Bekijk originele versie : groene puntje.....????
hallo allemaal
ik vroeg me af wat doe groene puntjes in houden en hoe je kan zien van wie ze hebt gekregen en hoe je ze kan geven
-xxx- fouzia
lieve_meiske
29-09-2005, 23:29
je kunt ze dus geven....door op het engeltje/duiveltje te klikken bij een persoon...
je kan kijken of jij er 1 hebt, door naar mijn hoekje te gaan...en daarzo onderaan kijken bij reputatie punten
klik maar eens bij mijn engeltje/duiveltje...klik bij ik stem er mee eens...en dan op verzenden volgens mij :D
dan heb je je puntje binne he..:stout:
whahahha dankje he ;
ps. wrm zou ik je geen puntje geven ......:P
saida_maroc87
30-09-2005, 19:56
je kunt ze dus geven....door op het engeltje/duiveltje te klikken bij een persoon...
je kan kijken of jij er 1 hebt, door naar mijn hoekje te gaan...en daarzo onderaan kijken bij reputatie punten
klik maar eens bij mijn engeltje/duiveltje...klik bij ik stem er mee eens...en dan op verzenden volgens mij :D
hahahah shitan :hihi:
Sweety_Assie
30-09-2005, 21:52
Als k aan iemand heb gegeven ..Krijgt die gene oowk Grijs ipv Groen..
Hoe kan dat?!?!
lieve_meiske
01-10-2005, 00:10
:verdriet: nu heb je me veraden
heb ik jou dan nog nie gegeve??? :ego:
hoe durf je :hadj:
nou moe jij me een puntje geven, want door jouw heeft ze me geen puntje gegeven :lekkerpuh
:D
lieve_meiske
01-10-2005, 00:17
van wie heb ik een grijze puntje gekregen gisteren om 16:06 ???met geen tekste erbij.. :rolleyes:
Ik weet het ook niet :kweetnie:
saida_maroc87
01-10-2005, 20:49
he pas op jij :hadj:
je bent verplicht mij nu een groen puntje te geven...door de belediging die je naar mijn adres gestuurd hebt.. :kwaad:
shitan yek :rolleyes:
je hebt gekregen meid :hihi:
lieve_meiske
01-10-2005, 21:04
:verdriet: nu heb je me veraden
hoe durf je :hadj:
nou moe jij me een puntje geven, want door jouw heeft ze me geen puntje gegeven :lekkerpuh
gegeve..paas je terug? :kus:
Sweety_Assie
01-10-2005, 21:44
Ooowh owkee dan..Thnx voor het uitleggen
K gaa het dan ff aan een moderator vragen!;)
ja wat houdt een grijs puntje in???ik geef aan mensen groen ,,maar ze krijgen grijs,en k ook,..hoe zit dit????
dolfijn1977
08-07-2008, 14:15
kan ik voor mezelf ook groene puntje geven ?
kan ik voor mezelf ook groene puntje geven ?
Nee dat kan niet.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.