Bekijk originele versie : marokaan of geen marokaan
eeey wie heeft hier ooit gedate of heeft ooit een vriendje gehad dat geen marokaan is??? en zo ja.. wat is er zo bijzonder aanheM....
Dont shame on you.. Just tell it...
Ben nieuwsgierig met wat voor soort jullie allemaal zijn gegaaN... :D
Mistique
07-04-2003, 12:15
Ik val alleen voor mijn mooie donkere marokkaanse mannen...
unable to resist...
Lady_moi
07-04-2003, 12:18
Origineel gepost door Mistique
unable to resist...
:goedzo:
Origineel gepost door Mistique
unable to resist...
Hmmmmmmm................. en die zwarte van vorige keer dan?????? :giechel:
Origineel gepost door Fatna
Italiaan, Tunesier, Afghaan, Turk
tja wat er zo boeiend aan was...... de Afghaan had zijn mooie groene ogen de Tunesier had mooie smekende ogen plus zijn fatsoen en respect
de Italiaan zijn charmes
en mijn huidige de Turk..........is SUPAH
en wat zijn jouw ervaringen Oujdachick??
ik heb alleen met een marokaan gehad.. :stout:
ik kan me niet voorstellen om met een ander soort te gaan date.. wel leuk als vrienden , maar om iets serieus mee te hebbeN.. neeeeeh.. dat niet:D
Ik heb ook alleen maar iets met een marokkaan gehad...maar daar heb ik snel een einde aan gemaakt.
ikbenwieikben
07-04-2003, 12:53
dag meiden,
ik heb ook weleens iets gehad met een half indo,half ital het leukste van alles was dat hij moslim is. hij was leuk,lief,slim en superaantrekkelijk,zoooo lief en het belangrijkste hij had respect,begrip en betrouwbaar.!!Het was de mooiste tijd van me leven was meteen verkocht, maar ja toen ik mn ouders het nieuws vertelde wilde ze er niets van af weten!! het moest en zal en marokkaan zijn toen begon de hel!!! ik heb maanden in een hel geleefd maar ja mn ouders zijn gewoon het belangrijkste voor me ik houd nog steeds van die jongen, maar het leven gaat verder en insallah trouw ik met een marokkaan die ook en de eisen kan voldoen en dat mijn ouders hem WEL accepteren... ik zou zeggen meiden be happy maar stel je ouders niet teleur ze hebben jaren voor je gezorgd en gun hen ook some hapiness ik wens jullie veel geluk in jullie liefdesleven ciaooo
Euhhh ff denken, ik heb 2 Marokkanen gehad, en 3 Egyptenaren :D
maar die relaties duurden minstens één week :D
toen kreeg ik al genoeg van ze :D
Origineel gepost door ikbenwieikben
dag meiden,
ik heb ook weleens iets gehad met een half indo,half ital het leukste van alles was dat hij moslim is. hij was leuk,lief,slim en superaantrekkelijk,zoooo lief en het belangrijkste hij had respect,begrip en betrouwbaar.!!Het was de mooiste tijd van me leven was meteen verkocht, maar ja toen ik mn ouders het nieuws vertelde wilde ze er niets van af weten!! het moest en zal en marokkaan zijn toen begon de hel!!! ik heb maanden in een hel geleefd maar ja mn ouders zijn gewoon het belangrijkste voor me ik houd nog steeds van die jongen, maar het leven gaat verder en insallah trouw ik met een marokkaan die ook en de eisen kan voldoen en dat mijn ouders hem WEL accepteren... ik zou zeggen meiden be happy maar stel je ouders niet teleur ze hebben jaren voor je gezorgd en gun hen ook some hapiness ik wens jullie veel geluk in jullie liefdesleven ciaooo
Ik zou niet met een Jongen thuiskunnen komen dat geen marokaan is.. wajouw mijn pa zou me gelijk stoten naar marokko...
maar k moet eerlijk bekennen dat je het goed hebt gedaan.. je ouders komen voor en jongens heb je genoeg op de wereld.. ;)
Masriya21
07-04-2003, 13:20
Origineel gepost door OujDaChicK
eeey wie heeft hier ooit gedate of heeft ooit een vriendje gehad dat geen marokaan is??? en zo ja.. wat is er zo bijzonder aanheM....
Dont shame on you.. Just tell it...
Ben nieuwsgierig met wat voor soort jullie allemaal zijn gegaaN... :D
EGYPTENAAR :D uh en een halfbloedje :D
SweetRose
07-04-2003, 13:47
Kwil nu ni anders doen hé..maar 'marokkanen' is met 2 K's :engel:
:zwaai:
ikbenwieikben
07-04-2003, 14:13
tjah als je ouders het niet accepteren wat wil je dan nog gaan doen?? ik respecteer ze al gaat het ten kostte van mij het zijn mn ouders ik vind het heel erg maar ja life goes on !!!!! ik wil dat als ik trouw dat mn ouders mij steunen dat mijn kinderen langs hun opa en oma kunnen gaan en niet dat ik gelukkig ben en mn ouders niet dat verdienen ze gewoon niet. En is erg egoistisch En ja ik dacht dat het ook geen probleem zou zijn voor mijn ouders omdat hij een moslim is maar ze hebben gewoon voorkeur op marokkanen. ik denk nog dagelijks aan deze engel!!
Origineel gepost door zin 'n midar
Kwil nu ni anders doen hé..maar 'marokkanen' is met 2 K's :engel:
:zwaai:
Weet ik wilde dat in het begin al zeggen, maar ik dacht dat ik te lastig zou doen..... :D :D
Miss_Crazy
07-04-2003, 14:23
hahahha me too :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.