Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : is een complimentje altijd gemeent????!!

MiSsa
05-05-2002, 15:55

Selaam! Ja wanneer is een compilmentje nou alleen voor jou bedoelt ik bedoel als je op straat loopt en iemand spreekt je aan met zo'n look: So jij ziet er goed uit!! Kan je het dan een complimentje noemen of... ik wil alleen zeggen dat niet alle complimentjes uit het hard komen van een persoon :) ... nou luv ya... magrabia :zwaai:

remii
05-05-2002, 18:36
ja sorry hoor maar met dit soort vragen/topics haal je het niveau van deze forum sterk naar beneden .......straks ga je nog vragen waarom 1 en 1 twee is ......

SweetRose
05-05-2002, 18:37
Origineel gepost door remii ja sorry hoor maar met dit soort vragen/topics haal je het niveau van deze forum sterk naar beneden .......straks ga je nog vragen waarom 1 en 1 twee is ...... Juist, als je echt niets te doen hebt, ga dan een boek lezen of zo, maar open aub NIET van die belachelijke topics!!!! xxx

remii
05-05-2002, 18:41
Origineel gepost door zin 'n midar Juist, als je echt niets te doen hebt, ga dan een boek lezen of zo, maar open aub NIET van die belachelijke topics!!!! xxx goed zo vertel het haar zin n midar ..... ;)

SweetRose
05-05-2002, 18:47

Origineel gepost door remii goed zo vertel het haar zin n midar ..... ;) ik ga er niet verder op ingaan remii, want dan ben ik morgen nog niet gedaan!! xxx

soussiasaida
05-05-2002, 19:55
Je moet niet alles geloven wat ze tegen je zeggen............in amsterdam werken veel dames achter de ramen doordat ze ook ooit in hun p*imp geloofden................

Sheraz
05-05-2002, 20:18
Origineel gepost door MV720 ben je soms die onzin topic s vergeten die jij geopent hebt ? hahahaaaaaa bedoel je"Wie vindt er mij een trut :( "..hahahaa was eventjes lachen

Dida
05-05-2002, 20:55
Ja juist hem Sheraz MV720 ..dat izz precies wat ik zeggen wou. En ik vind het heel heel erg zwak van jou Remii en Zin..blabblala hoe je naam ook is..dat jullie gelijk haar topic gaan afkraken..Okezzzzz deze meid opent iets wilt een mening en dan vallen jullie haar zo aan kop op joh...Hoe laag kan je dan zinken.Laat die meid johhhhhhhhhhhhhhhhh...en ik heb wel een mening op wat zei zegggggen wilt duzz.. He Missa..ik vind zelf dat je niet zomaar complimenten moet gaan geven..keer op keer en keer op keer..Zelf vind ik als je te gemakkelijk en vaak complimenten geeeeeft dan lijkt het alsof zo een persoon dat niet meent..Snap je..zo ben ik tenminste ik geef niet zo snel een compliment..ik doe het wanneer ik het meen..en het oprecht uit me hart komt okezzzzzzzzz Ciao Baby ;)