Bekijk originele versie : Wie Is Er Gisteren Naar De Kaftan Modeshow In A'dam Geweest?
iK WIL GRAAG WETEN WIE ER GISTEREN NAAR DEZE MODESHOW GEWEEST IS?
iK BEN ZELF OOK GEWEEST EN IK VOND HET HEEEEEEEEEEEL ERG GEZELLIG. DE MODESHOW WAS TOP, DE BAND WAS TOP DE GEZELLIGHEID WAS TOP.
HOE HEBBEN JULLIE HET ERVAREN??
Origineel gepost door Sardina
iK BEN ZELF OOK GEWEEST EN IK VOND HET HEEEEEEEEEEEL ERG GEZELLIG. DE MODESHOW WAS TOP, DE BAND WAS TOP DE GEZELLIGHEID WAS TOP.
Kweenie...tot sjo ver was ik niet gekomen...:D
Al3afriet
Ismahane82
07-04-2003, 12:30
Ik was samen met me zus geweest was wel gezellig, alleen jammer dat het geluid niet zo goed was, Abdelrahim heb ik vaker zien spelen ze doen het erg goed bijna alle bandleden kunnen zingen. De kleren waren ook erg mooi.
:zwaai:
Itsjustme
07-04-2003, 12:38
heeft er iemand foto's of een website waar je die jurken kan bekijken??? thnxzzz
Hanan_1982
07-04-2003, 13:10
Hoi,
Ik wou ook heel graag gaan. Was ook van plan om te gaan, maar het ging niet door.
Maar hebben we heel veel gemist.
P.s Wat Itsjustme ook al zei, zijn er ergens foto's die je kunt bekijken.
SweetRose
07-04-2003, 13:48
Nope....ni geweest....:D
ik mocht niet naar binnen, ik ga zo aanklagen , das gewoon discriminatie :D
ik wilde eerst met een burqa binnenkomen, maar ik was het zat en ben weg gegaan
wij wilden heel graag gaan maar in de mzine stond dat de modeshow op 16 april werd gehouden
anders waren we gegaan
dus het was gezellig mooi zo
volgend jaar beter
bousa
maroc_chica
07-04-2003, 13:59
ik wou ook heel graag gaan , maar ik kon niet want ik woon in groningen.
maar volgeend jaar ga ik wel inchalaah,
die band vond ik helemaal top.
weet iemand of ze nog meer concerten hier in nl. geven??
dit is de eerste keer dat ik ze zag optreden, en ik ben echt dik onder de indruk van deze band.
ik wil graag nog meer van hun feesten bijwonen.
als iemand mij hier info over kan verschaffen, graag!!!
en ja, ik ga ZEKER volgend jaar weer incha-allah!!!
Origineel gepost door Sardina
ik kon er niet zijn omdat het in nl was!! :( :( , ik vind dat echt jammer ,elke keer er iets leuk doorgaat voor marokkaanse meiden, dan is het in nl, en ja ik zal wel van me nichten in NL horen hoe het is geweest :huil:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.