie...;-) Ma3a sallama,Amal :Iluvu: :Iluvu: ooooh zo mooi merci schattebie voor je reactie!! xxxxxxxxxxxxxxxx

Chatefemqemamu
08-04-2003, 00:20
heb gelukkig ouders die me niks verbieden, ze zien in dat ik een persoon met eigen gezond verstand ben en laten de keus aan mij over... :rolleyes: diegene die beperkingen krijgen van hun ouders... moeten paps en mams toch een keer duidelijk maken dat ze zelf ook wel kunnen nadenken en 't verschil kunnen zien tussen goed en fout. -gelukkig begrijpen mijn ouders dat vanzelf al!!!

Najib26
08-04-2003, 00:22
Origineel gepost door qwatra ja duuuh, maar niet iedereen hier op yasmina is echt islamitisch, toch Jij vroeg toch of het samengaat met de islam?

gooja
08-04-2003, 00:26
Origineel gepost door Taduchepa met het vingertje naar andere mensen wijzen en daar je hele tijd aan besteden is pas haram.....het begint allemaal bij jezelf knul, pas als je zelf zo maagdelijk bent als een witte lelie van binnen en van buiten....dan mag je pas je boekje open doen....en aangezien geen enkel mens dat in hun leven zal bereiken: :rolleyes: tzzzzzzzzzz Het is een plicht voor iedere moslim om zijn broeder of zuster erop te wijzen indien deze handelt in strijd met de Islam....

rabia18
08-04-2003, 00:29
nou ja op tv komen zou nog niet zo erg zijn maar in bikini op tv komen dat is iets anders.

qwatra
08-04-2003, 10:34
Origineel gepost door Najib26 Jij vroeg toch of het samengaat met de islam? lees dan opnieuw :rolleyes:

bint_duh_bledie
08-04-2003, 10:57
mensen naijm26 is er weer ik heb volgens mij de liefste ouders van de hele wereld en ik vind dat ik wel veel mag ik mag natuurlijk niet zangeres worden of zo en ik mag ook niet laat op straat maar ik mag bv wel in een marokkaanse modeshow lopen en ik mag wel met mijn verloofde naar belgie en dat soort dingen maar mijn ouders die kijken niet naar wat de buurvrouw erg vind dus ik moet dat ook verbieden voor mijn dochter nee mijn moeder wil eerst alles onderzoeken voor dat ze mij toestemming geeft en wisten jullie dat ze bioscoop heel erg vind ze doet net of dat de disco is

HalfBlood
08-04-2003, 11:25
Origineel gepost door bint_duh_bledie mensen naijm26 is er weer ik heb volgens mij de liefste ouders van de hele wereld en ik vind dat ik wel veel mag ik mag natuurlijk niet zangeres worden of zo en ik mag ook niet laat op straat maar ik mag bv wel in een marokkaanse modeshow lopen en ik mag wel met mijn verloofde naar belgie en dat soort dingen maar mijn ouders die kijken niet naar wat de buurvrouw erg vind dus ik moet dat ook verbieden voor mijn dochter nee mijn moeder wil eerst alles onderzoeken voor dat ze mij toestemming geeft en wisten jullie dat ze bioscoop heel erg vind ze doet net of dat de disco is najib:D.

Najib26
08-04-2003, 11:43
Origineel gepost door bint_duh_bledie mensen naijm26 is er weer ik heb volgens mij de liefste ouders van de hele wereld en ik vind dat ik wel veel mag ik mag natuurlijk niet zangeres worden of zo en ik mag ook niet laat op straat maar ik mag bv wel in een marokkaanse modeshow lopen en ik mag wel met mijn verloofde naar belgie en dat soort dingen maar mijn ouders die kijken niet naar wat de buurvrouw erg vind dus ik moet dat ook verbieden voor mijn dochter nee mijn moeder wil eerst alles onderzoeken voor dat ze mij toestemming geeft en wisten jullie dat ze bioscoop heel erg vind ze doet net of dat de disco is Pfff die Najim26 weer :hihi: Het gaat er niet om wat je ouders zeggen, maar wat Allah ervan vindt.

Najib26
08-04-2003, 11:44
Origineel gepost door qwatra lees dan opnieuw :rolleyes: Gelezen, kijk maar: Origineel gepost door qwatra is het helemaal niet combineerbaar met de islam(lijkt me het meest logische eraan)?

chicamaroquia
08-04-2003, 13:05

Mijn droom is om jounaliste te worden. Ik wil de zo betrouwbaar mogelijk zijn in het brengen van het nieuws. Ik had op het begin mijn bedenkingen want ik zou praatjes verspreiden en het voordoen als de waarheid (waarvan achteraf kan blijken dat het niet helemaal waar is) maar ik denk dat als ik mijn fouten rectificeer en zo betrouwbaar mogelijk probeer te zijn het inch'allah wel zal lukken. Mijn ouders steunen mij hierbij volledig. Ook het reizen naar het buitenland, workshops en stages in het buitenland zijn geen probleem. Ik ga met een doel en niet om onzedige pleziertjes te beleven. Misschien kom ik later wel op tv en wordt ik "beroemd", mijn ouders hebben er in ieder geval geen problemen mee.

Pagina's : [1] 2