Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saddam opgeblazen!!!

Zelfkritiek
07-04-2003, 09:22

Een Amerikaanse tank heeft een enorm standbeeld van Saddam in het centrum van Bagdad opgeblazen.

an3sdej
07-04-2003, 09:28
Het is nu echt aan Saddam, of hij nog meer burgers wil blootstellen aan oorlogsgeweld. Als hij ECHT om zijn volk geeft, geeft hij zich over, dan spaart hij veel burgers. Of zou zijn ego en misdadige insalg zo groot zijn, dat hij WIL dat er meer burgerslachtoffers vallen, om in het westen moslims nog meer munitie te geven, om de US/GB troops verder zwart te kunnen maken??

T-ManiaC
07-04-2003, 12:02
Origineel gepost door an3sdej Het is nu echt aan Saddam, of hij nog meer burgers wil blootstellen aan oorlogsgeweld. Als hij ECHT om zijn volk geeft, geeft hij zich over, dan spaart hij veel burgers. Of zou zijn ego en misdadige insalg zo groot zijn, dat hij WIL dat er meer burgerslachtoffers vallen, om in het westen moslims nog meer munitie te geven, om de US/GB troops verder zwart te kunnen maken?? ooooooooh dus nu moet Saddam zich over geven.... :lol: jij bent echt grappig.. How the f#ck is Bush om daarover te beslissen.. Laten we t omdraaien stel: Saddam is t niet eens over de manier hoe Bush regeert in Amerika... Saddam beslist op een of ander dag dat ie Amerika gaat aanvallen en belt Bush op om te zeggen dat ie nog 48 uur heeft op ZIJN EIGEN land te verlaten.. Ja hoor ik zie Bush al zeggen ja hoor is goed sadampie ik ga me land verlaten en jou laten regeren in MIJN land... :rolleyes: Stelletje sukkels.... :D

an3sdej
07-04-2003, 12:13
Touria, als een wreed dictator als Saddam ziet en merkt dat hij verloren is, moet hij dan niet in de eerste plaats aan zijn volk denken, en zich overgeven om meer burgerdoden te voorkomen?????? Hij doet het net als Hitler, die was ook allang verslagen, en toch liet hij zijn soldaten doorvechten, met vele burgerdoden als gevolg. Daarna pleegde hij zelfmoord, zeer laf en laag.

doc25
07-04-2003, 12:19

Origineel gepost door an3sdej Het is nu echt aan Saddam, of hij nog meer burgers wil blootstellen aan oorlogsgeweld. Als hij ECHT om zijn volk geeft, geeft hij zich over, dan spaart hij veel burgers. Of zou zijn ego en misdadige insalg zo groot zijn, dat hij WIL dat er meer burgerslachtoffers vallen, om in het westen moslims nog meer munitie te geven, om de US/GB troops verder zwart te kunnen maken?? je bekijkt de hel situatie wel ERG eenzijdig. Wat doet america daar in de eerste plaats ? GEEF JE OVER OF WE VERMOORDEN DE HELE BEVOLKING EN DAN IS HET JOU SCHULD !!!!! lijkt me ook niet getuigen van menselijkheid, denk je niet ?

T-ManiaC
07-04-2003, 12:22
Origineel gepost door an3sdej Touria, als een wreed dictator als Saddam ziet en merkt dat hij verloren is, moet hij dan niet in de eerste plaats aan zijn volk denken, en zich overgeven om meer burgerdoden te voorkomen?????? Hij doet het net als Hitler, die was ook allang verslagen, en toch liet hij zijn soldaten doorvechten, met vele burgerdoden als gevolg. Daarna pleegde hij zelfmoord, zeer laf en laag. Dat heeft cker niet te maken met laf en laag.. dat heeft te maken met trots die elke hoge piet heeft... ook bush dus!!! Ik ga niet goed praten wat Saddam heeft gedaan of doet.. maar is t echt aan Amerika om er iets aan te doen.... ??? Plus daar bovenop gaat t Bush niet op de zielige hopeloze burgens geloof mij nou maar... Het gaat hem om de wraak die hij wil tegenover de moslims (11-09), oli en de macht... Toch??????