Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gezocht: zuster voor verzorging marokkaanse vrouw (UenZo Thuiszorg)

Vreemdeling3000
28-09-2005, 10:38

Salamoe alaykoem agawaat (zusters), Wij, UenZo Thuiszorg, zijn met spoed op zoek naar een zuster wonende te Voorschoten of omgeving Den Haag. Wij zijn op zoek naar een zuster die een 23-jarige Marokkaanse vrouw wilt verzorgen met huishoudelijke taken en helpen met douchen. Het is een vacature voor 13 uur per week, drie ochtenden in de week. Er is geen voor(opleiding) vereist. Enige ervaring is gewenst. Bij interesse neem contact op met ons op nummer: 010-2656704 Of stuur uw sollicitatie naar: UenZo Thuiszorg Bergsingel 203 3037 GG Rotterdam vacatures@uenzo.com Salamoe alaykoem

fadma
28-09-2005, 21:57
Hallo Mohammed, Ik zou graag willen helpen bij de verzorging van een zuster, maar ik werk al 4 dagen in de week, ik wens je succes bij je zoektocht en beterschap voor de zuster.

Snorkeltjes
28-09-2005, 22:26
Ik ben wel geinteresseerd reageer wel telefonisch

juriste_25
29-09-2005, 20:10
salaam malikoum, als ik tijd had had ik het wel vrijwillig maar echt jammer dat ik een fulltime baan heb. ma3slama juriste

paneermeel
29-09-2005, 22:49

asalamoe alikoem wr wb ik zou graag willen helpen ik heb paar maande in een verzorgings huis gewerkt maar ik kom uit utrecht spijtig

de_tijd___
01-10-2005, 06:33
Assalamoe3alajkoem waragmatoelahie wabarakatohoe, Is UenZO alleen maar in de randstad actief? Hoe staat het landelijk? Want denk dat er meerdere broeders en zusters over HEEL nl hulp nodig hebben. ZIjn er coordinatoren ofzo (misschien vanuit jullie) die dit kunnen opstarten? En als laatste maar zeker niet onbelangrijk; Verzekert de ziekenfonds dat soort hulp (is toch mantelhulp?). Over je verzoek; helaas woon ik niet in DH en kan ik niet in de ochtenden. Maar ik denk er wel over na om o.a hierzo iets meer actie (net als jullie) te wllen voor onze zieke/gehandicapte/onmobiele broeders en zusters. Wa3lajkoem assalam.

fadma
02-10-2005, 14:45
het word vergoed vanuit de awbz, gaat niet via de ziekenfondsverzekering, maar hierin komt waarschijnlijk vanaf 2006 verandering in