Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dag des Oordeels??? Yeah right-->ALS WE DOOD ZIJN, ZIJN WE DOOD

Liloesh
07-04-2003, 14:24

Dat hoorde ik een vriendin van me zeggen...How could she?? Ik was zo kwaad :boos: :zweep: :zweep:

Miss_Crazy
07-04-2003, 14:27
tzzzz ralieha :kwaad: zal ze wel zien

Liloesh
07-04-2003, 14:30
Ik hoop het....

jay
07-04-2003, 14:31
Origineel gepost door Liloesh Dat hoorde ik een vriendin van me zeggen...How could she?? Ik was zo kwaad :boos: :zweep: :zweep: She will Get paid Cuz there is life after death

Miss_Crazy
07-04-2003, 14:32

Origineel gepost door jay She will Get paid Cuz there is life after death and thats tha truth

Tnawie
07-04-2003, 14:33
Origineel gepost door Liloesh Dat hoorde ik een vriendin van me zeggen...How could she?? Ik was zo kwaad :boos: :zweep: :zweep: in welke context heeft zij dat gezegd? ze kan het ook goed bedoelen. wa allahoe a3laam.

Shbekkia
07-04-2003, 14:35
La hawla walla koewati billah.....dat meissie moest een weten......

Liloesh
07-04-2003, 14:37
Origineel gepost door Tnawie in welke context heeft zij dat gezegd? ze kan het ook goed bedoelen. wa allahoe a3laam. Het was kort, bonding maar heel krachtig: "Dag des Oordeels??? Yeah right-->ALS WE DOOD ZIJN, ZIJN WE DOOD" dat zegt genoeg denk ik :(

jay
07-04-2003, 14:38
Origineel gepost door Miss_Crazy and thats tha truth de dag des oordeels lijkt maar een simpele zin. maar er speelt veel meer dan het zich beschrijft. daarin wordt in een rechter of linker rij geplaatst en geloof weinig mensen willen in de linker rij komen het schijnt nog al warm te zijn daar

Shbekkia
07-04-2003, 14:40
Origineel gepost door jay de dag des oordeels lijkt maar een simpele zin. maar er speelt veel meer dan het zich beschrijft. daarin wordt in een rechter of linker rij geplaatst en geloof weinig mensen willen in de linker rij komen het schijnt nog al warm te zijn daar K heb er heel wat over gelezen....allah jaster, als wij half wisten wat ons te wachten stond...hadden we nog niet genoeg over aan 24 uur per dag bidden.....MOge allah ons op het juiste pad leiden....

Tnawie
07-04-2003, 14:41
waarom zit iedereen slecht over dat meisje te praten en haar te veroordelen terwijl niemand van jullie geenn iedee heeft van wat zij ermee bedoelt. meschien bedoelt zij dat dit leven een test is, en dat veel mensen de dag desoordeels als de einddatum van die test zien(wat fout is). dat terwijl je nix aan de uitslag van de test kunt veranderen, als je dood gaat.

jay
07-04-2003, 14:49
Origineel gepost door Shbekkia K heb er heel wat over gelezen....allah jaster, als wij half wisten wat ons te wachten stond...hadden we nog niet genoeg over aan 24 uur per dag bidden.....MOge allah ons op het juiste pad leiden.... ik bedoel maar

moiself
07-04-2003, 14:49
Origineel gepost door Tnawie waarom zit iedereen slecht over dat meisje te praten en haar te veroordelen terwijl niemand van jullie geenn iedee heeft van wat zij ermee bedoelt. meschien bedoelt zij dat dit leven een test is, en dat veel mensen de dag desoordeels als de einddatum van die test zien(wat fout is). dat terwijl je nix aan de uitslag van de test kunt veranderen, als je dood gaat. ;) precies

nadia01
07-04-2003, 14:53
Ik snap werkelijk niet waarom iedereen zich zo druk maakt erover.... Als zij dat wilt geloven waarom ben je dan boos op haar?? En als zij dat wilt zeggen dan moet ze dat ook helemaal zelf weten..... En als je zelf gelooft in de dag des oordeels zou ik maar anders reageren in plaats van zo agressief te doen... je kan ook ALLAH swt om vergiffenis vragen voor alle onwetende mensen...

Liloesh
07-04-2003, 14:56

Origineel gepost door Tnawie waarom zit iedereen slecht over dat meisje te praten en haar te veroordelen terwijl niemand van jullie geenn iedee heeft van wat zij ermee bedoelt. meschien bedoelt zij dat dit leven een test is, en dat veel mensen de dag desoordeels als de einddatum van die test zien(wat fout is). dat terwijl je nix aan de uitslag van de test kunt veranderen, als je dood gaat. Ik weet wat je wilt zeggen...maar geloof me, ze gelooft er niet in...eens dood altijd dood.....