Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom versieren jongens meiden op een onrespectvolle manier?wat vinden jullie?

Pagina's : [1] 2 3

houda25
06-04-2003, 22:22

lieve broeders aan zusters wat ik veel om me heen zie zowel in marokko als hier , dat er veel marokaanse jongens ( ik zeg niet iedereen ) meisjes op een onfatsoenlijke manier versieren Voorbeelden van als je op straat loopt , pssssssssssssssssssss, an zine kom hier , schatje , lieverd en nog veel meer van die rare woorden en zinnen, En als je dan als meisje je mond open doet en voor jezelf opkomt dan krijg je een hoop gescheld. ik ben zelf bijna in elkaar geslagen door een jongen in marokko , omdat ik hem heb uitgescholden . het was ook een klein beetje mijn fout , ik had noet moeten schelden , het beste is gewoon negeren maar sommige jongens kunnen zo door blijven gaan met hun versiertucs dat ze bloed uit je nagels halen . Er zijn ook meiden die het heel leuk vinden om versierd te worden , op zo'n manier , maar heel veel ook niet. je kan een meisje ook op een andere manier aanspreken dan al dat geroep van pssssssssssss , en allerlei onfatsoelijke woorden die niet van respect spreken . Ik ben benieuwd wat de meeste jongens er van vinden ? En ook de meiden en wat hen ervaringen hiermee zijn ? Heel veel jongens vinden dat meisjes dat lokken , he meiden vinden jullie dat ook ? Weten jullie manieren voor jongens om de te laten zien dat het ook anders kan en dat waarschijnlijk meer kans van slagen heeft als hij een meisje voor zich wil winnen ? Mannen : het is echt niet als een aanval bedoeld en lang niet iedereen doet het maar er zijn een hoop jongens die het doen IK WIL NIET IEDEREEN OVER EENB KAM SCHEREN

chicamaroquia
06-04-2003, 22:24
Op die pssssssssssst kan je als waardig meisje toch niet reageren?! Dat is vragen om problemen. Totaal geen zelfrespect :jammer: Zowiezo wil ik niet aangesproken worden op straat! Heb daar geen boodschap aan...

appelsap
06-04-2003, 22:26
Origineel gepost door houda25 lieve broeders aan zusters wat ik veel om me heen zie zowel in marokko als hier , dat er veel marokaanse jongens ( ik zeg niet iedereen ) meisjes op een onfatsoenlijke manier versieren Voorbeelden van als je op straat loopt , pssssssssssssssssssss, an zine kom hier , schatje , lieverd en nog veel meer van die rare woorden en zinnen, En als je dan als meisje je mond open doet en voor jezelf opkomt dan krijg je een hoop gescheld. ik ben zelf bijna in elkaar geslagen door een jongen in marokko , omdat ik hem heb uitgescholden . het was ook een klein beetje mijn fout , ik had noet moeten schelden , het beste is gewoon negeren maar sommige jongens kunnen zo door blijven gaan met hun versiertucs dat ze bloed uit je nagels halen . Er zijn ook meiden die het heel leuk vinden om versierd te worden , op zo'n manier , maar heel veel ook niet. je kan een meisje ook op een andere manier aanspreken dan al dat geroep van pssssssssssss , en allerlei onfatsoelijke woorden die niet van respect spreken . Ik ben benieuwd wat de meeste jongens er van vinden ? En ook de meiden en wat hen ervaringen hiermee zijn ? Heel veel jongens vinden dat meisjes dat lokken , he meiden vinden jullie dat ook ? Weten jullie manieren voor jongens om de te laten zien dat het ook anders kan en dat waarschijnlijk meer kans van slagen heeft als hij een meisje voor zich wil winnen ? Mannen : het is echt niet als een aanval bedoeld en lang niet iedereen doet het maar er zijn een hoop jongens die het doen IK WIL NIET IEDEREEN OVER EENB KAM SCHEREN he ppsssssttt is de tweede keer dat je hem opent ;)

chicamaroquia
06-04-2003, 22:27
En trouwens, je weet meteen dat die jongen geen respect voor je heeft! Hij roept je alsof je een poes bent en ziet je niet eens als mens :jammer: "He mama, hoe heb je papa ontmoet?" "Hij stond aan het einde van de derb en riep: a ziena, pssssssst tssssssssssssssssst tsssssssssssssssss..."

HalfBlood
06-04-2003, 22:32

Origineel gepost door appelsap he ppsssssttt is de tweede keer dat je hem opent ;) correct, maar ja ze kreeg niet de reacties die ze wenste dus ff weer proberen :D.

berbertje00
06-04-2003, 22:33
Origineel gepost door Half Blood correct, maar ja ze kreeg niet de reacties die ze wenste dus ff weer proberen :D. :hihi:

tamazeert
06-04-2003, 22:46
Salam, om heel eerlijk te zijn, vind ik het ook heel erg, om een meid op z'n manier te versieren, ik zal heel eerlijk zijn, zoiets durf ik echt niet te doen, ik zou me dood schamen, Allahou chahiedoen 3ala maa Aqoul!

C_warrior
06-04-2003, 22:53
Gewoon niet Reageren Zo simpel het is het. Tja Je hebt Dieren En je hebt Dieren

slimiatje
06-04-2003, 22:58
je gaat toch niet reageren als een straatjunk jouw aanspreekt of als die pssssssst zegt sorry hoor maar dan verlaag je jezelf. een jongen moet je zo ie zo niet aanspreken op straat je bent toch wel meer waard dan dat?

tamazeert
06-04-2003, 23:01
We zijn absoluut allemaal meer waard dan dat, jongens of meisjes! Maar ja soort zoekt soort he!Gr, allemaal Hassan

Mocro4eva
06-04-2003, 23:01
hhhmmm ik zeg altijd vermijd oogcontact en negeren die handel, niet schelden niet omkijken en vooral niet lachen. Ze denken dan dat je het leuk vindt. Vooral in marokko nooit je mond opentrekken vooral als je alleen bent ze zijn daar echt knetter!!

nour_el_3oejoen
06-04-2003, 23:02
weet je wwat ik pas heb meegemaakt....ik was in zuidplein, toen kwam er een illie naast me staan...keek me aan en zei :..he...ik schrok me dood en zei hard tegen hem:.tzzzzzzz e3liek...hij werd rood en ging ervandoor...:hihi:...

chicamaroquia
06-04-2003, 23:03
Origineel gepost door nour_el_3oejoen weet je wwat ik pas heb meegemaakt....ik was in zuidplein, toen kwam er een illie naast me staan...keek me aan en zei :..he...ik schrok me dood en zei hard tegen hem:.tzzzzzzz e3liek...hij werd rood en ging ervandoor...:hihi:... :lol: meskien! Mega afknapper :hihi:

Mocro4eva
06-04-2003, 23:06
Origineel gepost door nour_el_3oejoen weet je wwat ik pas heb meegemaakt....ik was in zuidplein, toen kwam er een illie naast me staan...keek me aan en zei :..he...ik schrok me dood en zei hard tegen hem:.tzzzzzzz e3liek...hij werd rood en ging ervandoor...:hihi:... :giechel: 7ram 3leek meskien gla3teh hahahaha

nour_el_3oejoen
06-04-2003, 23:08

:hihi:..ewa ja hij liet me eerst schrikken, normaal zeg ik ook niets terug, maar dit keer flipte het er gewoon uit...:hihi:...:D

Pagina's : [1] 2 3