Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : intersection op tv...........

Pagina's : [1] 2

lala_hamoesh
07-04-2003, 21:56

intersection komt binnen kort op tv tijd is nog de dag is nog niet bekend.... programma: R.A.M ( Live Programma dat de rol van kunst en Cultuur in de samenleving onderzoekt en aandacht zal geven aan bijzondere uitringen op het gebied van MUZIEK, film, architectuur, beeldende kunst en literatuur) binnen kort meer info over wanneer het word uitgezonden) ik laat het jullie gauw weten waneer en hoe laat......... ma3slamma :zwaai:

YeDis_an_AbDaRs
07-04-2003, 21:57
wat is intersection? :confused:

lala_hamoesh
07-04-2003, 21:58
Origineel gepost door YeDis_an_AbDaRs wat is intersection? :confused: www.intersection.nu

YeDis_an_AbDaRs
07-04-2003, 21:58
ow die van "Yemma Inou" toch?

lala_hamoesh
07-04-2003, 22:00

Origineel gepost door YeDis_an_AbDaRs ow die van "Yemma Inou" toch? yep.........

lala_hamoesh
07-04-2003, 22:18
Origineel gepost door HoceimaLadyz Ooooooooooooh wat COOL MAN!!! Wejoouw echt leuk voor ze, ze maken mooi muziek ewa wat wil je nog meer, en dan ook nog eens op T.V wejouuw die boyzz gaan het zeker maken ga zo door!! Lella Hamoush je bent zeker trots op je mannetje?? :D Zou ik ook zijn!!!!!!!!!!!! Beslemaaaaaaaaaa :zwaai: hahahah ja zeker ben trots op me mannetjes hahahaha en zeker op me mannetje....... ik gun het hun van harte ze hebben het echt verdient........... :D hihihihih ik heb net gehoord dat me naam ook op het album gaat staan die binnenkort uitkomt....... dus cd's kunnen jullie kopen bij marokkaanse zaakjes en ze gaan regelen of het ook bij free record shop komt............ dus halen die album hij is vet goed.......... :zwaai:

mimi3000
07-04-2003, 22:32
jah maar je hoort ze elke X berbers zinge en ik begrijp er geen klap van :confused: Er is 1 liedje van ze dat ik echt leuk vind...Aghroum :) Alleen die txt is grebbekka :stoned:

Pinokkio
07-04-2003, 22:34
wIE IS JOUW MANNETJE VAN DIE GROEP. ALS JE HET TEN MINSTE WILT VERTELLEN HOOR.

Bario_Woman
07-04-2003, 22:47
COOL WEL LATEN WETEN HE? :giechel: GrandCherokee :zwaai:

qwatra
07-04-2003, 22:56
Origineel gepost door Pinokkio wIE IS JOUW MANNETJE VAN DIE GROEP. ALS JE HET TEN MINSTE WILT VERTELLEN HOOR. Volgens mij is het monsef salhi, weet niet zeker maar heb een vermoeden, en het is heel leuk, ik heb nog nooit van die groep gehoord tot nu, hopelijk horen we er ook wat van in Belgie!

lala_hamoesh
09-04-2003, 12:12
Origineel gepost door qwatra Volgens mij is het monsef salhi, weet niet zeker maar heb een vermoeden, en het is heel leuk, ik heb nog nooit van die groep gehoord tot nu, hopelijk horen we er ook wat van in Belgie! hahahahah nee die is niet mijn man dat denkt iedereen....... die braziliaan dat is me man son in law......... :cool: :D

qwatra
10-04-2003, 19:28
Origineel gepost door lala_hamoesh hahahahah nee die is niet mijn man dat denkt iedereen....... die braziliaan dat is me man son in law......... :cool: :D nou nou, zou je echt niet zeggen!!

Liloesh
10-04-2003, 19:45
Waaajoowww dat moet ik dan zeker zien...HOU ONS OP DE HOOGTE!!!

iKrAmInOe
10-04-2003, 19:50
jep het komt dinsdag 15 april om 23.15 op Nederland 3

iKrAmInOe
10-04-2003, 19:51

Intersection binnen kort op TV (Bericht #) Aankomende Dinsdag komt er een Interveiw over INTERSECTION Dus aankomende Dinsdag om 23.15 op nederland 3 programma R.A.M. ( Programma R.A.M ( Live Programma dat de rol van kunst en Cultuur in de samenleving onderzoekt en aandacht zal geven aan bijzondere uitringen op het gebied van MUZIEK, film, architectuur, beeldende kunst en literatuur) dus voor de lief hebbers van INTERSECTION KIJKEN DUS.... en voor de niet LIef hebbers OOK kijken.

Pagina's : [1] 2