Bekijk originele versie : thuis krijg ik dit elke minuut te horen
heb je werk gevonden ..of heb je geld .vieze mongool je bereikt nooit wat...saffi het is genoeg geweest .begin paranoia te worden
ben ik de enige die dit elke dag te horen krijgt :stout:
smahli hoor ..maar dat jou broer doeloos is ken ik niet helpen ..ik heb niet gezegt dat ik doeloos ben
Samia504
07-04-2003, 08:42
je bent zeker niet de enige!!!!!!!!!!!
zo gaat het elke dag ...emshoom heb je werk gevonden.heb je geld ..wello inkomen ...dan ook niet op vakantie dit jaar ...dan denk ik in mijn eigen ga toch mens,wat vakantie ..ben al 7 jaar niet meer geweest
tharifecht
07-04-2003, 08:54
nou ja, je bent zeker niet de enige.
maar ze zijn alleen maar bang over je hoor...............
Origineel gepost door thajin
heb je werk gevonden ..of heb je geld .vieze mongool je bereikt nooit wat...saffi het is genoeg geweest .begin paranoia te worden
ben ik de enige die dit elke dag te horen krijgt :stout:
Ze willen het beste voor jou!
En als je niet naar school gaat of je hebt geen werk dan hebben ze wel gelijk dat je een mongool bent :D
:eek: ik krijg dat gelukkig nooit te horen. maar ze zijn alleen bezorgd, het is jouw toekomst en ze willen alleen het beste voor je.
zit je nog op school by the way?
jawhara1
07-04-2003, 09:42
Gelukkig dat ze dat nooit tegen mij zeggen . mijn moeder is net blij wanneer ik verlof heb , dan zit ze niet alleen thuis .
En eerlijk ze wilden niet eens dat ik ging werken , we geven je wel geld zeiden ze .
jaaaaaaaaaaaaa hahahhaaaaaa eindelijk....ze zeuren altijd om geld geld geld......wordt er ook stont ziek van en zo beginnen elke dag die ruzie's bij ons thuis hihihi...Maar ja ik ben een meisje ik krijg ook nog elke dag te horen waneer ga je trouwen iedereen die zelfs jonger dan jou is..is al getrouwd...................elke dag de zelfde verhaaltje....maar ja nix aan te doen.....het ergste is als je erop in gaat dan gaan ze 10 uur door dus het advies is wat ik je dan geven.......GEWOON JA ZEGGEN ...JAJAJA JE HEBT GELIJK....DAT IS ECHT HET ENIGE WAT JE KAN DOEN.....
Dames het gaat hier om een jongeman die geen werk heeft of weet niet wat werken is!
zouden jullie met hem trouwen??
IK NIET HOOR!!
HAHAHA............. WA DENK JE ZELF???????????
Origineel gepost door rachda
HAHAHA............. WA DENK JE ZELF???????????
Van mij krijgt tie een schop onder zijn **** van hier tot tokyo tot hij werk vind :D
jawhara1
07-04-2003, 10:03
Origineel gepost door Mischa
Van mij krijgt tie een schop onder zijn **** van hier tot tokyo tot hij werk vind :D
:lol:
mo_maroc16
07-04-2003, 10:24
je bent misschien niet de enige,
maar je ouders willen alleen maar het beste voor je
Origineel gepost door kaliber22
,
ik hoef mn ouders maar 1 keer aan te kijken en zeggen zeggen al, tfooeeee ya gezicht.........en dit elke dag..
als mijn ouders tegen mij zeggen "tfoeee"
wallah dan pleeg ik zelfmoord..............
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.