Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat voor opleiding of werk doe jullie?

Pagina's : [1] 2

houda25
07-04-2003, 12:16

hallo lieve broeders en zusters ik ben heel erg benieuwd naar welke opleiding jullie doen ? Ik ben momenteel bezig met mijn tweede HBO opleiding SPH en ik werk met kinderen in het weekend en jullie ? en wat vinden jullie van leren ? waarom hebben jullie juist voor dat opleiding gekozen ? en willen jullie in de toekomst werken of zeggen jullie , ik kom toch bij het aanrecht terecht ( stomme gedachte ) Mensen die werken mogen ook reagren

doc25
07-04-2003, 12:22
ZMLK opleiding voor lopende band werker

LELIJKERD
07-04-2003, 12:29
zie profiel

_h4T3d_sE7eN
07-04-2003, 12:31
het schrijven van beleidsplannen op marketinggebied voor gemeenten. tja, mn functie heeft nie echt een naam ...

doc25
07-04-2003, 12:53

Origineel gepost door doc25 ZMLK opleiding voor lopende band werker ZMLK = school voor Zeer Moeilijk Lerende Kinderen

Chatefemqemamu
07-04-2003, 12:53
proffesionele profiteur van alle mogelijke voorzieningen :wijs:

cambou
07-04-2003, 12:59
ik heb het CIOS gedaan dat is een opleiding voor sport instructeurs en ben nu werkzaam als aerobicdocent en sportinstructeur

houda25
07-04-2003, 13:00
Origineel gepost door doc25 ZMLK = school voor Zeer Moeilijk Lerende Kinderen Ik heb een drie jaar geleden tijdens mijn andere opleiding op ZMLK stage gelopen . Volgens mij zat jij bij mij in de klas . Jij bent toch die ADHD jongentje die nooit eens stil kon zitten . Hoe gaat het met je. Leuke baan die lopende bandwerker , past wel bij iemand die hyperactief is ( je het het toch heel ver gebracht ) goed zo ben heel trots op je . het gaat je goed .

houda25
07-04-2003, 13:10
Origineel gepost door MrCharme Anderhalf jaar geleden ben ik HBO (p/a) geslaagd. Ik werk als consulent voor een groot uitzendbureauorganisatie... met een team regelen wij de banen die we doorgeven aan de intercidente's met benodigde informatie erbij en vervolgens moeten zij het voorleggen aan werkzoekenden. Wij zijn ook diegene die de hoofdcontacten met de bedrijven houden en interne zaken met ze doen. Verder heb ik vele sportcursussen gevolgd waar ik mijn avonden mee vervul in sportschool. Ik geef daar voedingsadvies en ben tegelijkertijd sportinstructeur (fitnessen,kracht en conditietraining) is leuk om te doen... vooral als je ze motiveert en na enige tijd de werklijke resultaten ervan zien vb, afslanken... Dat was het. ZOOOOOOOOO JE HEBT HET VER GEBRACHT , EN BOVENDIEN BEN JE WEL EEN DRUK BAASJE. iK BE ECHT HEEL TROTS OP JE EN TROTS OP ALLE MAROKAANSE JONGENS EN MEIDEN DIE HET VER GEBRACHT HEBBEN. EN VOORAL BIJ MAROKAANSE JONGENS WANT DIE WORDEN AL ALTIJD OVER EEN KAM GESCHOREN IN DE MADIA DAT ZE ALLEMAAL CRIMENEEL ZIJN. TERWIJL ER OOK GOEIE JONGENS DIE HEEL WAT BEREIKT HEBBEN. EN TEGEN ALLE MEIDEN EN JONGENS WIL IK ZEGGEN STUDEREN IS HEEL BELANRIJK . TEGENWOORDIG MOET JE VOOR ALLES EEN DIPLOMA HEBBEN . eN LAAT ZIEN DAT ER OOK MAROKAANSE JONGEREN ZIJN DIE HET GEMAAKT HEBBEN . ER ZIJN OOK MEIDEN DIE DOOR OMSTANDIGHEDEN DIE KONDEN STUDEREN. OF ZE MOGEN NIET VAN DE OUDERS OMDAT ZE MOESTEN TROUWEN OF IETS ANDERS. MET HEN LEEF IK ECHT MEE. SBER

AsMaE_Kenitria
07-04-2003, 13:45
euh ik doe nu Management Economie en Rechtop de HEAO, heb vorig jaar me havo diploma al gehaald:hoera: euh..... datwas het:D:D liefs asmae,

sammmy
07-04-2003, 13:54
Origineel gepost door doc25 ZMLK = school voor Zeer Moeilijk Lerende Kinderen ik loop stage op zo'n school. ik doen nu SPW. zwaar werk joh

doc25
07-04-2003, 13:57
Origineel gepost door MrCharme Ja ja, 't zal wel dokter :D :hihi:

doc25
07-04-2003, 13:58
Origineel gepost door houda25 Ik heb een drie jaar geleden tijdens mijn andere opleiding op ZMLK stage gelopen . Volgens mij zat jij bij mij in de klas . Jij bent toch die ADHD jongentje die nooit eens stil kon zitten . Hoe gaat het met je. Leuke baan die lopende bandwerker , past wel bij iemand die hyperactief is ( je het het toch heel ver gebracht ) goed zo ben heel trots op je . het gaat je goed . nee, ik was die autist die altijd links achter in de klas zat. Ik wist alles over treinen :D

houda25
07-04-2003, 14:10
Origineel gepost door doc25 nee, ik was die autist die altijd links achter in de klas zat. Ik wist alles over treinen :D Nu weet ik het weer , Die autist die het vreselijk vond om aangeraakt te worden. een die heel erg droomde van een baan als terein conducteur , Is het nog gelukt ?

doc25
07-04-2003, 14:14

Origineel gepost door houda25 Nu weet ik het weer , Die autist die het vreselijk vond om aangeraakt te worden. een die heel erg droomde van een baan als terein conducteur wilde worden, Is het nog gelukt ? duh, natuurlijk niet, kan je niet lezen ? :p omdat ik geen treinconducteur kon worden, deed ik de opleiding tot lopende band werker. Dat lijkt op treinen en rails :D psssssst, ik wil nu wel aangeraakt worden :stout:

Pagina's : [1] 2