Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : getuige van diefstal

Soutje
07-04-2003, 15:25

Wat ik gisteren heb meegemaakt...niet te geloven gewoon. Het was omstreeks 20.30 omgeving overvecht Utrecht. Samen met wat vrienden reden we in een auto op weg naar huis. Het gebeurde heel snel voordat we het ons konden beseffen wat er was gebeurd. Hij droeg een pet, nike sportschoenen en was 1.73 m lang. De ander persoon was ook sportief gekleed en zat op zijn aprillia ( scooter) te wachten. Mijn ogen reikte niet ver genoeg om hem duidelijk te identificeren, maar het waren beide marokkanen. Moehim de situatie was als volgt..een nederlands meid liep te bellen met haar telefoon. Vermoedelijk reden de jongens met de scooter langs haar en stopte een stuk verder. Dat meisje had dus haar rug naar hun toegekeerd. De jongen achterop stapte af en liep heel beheersd op haar af en graaide de telefoon uit haar handen terwijl ze aan het bellen was. Dat meisje schrok en riep HEE !! ze liep die jongen nog een stuk achter na op haar hoge hakken, maar tevergeefs die jongen op z'n nikes was haar te snel af en rende naar de scooter en gingen ervandoor. Die jongen genoot er zo van toen hij haar mobiel stal dat hij achteraf nog naar haar zwaaide. :zwaai: Wij zaten machteloos in de auto. We zagen de dieven pas toen die jongen de telefoon uit haar hand graaide. Dus mijn vriend zette de auto stil om ze achterna tegaan, maar de jongens waren duidelijk profs want ze waren binnen no time nergens te bekennen. Soef hoe iemand zich kan verlagen tot het doen van zo'n activiteit. Ik schaamde me even om een marokkaan te zijn. Want toen onze auto stil stond keken we de arme onschuldige meid aan en ze keek terug met een blik van jullie zijn allemaal hetzelfde !! Ik denk niet dat het meisje haar telefoon nog terug zal zien, maar het is echt een schande dat dit hedendaags gebeurd. Ik walg van zulke mensen en laat het via deze weg merken ook. Ik hoop dat die daders op de dag des oordeels zich diep maar dan ook diep zullen gaan schamen. Ma3asalaam.

Liloesh
07-04-2003, 15:29
Allah zal hen zeker wel boeten.

Solid
07-04-2003, 15:30
waarom zeg je dat het Marokkanen waren, misschien waren het Turken ofzo?!! niet vooroordelen aub

Liloesh
07-04-2003, 15:33
Origineel gepost door mokaltum ik merk het verschil altijd wel tussen Marokkanen en turken...ik denk dat hetzelfde ook voor Soutje geldt.... Same for me....

Soutje
07-04-2003, 15:34

Origineel gepost door Solid waarom zeg je dat het Marokkanen waren, misschien waren het Turken ofzo?!! niet vooroordelen aub haha..ik had al zo'n reactie verwacht. Geloof me ik wou ook dat het andere mensen waren geweest. Maar soms moet je de feiten onder ogen zien...hoe ernstig ik dit betreur.

Solid
07-04-2003, 15:34
Origineel gepost door mokaltum ik merk het verschil altijd wel tussen Marokkanen en turken...ik denk dat hetzelfde ook voor Soutje geldt.... Ik weet dat Marokkanen mooi zijn dan de Turken maar deze mensen hadden een helm op en je kan niet zien wie het waren

Soutje
07-04-2003, 15:36
hahah helm ?? sinds wanneer dragen marokkanen helmen op gestolen scooters ? :D Sorry maar ze hadden geen helmen op.

Noa
07-04-2003, 15:38
ik heb het ook een keer meegemaakt dat 2 marokkaanse jongens mijn telefoon uit mijn handen gristen ik heb nog geluk gehad dat ik hem stevig vast hield anders was hij dus gestolen. het ergste van alles was dat die gasten bij mij in de buurt wonen... en voor het geval iemand mij gaat vragen hoe weet je dat het Marokkanen waren; ik heb mijn broers erop af gestuurd en die bevestigde dat. triest maar waar!

Liloesh
07-04-2003, 15:38
Origineel gepost door mokaltum yep..I know :D :D

Liloesh
07-04-2003, 15:40
Origineel gepost door Solid Ik weet dat Marokkanen mooi zijn dan de Turken maar deze mensen hadden een helm op en je kan niet zien wie het waren Mooier zijn??? In welke opzicht dan? :giechel: :D

Chaimaa
07-04-2003, 15:41
It's A Shame :jammer:

Soutje
07-04-2003, 16:32
Origineel gepost door SoulGirl Wat ik heb meegemaakt, is echt te erg voor woorden. Drie jaar terug ging ik naar de stad zo tegen 19.00 uur s“avonds, komen er opeens drie marokkaanse jongens op mij af. Een van hen trekt mijn gouden kettinkje van mijn hals en ze liepen verder. De hollanders die langs liepen keken mij en hen aan en liepen gewoon verder. Alleen een oudere marokkaanse dame die het had zien gebeuren kwam mij effe troosten, want ik was echt geschokt en geschrokken. Ja als je iets zelf meemaakt dan besef je pas hoe erg het is...triest. :zweep: