Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tips ik heb ze nodig

Pagina's : [1] 2

Lady_Killah
28-09-2005, 17:38

Weetje een paar tips waardoor jongens je leuk gaan vinden en waardoor je aantrekkelijker bent ik wil me namelijk niet als de meisjes van me sgool gedragen als een h**r doen enz maar gwn ..kan je me asje helpen ik ben je dan echt dankbaar (K) Salaam

Meknesiaaaaaaaa
28-09-2005, 18:02
Wees gewoon jezelf...hoelang ben je van plan om het vol te houden dan met acteren?

lipglossy
28-09-2005, 20:27
Schat zolang jij jezelf bent en blijft en je normaal gedraagt en niet omkijkt als jongens je toe roepen Krijgen ze alleen maar respect voor je .....!!!!! Onthoud dit goed jongens zijn niet alles jongens komen en gaan dus geniet van je Studie

Onverbloemd
28-09-2005, 22:16
Draag punthakken, plamuur jezelf, strijk je haren, draag uitdagende kleding, knipoog naar elke man die naar je kijkt, ... en... neem me niet serieus. Niet onzeker zijn, meisje, je komt heus wel aan de man.

Lady_Killah
28-09-2005, 23:28

Bedankt meiden Maar ik ben me zelf maar dat lijkt zo sij..:( willen hun niet meer actie...? Bedankt nog voor jullie reacties

Lady_Killah
28-09-2005, 23:31
ik acteer niet..ik wil gwn dat iemand mij ook leuk vind ..ik vind eerst iemand anders leuk maar die heeft een meisje afgepakt een h***tje maar nu heb ik die ander wat moet ik nou tog doen man :(

LadyLo
28-09-2005, 23:50
Meid, hoe oud ben je??? Puberteit denk ik. dit zijn je hormonen die spreken, en niet jij, geloof me, op een dag kunnen die jongens je niets meer schelen en vind je jezelf te goed voor ze.... Tot die tijd moet je het hier maar mee doen, dit hebben we allemaal moeten meemaken in de puberteit ;) Succes!!!

Nihad_zina
29-09-2005, 08:48
geef ze geen aandacht , of bekyk ze van top tot teen met je keuroog dat heeft elke meisje in zich:goedzo: of je verleidelyke glimlach een lieve glimlach maar ook weer niet te groot

Amaani
29-09-2005, 10:41
Tbarkelah alaykoem :( , ipv deze zuster naseeha te geven duwen jullie haar het verkeerde pad op. Ik hoop dat jullie beseffen dat wanneer ze een haramrelatie begint door tips van sommigen onder jullie, jullie ook hebben bijgedragen aan haar zonde. Oeghtie, misschien zie je nu niet meteen in wat er mis is met je vraag omdat je nog zo jong bent. Een haramrelatie brengt je niets anders op dan zondes (die je heel je leven meedraagt), leugens en ongeluk. Richt je op andere zaken die halal zijn en als je oud genoeg bent dan zal je insha'allah een weld a ness ontmoeten die om je geeft omwille van wat er in je hart zit en niet omwille van het feit dat je gezicht geplamuurd is en met jan el alleman hebt geflirt...

douadia
29-09-2005, 11:09
Tbarkelah alaykoem :( , ipv deze zuster naseeha te geven duwen jullie haar het verkeerde pad op. Ik hoop dat jullie beseffen dat wanneer ze een haramrelatie begint door tips van sommigen onder jullie, jullie ook hebben bijgedragen aan haar zonde. Oeghtie, misschien zie je nu niet meteen in wat er mis is met je vraag omdat je nog zo jong bent. Een haramrelatie brengt je niets anders op dan zondes (die je heel je leven meedraagt), leugens en ongeluk. Richt je op andere zaken die halal zijn en als je oud genoeg bent dan zal je insha'allah een weld a ness ontmoeten die om je geeft omwille van wat er in je hart zit en niet omwille van het feit dat je gezicht geplamuurd is en met jan el alleman hebt geflirt... je heb tgesproken :goedzo:

douadia
29-09-2005, 11:10
Weetje een paar tips waardoor jongens je leuk gaan vinden en waardoor je aantrekkelijker bent ik wil me namelijk niet als de meisjes van me sgool gedragen als een h**r doen enz maar gwn ..kan je me asje helpen ik ben je dan echt dankbaar (K) Salaam een jongen is nergens voor nodig w8 totdat de tijd rijp is en allah swt je verwelkomt met de mektab...want zo bespaar je jezelf een hoop ellende ;) want je hoeft voor niemand te bewijzen dan voor allah swt

Lady_Killah
30-09-2005, 15:04
[B][QUOTE] Tanx Meiden meer tipsz pleazzz (K)

Nihad_zina
30-09-2005, 16:20
Tbarkelah alaykoem :( , ipv deze zuster naseeha te geven duwen jullie haar het verkeerde pad op. Ik hoop dat jullie beseffen dat wanneer ze een haramrelatie begint door tips van sommigen onder jullie, jullie ook hebben bijgedragen aan haar zonde. Oeghtie, misschien zie je nu niet meteen in wat er mis is met je vraag omdat je nog zo jong bent. Een haramrelatie brengt je niets anders op dan zondes (die je heel je leven meedraagt), leugens en ongeluk. Richt je op andere zaken die halal zijn en als je oud genoeg bent dan zal je insha'allah een weld a ness ontmoeten die om je geeft omwille van wat er in je hart zit en niet omwille van het feit dat je gezicht geplamuurd is en met jan el alleman hebt geflirt... haar zaak niet de meine zy wil tips?? en ik geef het haar.. :hihi:

Amaani
30-09-2005, 16:55
Nihad_zina ik ga niet in op jouw egoïstische opmerking :jammer: Allah ie 3foe oe safie

Nihad_zina
30-09-2005, 16:58

Nihad_zina ik ga niet in op jouw egoïstische opmerking :jammer: Allah ie 3foe oe safie\ grapje hooorr:sjans:

Pagina's : [1] 2