Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alles gaat verkeerd..Waarom Ya rabi

Pagina's : [1] 2

Just_me_Dina
07-04-2003, 16:31

Salaam zusters en broeders... jaja het is weer zover..ik voel me weer eens niet zo goed.. Echt ik snap het niet ik doe me best en toch gaat alles verkeerd..pppffffffffff en nu?? Ja rabiiii waarom..waarom..

slimiatje
07-04-2003, 16:32
wat is er verkeerd gegaan meid?

Nounousa
07-04-2003, 16:33
Hamdoellilah is het goede woord oegtie...;) Hamdoellilah 3la Koelie 7el... :D

Just_me_Dina
:huil: :huil: :huil: :huil: Ik zit op werk en te :huil: :huil: dat is toch niet normaal :traan1:

Soefy

Origineel gepost door Just_me_Dina Salaam zusters en broeders... jaja het is weer zover..ik voel me weer eens niet zo goed.. Echt ik snap het niet ik doe me best en toch gaat alles verkeerd..pppffffffffff en nu?? Ja rabiiii waarom..waarom.. :( Lahtik Sbar.. :zwaai:

AbaHoeCh
07-04-2003, 16:34
Origineel gepost door Just_me_Dina :huil: :huil: :huil: :huil: Ik zit op werk en te :huil: :huil: dat is toch niet normaal :traan1: misschien komt het omdat je je regels hebt ;) abahoech :bril:

SweetRose
07-04-2003, 16:37
Ach..we hebben allemaal wel zo'n tijd...dat je denkt dat alles alleen maar down gaat in plaats van Up...:jammer: ik begrijp je...kop op en ni opgeven hé ;)

Just_me_Dina
07-04-2003, 16:38
Origineel gepost door SoefSoef :( Lahtik Sbar.. :zwaai: Emien,..ja oegtiii..emien.,..Eigenlijk ja elhadmoullilah maar toch het doet zo'n pijn elkee keer weer :huil: ja rabiii

Liloesh
07-04-2003, 16:40
http://www.miyabi.com.au/jpgs/giftsplus/cards/inspirational/cheer-up/cheer-up.jpg Allah zal je Inshallah helpen ;)

Just_me_Dina
07-04-2003, 16:41
Origineel gepost door zin 'n midar Ach..we hebben allemaal wel zo'n tijd...dat je denkt dat alles alleen maar down gaat in plaats van Up...:jammer: ik begrijp je...kop op en ni opgeven hé ;) Oegti wallah was het maar zo..maar echt het gaat zo NON stop plus minus 8 jaar zo.. :traan1: en ja ik blijf elhamdoullilah zeggen...en blijven hopen en bidden..incha allah.. Maar het doet zo'n pijn zoveeeel pijn...:huil: ik weet het neit meer... Enna ken sbar..maar het draait toch meer dan alleen sbar?? Toch??? :traan1: Om alles in me te houden is ook ECHT moeilijk..eerlijk is eerlijk..maar om zo alles te vertellen doe ik OOK absoluut NIET!!! ewa ja.. denken jullie dan..wat klaag je dan.. Jullie hebben gelijk!! ya rabiiii :( Liefs Dina

Just_me_Dina
07-04-2003, 16:42
Origineel gepost door Liloesh http://www.miyabi.com.au/jpgs/giftsplus/cards/inspirational/cheer-up/cheer-up.jpg Allah zal je Inshallah helpen ;) Incha allah!!! Soekran wat lief... Boesaaa, Dina

Shining_Star
07-04-2003, 17:01
Origineel gepost door Just_me_Dina Salaam zusters en broeders... jaja het is weer zover..ik voel me weer eens niet zo goed.. Echt ik snap het niet ik doe me best en toch gaat alles verkeerd..pppffffffffff en nu?? Ja rabiiii waarom..waarom.. Meskiena :( sbar ;)

Liloesh
07-04-2003, 17:03
Origineel gepost door Just_me_Dina Incha allah!!! Soekran wat lief... Boesaaa, Dina you welcome

HalfBlood
07-04-2003, 17:06
allah swt zegt in een aya .. en d8ten de gelovigen dat ze met rust gelaten zouden worden.. iedereen wordt getest ;).

GangstaLovin
07-04-2003, 17:15

Origineel gepost door Just_me_Dina Oegti wallah was het maar zo..maar echt het gaat zo NON stop plus minus 8 jaar zo.. :traan1: en ja ik blijf elhamdoullilah zeggen...en blijven hopen en bidden..incha allah.. Maar het doet zo'n pijn zoveeeel pijn...:huil: ik weet het neit meer... Enna ken sbar..maar het draait toch meer dan alleen sbar?? Toch??? :traan1: Om alles in me te houden is ook ECHT moeilijk..eerlijk is eerlijk..maar om zo alles te vertellen doe ik OOK absoluut NIET!!! ewa ja.. denken jullie dan..wat klaag je dan.. Jullie hebben gelijk!! ya rabiiii :( Liefs Dina Waarom ben je zo ongelukkig?

Pagina's : [1] 2