Bekijk originele versie : Auwwwwwwwwwwww !!!
MissChica
07-04-2003, 15:57
Salaam Allemaal !
:huil2:IK HEB NET ME HOOFD TEGEN DE DEUR GESTOTENNNNNNNNN A YEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :huil2: HET DOET Z'N PIJN ZELFS ME MOEDER HOORDE HET TOEN ZE BUITEN IN DE TUIN STOND EN NU HEB K WAHED DIKKE BULD AUWWWWW :traan2::traan2::traan2:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
aaah meskiena..pijnlijk..voortaan iets beter opletten he meid ;)
allah ie chafiek :D
MissChica
07-04-2003, 16:06
Wallah het doet pijnnnnnnnn a yemaaa moet je voor stellen me moeder was in de tuin en ze hoorde mij tegen de deur op komen haha nu loop k met een doek en koud water er tegen aan en die bult is ook zo dik als k weet nie wat me moeder als ze me ziet gaat ze me uitlachen haahahahah !
Hahaha...woellah ik begrijp je ,doet echt pijn he
MissChica
07-04-2003, 16:11
Hahahaha ja man pijn hahah en gelukkig is de bult nu bijna weg dan hoef k die bult nie meer te verstoppen hahahah en me moeder blijft maar lachen zodra ze me ziet ! :zwaai:
AbaHoeCh
07-04-2003, 16:17
deze topic gaat toch naar kletshoekje :rolleyes:
abahoech :bril:
SweetRose
07-04-2003, 16:26
WEet je het juiste geneesmiddel?
GEwoon nog es hetzelfde doen..Nog je hoofd bonken..dan gaat die bult wel weg :melig: :D:D
Najat_the_Don
07-04-2003, 16:43
aloee..?? :melig:
Origineel gepost door zin 'n midar
WEet je het juiste geneesmiddel?
GEwoon nog es hetzelfde doen..Nog je hoofd bonken..dan gaat die bult wel weg :melig: :D:D
:lol:
Origineel gepost door Najat_the_Don
aloee..?? :melig:
Ze heeft misschien te hard gebost..en is ze blijven liggen :eek: :D
Najat_the_Don
07-04-2003, 17:08
Origineel gepost door Liloesh
Ze heeft misschien te hard gebost..en is ze blijven liggen :eek: :D
blijkbaar heheh :hihi:
:haha:
C_warrior
07-04-2003, 17:39
kusje op je bult :kusgrijs:
Origineel gepost door Najat_the_Don
blijkbaar heheh :hihi:
:haha:
;) :stout:
MissChica
07-04-2003, 19:49
hahaahhaha de bult is gelukkig weggg en neeeeeeeeeeeeeeeee k zou het nie willen overdoen auwwwwwwww k voel nu al weer pijn opkomen oefffffff :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.