Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Is Er Gisteren Naar De Kaftan Modeshow In A'dam Geweest?

Pagina's : [1] 2

Sardina
07-04-2003, 12:09

iK WIL GRAAG WETEN WIE ER GISTEREN NAAR DEZE MODESHOW GEWEEST IS? iK BEN ZELF OOK GEWEEST EN IK VOND HET HEEEEEEEEEEEL ERG GEZELLIG. DE MODESHOW WAS TOP, DE BAND WAS TOP DE GEZELLIGHEID WAS TOP. HOE HEBBEN JULLIE HET ERVAREN??

Sjakie
07-04-2003, 12:17
Origineel gepost door Sardina iK WIL GRAAG WETEN WIE ER GISTEREN NAAR DEZE MODESHOW GEWEEST IS? iK BEN ZELF OOK GEWEEST EN IK VOND HET HEEEEEEEEEEEL ERG GEZELLIG. DE MODESHOW WAS TOP, DE BAND WAS TOP DE GEZELLIGHEID WAS TOP. HOE HEBBEN JULLIE HET ERVAREN?? Kweenie...tot sjo ver was ik niet gekomen...:D Al3afriet

Ismahane82
07-04-2003, 12:30
Ik was samen met me zus geweest was wel gezellig, alleen jammer dat het geluid niet zo goed was, Abdelrahim heb ik vaker zien spelen ze doen het erg goed bijna alle bandleden kunnen zingen. De kleren waren ook erg mooi. :zwaai:

Itsjustme
07-04-2003, 12:38
heeft er iemand foto's of een website waar je die jurken kan bekijken??? thnxzzz

Hanan_1982
07-04-2003, 13:10

Hoi, Ik wou ook heel graag gaan. Was ook van plan om te gaan, maar het ging niet door. Maar hebben we heel veel gemist. P.s Wat Itsjustme ook al zei, zijn er ergens foto's die je kunt bekijken.

SweetRose
07-04-2003, 13:48
Nope....ni geweest....:D

AdamX
07-04-2003, 13:51
ik mocht niet naar binnen, ik ga zo aanklagen , das gewoon discriminatie :D

AdamX
07-04-2003, 13:54
ik wilde eerst met een burqa binnenkomen, maar ik was het zat en ben weg gegaan

Hamida
07-04-2003, 13:56
wij wilden heel graag gaan maar in de mzine stond dat de modeshow op 16 april werd gehouden anders waren we gegaan dus het was gezellig mooi zo volgend jaar beter bousa

maroc_chica
07-04-2003, 13:59
ik wou ook heel graag gaan , maar ik kon niet want ik woon in groningen. maar volgeend jaar ga ik wel inchalaah,

Sardina
09-04-2003, 21:13
die band vond ik helemaal top. weet iemand of ze nog meer concerten hier in nl. geven?? dit is de eerste keer dat ik ze zag optreden, en ik ben echt dik onder de indruk van deze band. ik wil graag nog meer van hun feesten bijwonen. als iemand mij hier info over kan verschaffen, graag!!! en ja, ik ga ZEKER volgend jaar weer incha-allah!!!

qwatra
09-04-2003, 21:50
Origineel gepost door Sardina iK WIL GRAAG WETEN WIE ER GISTEREN NAAR DEZE MODESHOW GEWEEST IS? iK BEN ZELF OOK GEWEEST EN IK VOND HET HEEEEEEEEEEEL ERG GEZELLIG. DE MODESHOW WAS TOP, DE BAND WAS TOP DE GEZELLIGHEID WAS TOP. HOE HEBBEN JULLIE HET ERVAREN?? ik kon er niet zijn omdat het in nl was!! :( :( , ik vind dat echt jammer ,elke keer er iets leuk doorgaat voor marokkaanse meiden, dan is het in nl, en ja ik zal wel van me nichten in NL horen hoe het is geweest :huil:

Pagina's : [1] 2