Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het groeien van een baard.

Muslima_Jamalia
01-10-2005, 20:18

Salaam Allaykoem zustertjes lief... Heb een dringende vraag! Nou namelijk mijn man heeft een baard maar wil hem wat langer laten groeien maar telkens als zijn baard vol begint te groeien en hij wil Mesha allah erg mooi en lang worden krijgt hij baardhaar uitval... Hij vind het zo erg want zijn doel is echt om een grote baard te krijgen ooit Insha-ALlah maar hij is nu al 3 jaar bezig om een lange baard te krijgen die tot zijn Adams appel moet komen maar telkens lukt het niet.. Of ze krijgen spleten of ze vallen eraf.. Wie heeft hier een goede Tip Insha-Allah zodat mijn man zijn baard eindelijk kan lang laten groeien. Oh by the way ik verzorg hem vaak voor hem, smeer het met musk in en masseer zijn baard en kam zijn baard vaak uit... Dus ik weet het allemaal niet maar kan iemand mij daarbij helpen Insha-Allah Jazaakoum Allah O gayrin... Wa Salaam Allaykoem

Bintje
01-10-2005, 21:04
Tja ik weet het niet? Doet hij het bijnknippen zo ja dan moet hij dat niet meer doen ik hoorde wel eens dat ze bij de winkeltje van aqsa (elmektaba) in rotterdam een soort shampoo verkopen met 7abba sawda erin en dat je haar en baard er voller van word maar allahoe a3lam heb ik alleen van horen zeggen

HaagseHafida
01-10-2005, 21:38
Tsja, geen idee waar het aan kan liggen... Ik zelf krijg altijd last van haar uitval als ik last heb van stress maar ik weet niet of het daar ook hetzelfde is..

oem_mujahid2
01-10-2005, 23:17
Salaam oe alaikoem, Ik denk dat dat gewoon de groei van zijn baard is en er weinig aan te doen is als je het al zo goed verzorgd wa allahoe a3lem. Wa salaam oe alaikoem,

OemYoussef
02-10-2005, 00:15

Salaam oe alaikoem, Ik denk dat dat gewoon de groei van zijn baard is en er weinig aan te doen is als je het al zo goed verzorgd wa allahoe a3lem. Wa salaam oe alaikoem, Ik denk het ook, mijn man die heeft ook al ''heel'' lang een baard maar hij wordt niet groter

oem_mujahid2
02-10-2005, 00:40
Ik denk het ook, mijn man die heeft ook al ''heel'' lang een baard maar hij wordt niet groter Ja mijn man ook hij laat hem al heel lang groeien en hij is wel ietsje langer maar niet veel. Masha Allah zuster bijna uitgerekend spannend!! Moge Allah subhana wa Ta3ala je bevalling makkelijk maken Amin, succes ermee!!

Amattallah
02-10-2005, 08:32
Salaam Allaykoem zustertjes lief... Heb een dringende vraag! Nou namelijk mijn man heeft een baard maar wil hem wat langer laten groeien maar telkens als zijn baard vol begint te groeien en hij wil Mesha allah erg mooi en lang worden krijgt hij baardhaar uitval... Hij vind het zo erg want zijn doel is echt om een grote baard te krijgen ooit Insha-ALlah maar hij is nu al 3 jaar bezig om een lange baard te krijgen die tot zijn Adams appel moet komen maar telkens lukt het niet.. Of ze krijgen spleten of ze vallen eraf.. Wie heeft hier een goede Tip Insha-Allah zodat mijn man zijn baard eindelijk kan lang laten groeien. Oh by the way ik verzorg hem vaak voor hem, smeer het met musk in en masseer zijn baard en kam zijn baard vaak uit... Dus ik weet het allemaal niet maar kan iemand mij daarbij helpen Insha-Allah Jazaakoum Allah O gayrin... Wa Salaam Allaykoem Salaamoe alaikoem mijn man had er ook last van, dat komt dat hun baard zo kroezig is. mijn man gebruikte die shampoo van 7abat asawda kun je bij al aqsa kopen in r'dam en verder goed insmeren met olijven olie. Soms als ik een maskertje voor mn haar gebruik, dan laat ik een beetje voor mn man zn baadr, probeer dat eens, een lekker masker voor gespleten punten enz.

Muslima_Jamalia
02-10-2005, 21:18
Salaamoe alaikoem mijn man had er ook last van, dat komt dat hun baard zo kroezig is. mijn man gebruikte die shampoo van 7abat asawda kun je bij al aqsa kopen in r'dam en verder goed insmeren met olijven olie. Soms als ik een maskertje voor mn haar gebruik, dan laat ik een beetje voor mn man zn baadr, probeer dat eens, een lekker masker voor gespleten punten enz. Djazaakoum Allah o gayrin sisssies. Ik zal proberen om dat spul te halen bij elaqsa (oem abdullah had het een keer mij geadviseerd voor mij eigen haren)... Het is zo raar zat vandaag ook in zijn baard te masseren er zitten gewoon zwaar gespleten punten tussen :wow: Gayr Insha-Allah ik zal het met olijf olie proberen en dat maskertje. Amathallah moet het een specifieke merk zijn of kan dat ook die normale zijn die je bij de kruidvat kunt halen. Laat het mij Insha-Allah even weten... Nogmaals Jaaak allah o gayrin

OemYoussef
03-10-2005, 15:33
Ja mijn man ook hij laat hem al heel lang groeien en hij is wel ietsje langer maar niet veel. Masha Allah zuster bijna uitgerekend spannend!! Moge Allah subhana wa Ta3ala je bevalling makkelijk maken Amin, succes ermee!! Allahoema Amien, jazakkallahoe ghairan :kus:

HoneyBee
03-10-2005, 15:53
probeer zeit (olie) met haba souda. Ik gebruikte dit voor het haar van mijn dochterje. Het wilde niet groeien, en was erg dun. Nadat ik het een tijdje voor haar haar gebruikte werd het lang en dik.

Juelz_Santana
03-10-2005, 16:11
nee weet je wat je moet doen, de baard heeft net als een plant zand nodig, zon, en zout water.

Muslima_Jamalia
03-10-2005, 18:11
nee weet je wat je moet doen, de baard heeft net als een plant zand nodig, zon, en zout water. :confused:

UmmHanifa
03-10-2005, 18:39
Assalaamu aleikoum wa rahmatullah, Lieve zuster ik zou me er niet te druk om maken hoor, het gaat er toch om dat hij zijn baard laat staan en dus niet afscheert, het gaat er niet om hoe vol of lang een baard is. Hij zal het toch moeten doen met wat Allah hem geschonken heeft en vergeet niet dat er ook mannen zijn die helemaal geen baardgroei hebben. Alhamdulillah ala kulli 7al :kus:

Juelz_Santana
03-10-2005, 19:55
:confused: jah serierus. Zee, hitte, zon en zout water zorgen ervoor dat ie sneller groeit.

Muslima_Jamalia
03-10-2005, 20:52

jah serierus. Zee, hitte, zon en zout water zorgen ervoor dat ie sneller groeit. Moet ik maar tot volgend jaar zomer wachten;)