Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet het heren?????

Pagina's : [1] 2 3

leyla15
04-05-2002, 23:49

Ewaaaaaaaaaaa drerries!!!!!!! Dit is een vraag voor de heren. Als jullie gaan trouwen, moet jullie vrouw dan kunnen koken??? thallllouuuuuuuuuuu ciaooooooooooooo :zwaai:

aSunnyFriend
04-05-2002, 23:58
oh nee hoor kan ik zelf best goed hoooooor. Salahdin

pannenkoek
05-05-2002, 01:13
mensen eten steeds sneller, je weet wel fast food..... en vrouwen van tegenwoordig gaan steeds minder koken, maar dat wil ik echt niet hebben DUS MIJN VROUW MOET ECHT WEL KUNNEN KOKEN!!!!!

Abdelmalek22
05-05-2002, 03:39
Salaam, Ik vind dat het traditie is dat een Marokkaanse vrouw voor haar man kookt. Dat bewijst haar liefde voor hem. En hij bewijst zijn liefde voor haar door het eten naar binnen te werken. :Iluvu:

yousssef
05-05-2002, 03:53

Pour moi c'est très important! Mijn vrouw moet kunnen koken! Mais le problem c'est qu'on sera amoureux d'une fille qui ne peux pas cuire ou bien Bouillir. Que faire donc? ************************************* Lhchouma fi Les infos

BadBoy
05-05-2002, 04:03
Salam alekoem Marokkaanse meisje worden al op jonge leefdtijd de keuken ingetrokken om te leren koken. Hun word ook wijs gemaakt dat als ze later niet goed kunnen koken dat ze een bruiloft wel kunnen vergeten want welke man wil nou trouwen met een vrouw die niet kan koken .......... Dat is dus waar ik het al eerder over had hier op yasmina die leerproces die mannen en vrouwen doormaken. Dit is weer een voorbeeld. Deze leerproces verschilt ook van cultuur. En in de marokkaanse cultuur is het nou eenmaal zo dat een vrouw moet kunnen koken anders is het geen "echte" vrouw. Het klinkt heel ouderwets maar kijk maar om je heen het gebeurd nog steeds. Ons ouders zijn ook zo opgevoed en weten niet beter. Misschien zal onze generatie het ook weer zo overbrengen op de andere generatie. Ik zou het zelf niet erg vinden als mijn vrouw niet zou kunnen koken. Dan gaan we wel aan de overkant van een snackbar wonen........... :melig:

tangia19
31-08-2002, 17:25
Origineel gepost door yousssef Pour moi c'est très important! Mijn vrouw moet kunnen koken! Mais le problem c'est qu'on sera amoureux d'une fille qui ne peux pas cuire ou bien Bouillir. Que faire donc? ************************************* Lhchouma fi Les infos zo zo mannetje ;) jouw vrouw MOEET!!! KUNNEN koken????? :confused: ;)

Obiwan_kenobi
31-08-2002, 17:31
Liefde van de man gaat echt door de maag :D

tangia19
31-08-2002, 18:01
Origineel gepost door Obiwan_kenobi Liefde van de man gaat echt door de maag :D jaaaaaaaaaa gaat zeker door de maag :Iluvu: :Iluvu:

Teaser
31-08-2002, 18:32
zeker weten of ze moet mooi genoeg zijn dat ik haar naar de mac donalds kan nemen.

Obiwan_kenobi
31-08-2002, 18:34
Origineel gepost door Teaser zeker weten of ze moet mooi genoeg zijn dat ik haar naar de mac donalds kan nemen. Sinds kort ben ik anti-MAC en anti-COCA COLA. ... weet niet meer waarom :D

SweetxBaby
31-08-2002, 18:35
Origineel gepost door Abdelmalek22 Salaam, Ik vind dat het traditie is dat een Marokkaanse vrouw voor haar man kookt. Dat bewijst haar liefde voor hem. En hij bewijst zijn liefde voor haar door het eten naar binnen te werken. :Iluvu: hahahhahahahahahaha die laatste zin is grappig:melig:

SweetxBaby
31-08-2002, 18:37
Origineel gepost door BadBoy Salam alekoem Ik zou het zelf niet erg vinden als mijn sweetbaby niet zou kunnen koken. Dan gaan we wel aan de overkant van een snackbar wonen........... :melig: *zucht* wat lief :melig:

Teaser
31-08-2002, 18:45
Wat heb je aan een vrouw die niet kan koken. Dat is toch de reden waarvoor je je vrijgezellen leven wilt opgeven.

Mocro07
31-08-2002, 19:48

sallaam zeker moet ze kunnen koken ik zelf kan alleen een eitje koken en that's it :(

Pagina's : [1] 2 3