Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan de vrouwen! Hoe voelt het om ongesteld te zijn!!!!????

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
07-04-2003, 15:10

:D Ik zou het echt niet weten, doet het pijn? Of is het meer een hormonaal gevoel? Voel je je down? Maakt het niet uit? Kom op leg es uit, ik ben echt benieuwd wallah! En oh ja, ik ben niet een viezerik ofzo, het is bedoeld als serieuze vraag! :D.

Liloesh
07-04-2003, 15:12
SHAME ON YOU!!!!!!!!! :kwaad: ahshoema joh.....:jammer: wel je zegt dat je geen viezerik bent,waarom vraag je het dan niet aan je moeder of aan je zus??

RealCasawia
07-04-2003, 15:12
Ja het doet bijna overal pijn...Je voelt je down...Bent chagrijnig...Hebt nergens zin meer in... Maar niet bij iedereen is dit zo het geval het verschilt heel erg...

Liloesh
07-04-2003, 15:15
Vraag het later aan je vrouw :D

Masriya
07-04-2003, 15:17

Origineel gepost door temsamni :D Ik zou het echt niet weten, doet het pijn? Of is het meer een hormonaal gevoel? Voel je je down? Maakt het niet uit? Kom op leg es uit, ik ben echt benieuwd wallah! En oh ja, ik ben niet een viezerik ofzo, het is bedoeld als serieuze vraag! :D JE voelt je dan de eerste 2 dagen down, en veel buikpijn enzo :( Kom over 2 weken bij me langs dan zie je hoe ik dan ga doen als ik het ben :D :stout: ps hoe voelt het als er sperma uit je *** komt??? ik ben geen viezerik ofzo, het is bedoeld als serieuze vraag! :D

Liloesh
07-04-2003, 15:17
Oh ja...moest ze chagrijnig zijn...Dan zou je de oorzaak weten yek :D

camiliaa
07-04-2003, 15:18
JE GAAAAAAAAAAT DOOOOOOOOD DAMN het lijkt alsof je met een mes in je buik wordt gestoken, je krijgt onwijse rugpijn en wil alleen maar slapen slapen en slapen, als iemand in de buurt komt dan wil je het liefst die persoon vermoorden grapje :D :D :D

Masriya
07-04-2003, 15:22
Origineel gepost door temsamni Ik kijk wel uit om langs te komen als je zo'n humeurtje hebt! Voor je andere vraag! Jaaah het voelt lekker! :stout: voelt lekker hmmmm, trouwens sperma droogt toch op? nee ff seriues want kijk vandaag toen ik naar de wc ging zag ik witte spul op de wc bril, en het was opgedroogd, volgens mij was dat sperma van mijn broer :confused: en kon hij niet goed mikken in de pot:D

Shbekkia
07-04-2003, 15:23
Hm het is voor ieder verschillend...voor de een is het alsof zn laatste dag heeft geslapen... Voor de ander (like moi :D)....is het een dag of twee n paar krampjes...en is t sjo weer voorbij.... T stelt niet veel voor....we are the powergirls :bril:

Masriya
07-04-2003, 15:29
Origineel gepost door ouiam_tet1 tfoe sorry maar jij hebt duidelijk geen grenzen :confused: damn girl let een beetje op je woorden ;) :D Is goed ik zal voortaan op mijn woorden letten :D

MissChica
07-04-2003, 15:33
JE GAAAAAAAAAAT DOOOOOOOOD DAMN het lijkt alsof je met een mes in je buik wordt gestoken, je krijgt onwijse rugpijn en wil alleen maar slapen slapen en slapen, als iemand in de buurt komt dan wil je het liefst die persoon vermoorden en dan heb k alleen maar honger en heb slechte zin kom dan nie met me praten of wat dan ook ! en huil de hele dag door !

TwinkleEye_19
07-04-2003, 15:47
Origineel gepost door temsamni :D Ik zou het echt niet weten, doet het pijn? Of is het meer een hormonaal gevoel? Voel je je down? Maakt het niet uit? Kom op leg es uit, ik ben echt benieuwd wallah! En oh ja, ik ben niet een viezerik ofzo, het is bedoeld als serieuze vraag! :D Ya don't wanna know :jammer: Beter niet weten, voor je eigen bestwil :D

Masriya
07-04-2003, 15:54
Origineel gepost door ouiam_tet1 :goedzo: hey check m'n misrija "wa7ashtinie awie ja habibi??" "fie sitien dehja" :D hahahah fie sitien dehja hahaha wie heeft je dat geleerd?

Masriya
07-04-2003, 16:09
Origineel gepost door temsamni :giechel: :giechel: Yeh gestoord. Weet ik veel of het opdroogt! Zal het straks meteen ff proberen ;) Breng zo spoedig mogelijk verslag uit! :D ok dan wel snel snel doen he :D ik wil weten of het sperma of slagroom was weet je :stout:

Masriya
07-04-2003, 16:16

Origineel gepost door temsamni Slagroom op de wc? :giechel: Volgens mij blijft er dan maar 1 optie over! Als ik met dat expirimentje klaar ben, moet je ff langskomen om te kijken of het hetzelfde uitziet als wat er bij jou op de wc-pot lag (hoe kunnen we het anders weten?) ja is goed ik kom dan wel langs :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5