Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uithuwelijken

nasara
28-09-2005, 16:33

Hallo allemaal, In verband met een rapport dat ik voor het vak communicatie moet schrijven heb ik als onderwerp gekozen: uithuwelijken. Een paar weken geleden is namelijk overal op het nieuws verschenen dat de Tweede Kamer het uithuwelijken wil verbieden. Dit heeft natuurlijk grote gevolgen voor vele gemeenschappen, zowel de mensen die er voor zijn als de mensen die er tegen zijn. Mijn vraag aan jullie is het volgende: Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij jullie mening willen geven over uithuwelijken? Het maakt niet uit of je pro of contra bent of er tussenin; hoe meer meningen hoe meer vreugd. Graag wil ik wel onderbouwde meningen, dus niet zoiets als: "ik ben voor.", maar wel aangeven waarom je er voor bent. De meest interessante meningen/uitspraken wil ik eventueel (dus nog niet zeker) betrekken in wat diepere vraagstellingen. Sowieso zal ik de uitslag van het onderzoek hier op deze website plaatsen. Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking! Groetjes, Rajae

Heiba
28-09-2005, 16:45
Ik ga hier niet jouw huiswerk zitten maken, jonge dame. Waarom bedenk je niet eerst voor jezelf wat uithuwelijken inhoudt. In hoeverre dit Islamitisch is. En.. Hoe de kamer dit denkt te kunnen controleren wanneer er sprake is van uithuwelijking en niet. En kom tot de conclusie dat dit wetvoorstel op niets gebaseerd is.

Einherjer
28-09-2005, 16:48
Tegen..Velen zullen in het huwlijksbootje stappen met iemand die ze miss totaal niet aantrekkelijk vinden.

Qutylaa
28-09-2005, 16:56
Hallo allemaal, In verband met een rapport dat ik voor het vak communicatie moet schrijven heb ik als onderwerp gekozen: uithuwelijken. Een paar weken geleden is namelijk overal op het nieuws verschenen dat de Tweede Kamer het uithuwelijken wil verbieden. Dit heeft natuurlijk grote gevolgen voor vele gemeenschappen, zowel de mensen die er voor zijn als de mensen die er tegen zijn. Mijn vraag aan jullie is het volgende: Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn mij jullie mening willen geven over uithuwelijken? Het maakt niet uit of je pro of contra bent of er tussenin; hoe meer meningen hoe meer vreugd. Graag wil ik wel onderbouwde meningen, dus niet zoiets als: "ik ben voor.", maar wel aangeven waarom je er voor bent. De meest interessante meningen/uitspraken wil ik eventueel (dus nog niet zeker) betrekken in wat diepere vraagstellingen. Sowieso zal ik de uitslag van het onderzoek hier op deze website plaatsen. Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking! Groetjes, Rajae Uithuwelijken is weer een middel dat dit nazi kabinet heeft verzonnen om Turken en Marokkanen als immigranten tegen te houden. Zet dat maar in je verslag.

Immanuel
28-09-2005, 17:24

Uithuwelijken is weer een middel dat dit nazi kabinet heeft verzonnen om Turken en Marokkanen als immigranten tegen te houden. Zet dat maar in je verslag.Integendeel Qutylaa, Uithuwelijken is voor Turken en Marokkanen dé mogelijkheid een Nederlands paspoort te bemachtigen. Immanuel

Qutylaa
28-09-2005, 17:26
Integendeel Qutylaa, Uithuwelijken is voor Turken en Marokkanen dé mogelijkheid een Nederlands paspoort te bemachtigen. Immanuel Dat zeg ik ook zionist, leer een keer lezen.

Einherjer
28-09-2005, 17:33
Dat zeg ik ook zionist, leer een keer lezen. http://www.d-events.nl/images/horror2.jpg Zou jij met dit persoon in t huwlijksbootje stappen..als dit persoon aan jou was uitgehuwelijkt? :maf2:

boeddha
28-09-2005, 18:42
Integendeel Qutylaa, Uithuwelijken is voor Turken en Marokkanen dé mogelijkheid een Nederlands paspoort te bemachtigen. Immanuel En.......................het belangrijkste een "verblijfsvergunning "te kunnen bemachtigen en uit de ruif ,die Nederland heet, te vreten. En als ze die eenmaal bemachtigd hebben, ja ze zijn zo zielig , vrouwtje zwanger, het liefst het hele jaar door en dan dumpen. :hadj:

fessiaatje
28-09-2005, 18:54
En.......................het belangrijkste een "verblijfsvergunning "te kunnen bemachtigen en uit de ruif ,die Nederland heet, te vreten. En als ze die eenmaal bemachtigd hebben, ja ze zijn zo zielig , vrouwtje zwanger, het liefst het hele jaar door en dan dumpen. :hadj: wollahila meid , kijk maar om je heen wat er met jongens/meiden die getrouwd zijn met jonge/meid uit marokko wat er na 1 jaar gebeurt .Zodra ze hun papieren in hun zak hebben gaan ze weg zonder je eens beslama te zeggen.

fessiaatje
28-09-2005, 18:56
http://www.d-events.nl/images/horror2.jpg Zou jij met dit persoon in t huwlijksbootje stappen..als dit persoon aan jou was uitgehuwelijkt? :maf2: hahahahahahaha dan spring ik van de brug af en wil liever dood;) :o

Immanuel
28-09-2005, 19:14
Hallo Qutylaa, Dat zeg ik ook zionist, leer een keer lezen. Mag ik je er op wijzen dat Nederland mij prima bevalt. Ik ben niet van plan te emigreren naar Israël en dus geen zionist. Dus met de volgende zin: Uithuwelijken is weer een middel dat dit nazi kabinet heeft verzonnen om Turken en Marokkanen als immigranten tegen te houden. Zet dat maar in je verslag.heb je geprobeerd te verwoorden dat uithuwelijken voor Turken en Marokkanen dé manier is om een Nederlands paspoort te bemachtigen? Heb jij misschien je inburgeringscursus gemist of tijdens die cursus bij het onderdeel begrijpend lezen niet goed opgelet? Immanuel