Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bruidshow op maandagavond 10 oktober in Amsterdam

LZN
29-09-2005, 15:54

Hallo Dames, Maandagavond 10 oktober is er een bruidsmodeshow in Villa Maas in Amsterdam. Op de modeshow worden de mooiste en betaalbare trouwjaponnen geshowed ook een aantal verhuurmodellen zullen getoond worden. Kaarten moeten wel vooraf gereserveerd worden. Wil je meer informatie of wil je reserveren bel dan met Jujuu's 020-4704744 Groetjes jujuus.

zina_maghrebia
29-09-2005, 16:00
van hoelaat tot hoelaat is het?

Sihametje
29-09-2005, 16:03
van hoelaat tot hoelaat is het? Kom je dannn ook lieverd????? Sih@metje.

zina_maghrebia
29-09-2005, 16:05
Kom je dannn ook lieverd????? Sih@metje. Hey zina :kus: Ja ligt aan van hoelaat tot hoelaat want het is dan wel ramadan en nog eens zover reizen :maf2: kom je ook?

Sihametje
29-09-2005, 16:06

Hey zina :kus: Ja ligt aan van hoelaat tot hoelaat want het is dan wel ramadan en nog eens zover reizen :maf2: kom je ook? Zelfde verhaal als jou ;)... Ik begrijp ook niet dat ze dit in de ramadan organiseren?? Gaan we hrira daar eten? Sih@metje..

zina_maghrebia
29-09-2005, 16:08
Zelfde verhaal als jou ;)... Ik begrijp ook niet dat ze dit in de ramadan organiseren?? Gaan we hrira daar eten? Sih@metje.. haha wallah illa een iftar-lezing kan ik wel begrijpen maar een bruidshow :hihi: ik hoor al die buiken al knorren...

Sihametje
29-09-2005, 16:16
haha wallah illa een iftar-lezing kan ik wel begrijpen maar een bruidshow :hihi: ik hoor al die buiken al knorren... :haha: da bedoel ik.... Het lijkt me dan een goed idee om een bruidsmodeshow met anasheed te doen en niet met bruiloft! Sih@metje.

zina_maghrebia
29-09-2005, 16:18
:haha: da bedoel ik.... Het lijkt me dan een goed idee om een bruidsmodeshow met anasheed te doen en niet met bruiloft! Sih@metje. Je begrijpt me schat :haha::haha:

Sihametje
29-09-2005, 16:22
Altijd toch!!! Hoe is het met je schatje liefje!! Ik zie aan die kikker dat je een goede keuze hebt gemaakt ;) en jij begrijpt mij nu vast wel :D Sih@metje.

zina_maghrebia
29-09-2005, 16:25
Altijd toch!!! Hoe is het met je schatje liefje!! Ik zie aan die kikker dat je een goede keuze hebt gemaakt ;) en jij begrijpt mij nu vast wel :D Sih@metje. Goed Alhamdoelilah Die kikker laat me :hihi: ik heb de juiste keuze gemaakt ;) Ik bel je insha'Allah van week dan vertel ik je :kus: