Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wejooooooooo................wat ik heb meegemaakt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

touzine
07-04-2003, 19:09

OM NOOOOOOOOOOOOIT TE VERGETEN!!!!!!!!!!!!!!! Ik zat in de tram............ kwam van Thaiboks........... toen er ineens m´n beste vriendin met een neger binnen kwamen (hand in Hand) Ze zag me maar deed alsof ze me niet zag en ze liepen naar voren van de tram............ Ik zag hoe ze gingen zitten en tegen elkaar deden.............. (je weet wel hoe verliefde mensen doen) Ik pakte m´n sporttas op en liep die richting op........... ´k groette haar en zei keek op................... OH MO zei ze...................´k had je niet gezien....(ze3ma) en die neger keek ook op (verbaast) Ik vroeg haar of alles goed was met d´r...................... ´k begon met d´r berbers te praten en zei: wie is dat????.............. ze zei oh gewoon een collega.......... Ik zei tegen d´r beslama en stapte uit de tram en liep richting huis........... Er kwamen allerlei herinneringen in me op die ik aan haar had overgehouden................. we waren goeie buren en klasgenootjes..........(verder nix) ´k kende haar al vanaf me 12e jaar............ Ik was echt geschrokken en geloofde m´n ogen niet!!!!!!!!! ze is een rustige meid en slim........... Ik was zo in gedachte dat ik door rood de straat overstok en ineens wakker schrok die toeterende auto´s.................. eenmaal thuis aangekomen dacht ik er nog steeds aan............... `k dacht aan d´r familie die ik allemaal ken.............. d´r broers zie ik beina elke dag................ Ik denk eraan om het te vertellen maar iets houd me tegen!!!!!! Wat vinden jullie??????? MEOT IK HET VERTELLEN????????

Fous
07-04-2003, 19:16
Het is haar zaak of ze nu met negers of chinezen om gaat het blijft haar zaak.

Zin_Rabat
07-04-2003, 19:16
Weetje touzine ik begrijp dat je het niet voor je kan houden maar als ik jou was zou ik me er niet mee bemoeien het is haar leven laat er lekker doen wat ze wilt ze is oud en wijs genoeg lijkt mij en misschien er kan een kleine kans zijn dat die jonge echt niet haar vriend is Soef a goeja ga later met haar rustig praten en als je haar graag wilt helpen kan je het beste op deze manier doen maar om het nou thuis tegen haar ouders of wat dan ook te zeggen dan verraad je haar alleen en daar schiet je niets meeop want als zij echt helemaal verblind is door die jonge dan gaat ze als nog naar hem toe pak het op een verstandige manier aan oe allah ie hawnek!

touzine
07-04-2003, 19:17
Origineel gepost door flour Het is haar zaak of ze nu met negers of chinezen om gaat het blijft haar zaak. ja maar toch................... ze was ze3ma zo´n gelofige meisje!!! :kwaad:

mimi3000
07-04-2003, 19:18

Neej gewoon je mond houden, het zijn je zaken niet....Mischien is die donkere man wel een moslim en is ze serieus met hem...Zo niet dan ben jij niet degene die dat aan haar familie mag gaan zegge.. :zwaai:

Shining_Star
07-04-2003, 19:20
hoezo moet je het vertellen moet ze zelf weten en misschien was er niks aan de hand met die ne.ger enne maybe zullen haar broers het zelf wel zien.........

touzine
07-04-2003, 19:20
Origineel gepost door mimi3000 Neej gewoon je mond houden, het zijn je zaken niet....Mischien is die donkere man wel een moslim en is ze serieus met hem...Zo niet dan ben jij niet degene die dat aan haar familie mag gaan zegge.. :zwaai: Het is GEEN moslim............... een antillie!!!!!!!!!!!!

touzine
07-04-2003, 19:22
Maar haar broers zijn goede vrienden van me!!!!!!!!!!!!

Shining_Star
07-04-2003, 19:23
Ja ennnnnnnnn? als het goede vrienden van je zijn? Dat meisje is toch ook een goede vriendin van je ????????? :confused:

touzine
07-04-2003, 19:24
WAS!!!!!!!!!!!!!

Zin_Rabat
07-04-2003, 19:25
Nou en ewa touzine wees eens heeel eerlijk ben jij altijd heel braaf geweest zijn haar broers altijd heel braaf geweest het probleem is nu niet dat zij haar vriend niet meer mag zien als jij het tegen haar familie zegt maar dat ze misschien dingen gaat doen die heel dom zijn snapje dus wees hier aub heel voorzichtig mee

Zin_Rabat
07-04-2003, 19:26
Origineel gepost door touzine WAS!!!!!!!!!!!!! Ow Nu Niet meer ach ja je echte goede vriendin leer je pas kennen als.........

Zin_Rabat
07-04-2003, 19:28
Origineel gepost door touzine ja maar toch................... ze was ze3ma zo´n gelofige meisje!!! :kwaad: Hoezo ze3ma ze kan nu toch nog steeds een goede gelovige meisje zijn sorry hoor maar geloof zit niet in met wie je om gaat misschien begaat ze nu wel een zonde maar iedereen doet dat niemand is perfect misschien is ze nu verblind ik vind het altijd zo jammer dat jongens meisjes dan zo verkeer gaan zien en dat ze nu opeens ook ongelovig is en schijnheilig en zo :confused:

touzine
Origineel gepost door Zin_Rabat Nou en ewa touzine wees eens heeel eerlijk ben jij altijd heel braaf geweest zijn haar broers altijd heel braaf geweest het probleem is nu niet dat zij haar vriend niet meer mag zien als jij het tegen haar familie zegt maar dat ze misschien dingen gaat doen die heel dom zijn snapje dus wees hier aub heel voorzichtig mee Ik geef moe mannen maken ook fouten................... maar een AAP e3ibadelah!!!!!!!!!!!!!!!

Chaimaa

boeie ik wed dat als zij jou met iemand zag het niet zou vertellen..+ ze houd alleen zichzelf voor de gek..ze heeft denk ik wel haar lesje geleerd toen ze jou tegengekomen was..dan hoeft jij het er nog niet in te wrijven door het door te vertellen..maak geen slapende honden wakker..leef en laat leven allah ziet alles..maak geen misbruik van deze positie

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15