Bekijk originele versie : VROUWEN zouden jullie met een afgelikte boterhammen kunnen trouwen ...
Meiden zouden jullie met een afgelikte boterham kunnen trouwen die zijn pikkie overal heeft ingestoken.Zehma ervaring opdoen en zijn behoeften bevrijden.Is met meerdere meiden naar bed geweest voor het huwelijk en als meneertje goedddddddd geprofiteert heeft gaat hij zehma serieus doen en wilt hij een maagd meid.Is dat hypocriet of hypocriet ...
Zouden jullie met een man trouwen die een lange geschiedenis achter de rug heeft qua sex ....
NoreJihan
07-04-2003, 23:50
Nnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Noooooooooooooooo waaaaaaaaaaaaaaaay
Origineel gepost door Jemiena
Meiden zouden jullie met een afgelikte boterham kunnen trouwen die zijn pikkie overal heeft ingestoken.Zehma ervaring opdoen en zijn behoeften bevrijden.Is met meerdere meiden naar bed geweest voor het huwelijk en als meneertje goedddddddd geprofiteert heeft gaat hij zehma serieus doen en wilt hij een maagd meid.Is dat hypocriet of hypocriet ...
Zouden jullie met een man trouwen die een lange geschiedenis achter de rug heeft qua sex ...
nou...neeeeeeeeeeeeeee :p
Tsjalouta
07-04-2003, 23:52
je kan het niet controleren dus...
Lella_EL_Habiba
07-04-2003, 23:54
Wou net zeggen je ken het niet controleren je moet geluk hebben welk jongen je treft of al getroffen hebt.... :D
:Iluvu:
Nee absoluut niet. er zijn nog wel jongens die zich in hebben weten te houden
het zou toch prachtig zijn om beiden "schoon" te zijn
Goede parodie :)
Ik kan goed begrijpen dat praktiserende meiden niet met zo'n man willen trouwen. Dat is hun recht.
Camilla27
08-04-2003, 00:01
weer zo'n topic dat werkelijk nergens op slaat :rolleyes:
bint_duh_bledie
08-04-2003, 09:29
jah wat die meisje daar boven al zei precies je kunt het bij een jongen niet controleren
jah maar soms zie je dat wel aan de jongen zelf
dan doet hij een beetje uit de hoogte
maar als ik het weet neee dan zou ik niet met hem willen trouwen
jawhara1
08-04-2003, 09:36
Maar goed dt er iemand bestaat die het wel kan controleren .
man en vrouw horen maagd te zijn , ik verwacht ook wel een man die maagd is . Maar of ik die zal vinden is wat anders .
Oem_Lena
08-04-2003, 10:34
ik heb liever een man met ervaring(en die heb ik ook) :Iluvu:
zinalady
08-04-2003, 10:50
Ohhhhh DAmm right dat ik het wel kan chekken.....Ik huur voordat ik mijn ja woord geef een detective in, hij mag van mij heel zijn verleden gaan chekken!
Vanaf de dag dat ie geboren is tot het moment waarop die nu leeft....ik ga er achter komen met wie wat en hoe en waarom hij alles heeft gedaan :D
EN nee je kan het inderdaad nooit zeker weten maar kom op zeg.....een jongen die zijn pikkie achterna heeft gelopen en heel veel chikkeys heeft gehad die blijft ook geen goeie naam houden hoor....Ook lady's kunnen praten dus daar kom je dan wel achter!
EN ja plus geloof hem op zijn woord....als je de intentie hebt om met hem te trouwen dan neem ik aan dat je goed genoeg voor kent!
De basis van vertrouwen in elkaar moet er dan al zijn!
Beslama :zwaai:
tatoezientah
08-04-2003, 10:57
:goedzo:
GoedZo MeiD....
JIj WeeT VaN AaNpaKKeN !!!!!
:zwaai:
oOBentagadirOo
08-04-2003, 11:16
Origineel gepost door Jemiena
Zouden jullie met een man trouwen die een lange geschiedenis achter de rug heeft qua sex ...
nee.. maar ja ik kan het moeilijk controleren.. als ik met iemand trouw dan moet ik maar op zijn woord geloven :rolleyes:
HalfBlood
08-04-2003, 11:30
ya grote praatjes hierzo zodra hij zegt ja ik had er spijt van bla bla met allerlei mooie woorden die jou doen smelten vergeef je het hem :D
WIJ NIET :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.