Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft "Het verhaal van Zahra" gelezen?

Classy.Lady
07-04-2003, 03:43

http://217.67.233.190/~**********/images/B084.jpg Categorie: Boeken Titel: Het verhaal van Zahra Info: Als kind in Beiroet maakt Zahra, Arabisch voor bloem, kennis met geweld. Haar moeder misbruikt haar als alibi bij ontmoetingen met haar minnaar. Haar vader tiranniseert het gezin. Haar eerste seksuele ervaringen heeft Zahra met een vriend van de familie, die het willoze meisje verleidt. Ze raakt verschillende keren zwanger en gaat even zo vaak naar de dokter voor een abortus. Daardoor is ze voor het leven getekend. Zahra weet haar geheim te bewaren tot de eerste huwelijksnacht

HajaQadura
07-04-2003, 17:35
Die boek zegt me wel iets. Als je laat weten wie de schrijver is, dan kan ik je met zekerheid zeggen of ik het gelezen heb (waarschijnlijk wel, maar ik onthoud nooit titels)

Classy.Lady
07-04-2003, 17:37
Hanan sjaikh geloof ik...

HajaQadura
07-04-2003, 17:47
Ik herinner me vaag zo'n verhaal, maar ben niet zeker dat dit het is. Komt er een stukje in voor, waarin haar vriend haar dokterskosten betaald om haar dicht te naaien, maar haar vrijwel direct daarna weer "ontmaagd"?

Classy.Lady
07-04-2003, 17:58

Origineel gepost door HajaQadura Ik herinner me vaag zo'n verhaal, maar ben niet zeker dat dit het is. Komt er een stukje in voor, waarin haar vriend haar dokterskosten betaald om haar dicht te naaien, maar haar vrijwel direct daarna weer "ontmaagd"? Juist..Volgens mij wel ja.. Ik had verwacht dat het een kei leuke verhaal zou zijn..Maar k viel zowat in slaap elke keer dat k er n stukje van las.. Ik heb m nog steeds niet uitgelezen en zal het ook niet doen waarschijnlijk..Echt dodelijk gewoon! Daarom vroeg ik me af of er meerdere deze boek hebben gelezen en wat zij ervan vonden.. T kan ook aan mij leggen.. ;)

HajaQadura
07-04-2003, 18:10
Ik heb 'm wel uitgelezen (ik lees al mijn boeken uit, maar lees ook heel veel, dermee dat ik nooit geen titels onthoud en zo) Vraag me niet hoe het eindigt, is al veel te lang geleden! 't Is wel een apart verhaal, dat wel... maar niet slecht of zo. Veel leesplezier nog.

Classy.Lady
07-04-2003, 18:13
Ik lees ook keiveel..Echt gek op lezen, En meestal lees ik al mijn boeken uit..Maar deze was swieya saai...:D T is zekers een apart verhaal..Maar k kon me niet helemaal in haar leven..Vooral met dat gedoe van zuid afrika etc etc. T verhaal is ook n beetje rommelig..Maar k geef t nog een kans..Binnenkort ga ik maar opnieuw aan dat boek beginnen :D

HoneyBee
08-04-2003, 11:08
Volgens mij heet het boek waar jullie het over hebben: Beiroet Blues Kan dat kloppen?

Liefste
08-04-2003, 11:13
wie heeft het boek geschreven???

Classy.Lady
08-04-2003, 11:48
Origineel gepost door een_Rotterdamse Volgens mij heet het boek waar jullie het over hebben: Beiroet Blues Kan dat kloppen? Nee meid..Het heet gewoon "Het verhaal van zahra" Geschreven door ; Hanan Sjaikh.. ;)