Bekijk originele versie : mij vriendin is besneden
Wisten jullie dat bij sommige landen in Afrika meisjes ook besneden worden. gelukkig niet in Marokko maar mij vriendin is op haar 16 besneden. ze doen dat zodat die meisjes niet met een jongen naar bed kunnen gaan opzicht best een slimme idee maar het lijkt mij erg pijnlijk zo iets :eek: :eek: :eek:
ja dat wel!
slim maar mag niet en 7aram
vooral voor meisjes
mag alleen onder omstandigheden voor vrouwen die meer om S.ex vragen, (abnormaal) en bij deze operatie kan de vrouw normaal
gaan voelen
:zwaai:
Ik heb er ooit ook over is gelezen...iiiiieeeeuuwwww
camiliaa
07-04-2003, 15:02
ze kan geen genot eruit halen, is niet sexverslaafd dan..dit is gewoon verminking..en het goorste is dat ze die scheermesjes niet eens schoonmaken :jammer:
Ja, zoiets heb ik wel een keertje op tv gezien. Nee, niet gezien dat ze gesneden werd of zo.. Maar een meisje die dat vertelde.. 'T lijkt me zeker pijnlijk!
Shbekkia
07-04-2003, 15:06
Slim?? La hawla walla koewati illa billah...
echt erggggggggggggggggg.....ik krijg er rllingen van....
zinalady
07-04-2003, 15:09
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii PIJNLIJK......wajoooooooooooooooooo :(
Hoe kan je in godsnaam zeggen dat het opzich best een slim idee is.......Are you crazy??!
IK begrijp dat echt niet!
Die vrouwen meskiena zullen ook tijdens hun huwelijk gevolgen aan hebben......want denk maar niet dat die man een op en top seksleven zal krijgen.....De vrouw is dan gevoelloos daar beneden dus zal ze het alleen maar doen om haar man te b e....vredigen.
EN dat zal even leuk zijn voor de man maar na een tijdje zal ook hij merken dat zijn vrouw het verplicht doet..... en er zelf maar een beetje bij ligt en het totaal niet graag doet en dat lijkt me nou niet echt super!
AIaiaiiiiiiiiiiiiiiii de gedachte alleen al oefffffffffffffffff.........
Hoe gaat jou vriendin er eigelijk mee om??? Ziet ze het zelf alsiets gewoon Normaals????
Beslama
dit is egt in strijd met de gedachtengoed van de islam.
de islam verplicht de besnijdenis aan de mannen, omdat het soena is, t is hegienische en een derde belangrijuk reden is omdat vrouwen een pesneden penis lekkerder vinden( wa fihaa moet3atoen li anisaa).
de islam laat de mannen besnijden omdat vrouwen dat lekker vinden en tegelijk veel mensen vrouwen besnijden zodat ze nie van de sex kunnen genieten...is dat nie in strijd met de islam? :confused:
Origineel gepost door dzarra
Wisten jullie dat bij sommige landen in Afrika meisjes ook besneden worden. gelukkig niet in Marokko maar mij vriendin is op haar 16 besneden. ze doen dat zodat die meisjes niet met een jongen naar bed kunnen gaan opzicht best een slimme idee maar het lijkt mij erg pijnlijk zo iets :eek: :eek: :eek:
Goed idee?????????????????????????? Ben jij ziek in je hoofd ofzo???
camiliaa
07-04-2003, 15:21
Origineel gepost door Tnawie
dit is egt in strijd met de gedachtengoed van de islam.
de islam verplicht de besnijdenis aan de mannen, omdat het soena is, t is hegienische en een derde belangrijuk reden is omdat vrouwen een pesneden penis lekkerder vinden( wa fihaa moet3atoen li anisaa).
de islam laat de mannen besnijden omdat vrouwen dat lekker vinden en tegelijk veel mensen vrouwen besnijden zodat ze nie van de sex kunnen genieten...is dat nie in strijd met de islam? :confused:
dit gebeurt/gebeurde voornamelijk alleen bij somaliers, maar besnijdenis is traditie gebonden, niet Islam gebonden, daarom dat dit onderwerp de laatste tijd zo actueel is geweest..er werd een verband gelegd tussen de Islam en de traditie van de somaliers
is gewoon schending van de mensen rechten en bovenal pervers van die mafkezen :kwaad:
Origineel gepost door temsamni
huh? Wat een vreemde gedachte, hahahaha, ik lig hier in een deuk man! Dus als een vrouw sexverslaafd is, mag je de boel daarbeneden bij haar gaan verbouwen? HAHAHAHAHAHAHA
salam
er is een verschil tussen man en vrouw, als een man meer verslaafd aan se.s is, dus meer behoeften dan kan hij met een tweede vrouw gaan trouwn
dat is zijn recht in islaam
maar voor vrouwen geldt andere regels, er kan dat een vrouw meer behoeften heeft dan de gemiddelde vrouwen, haar man kan niet haar totaal bevredigen, vreemd gaan is doodstraf en ze kan ook niet met een andere man trouwen
de oplossing in islam is om een operatie te doen (besnijding) alleen om haar tot de normaal toestand te brengen :)
dus niet voor meisjes maar alleen voor vrouwen met deze dit probleem
wa salam :zwaai:
zinalady
07-04-2003, 19:01
ask me.....I don't think soooooo dat ik dan in zo'n geval een operatie laat doen!!!!!Ten eerste een vrouw mag maar 1 man.....maar die ene man hoort haar als zijn belangrijkste bezit te beschouwen....Hij hoort haar lieftehebben en proberen om in al haar behoefte te voorzien....Dus als zij een Se...x verslaafde is dan gaat hij zich maar lekker aanpassen!
Het is geven en nemen in een relatie toch dusssss He's gonna work! :p
EN ten tweede nog iets je moet niet zo makkelijk praten over een man kan zomaar 1....2....3..een 2e of 3e vrouw nemen.....Want in de ISlam staat duidelijk dat dat alleen maar is toegestaan als de eerste vrouw akkoord gaat en plus als beide de vrouwen niks te kort komen!Hij moet het zich wel kunnen permiteren.....
Ik vind dit echt heeeel erg dat het bij vrouwen gebeurt!
Het zou gewoon verboden moeten zijn!!!!!!!
BEslama :zwaai:
mimi3000
07-04-2003, 19:04
slim idee???
:hihi: :hihi:
La7awla qatiela billah :jammer:
Shining_Star
07-04-2003, 19:10
Ik ken ook zo'n meisje een Somalische die ook al besneden was :eek:
Chatefemqemamu
07-04-2003, 19:10
Origineel gepost door ask_me
salam
er is een verschil tussen man en vrouw, als een man meer verslaafd aan se.s is, dus meer behoeften dan kan hij met een tweede vrouw gaan trouwn
dat is zijn recht in islaam
maar voor vrouwen geldt andere regels, er kan dat een vrouw meer behoeften heeft dan de gemiddelde vrouwen, haar man kan niet haar totaal bevredigen, vreemd gaan is doodstraf en ze kan ook niet met een andere man trouwen
de oplossing in islam is om een operatie te doen (besnijding) alleen om haar tot de normaal toestand te brengen :)
dus niet voor meisjes maar alleen voor vrouwen met deze dit probleem
wa salam :zwaai:
ooooowjah... hmm yeah vast wel.. marre wie bepaalt de norm hier dan?? :rolleyes:
niemand, het is nergens vastgesteld, maar is gewoon bla om de besnijdenis van de vrouwen goed te praten.. :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.