Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jouw vrouw, mijn vrouw....

Pagina's : [1] 2

dulce_lamia
06-04-2003, 21:52

Op rtl4 . Wie kijkt het? Grappig hoor 2 moeders ruilen 10 dagen met elkaar van gezin..... Ik kijk nooit zulke dingen maar ik kijk het nu toch en ik vind het best lachen... wat een mensen!!! ze zitten alleen maar te ruzien!!!!! :D

ATLANTICA
06-04-2003, 21:55
Oooooooooooooo vergeten te kijken had ervan gehoord: stomme yasmina :jammer:

dulce_lamia
06-04-2003, 22:04
Hahahah het is echt leuk, ik dacht zo een bigbrother gedoe maar serieus het is de bedoeling dat de gezinnen van elkaar leren! hahahah ik ga kappot!!!

kickboxgirl
06-04-2003, 22:21
ooooooooo ja zie je het ook vet grappig en ze willeen ook alleen maaar fastfood eten en andere eten alleen maar gekookte eten ahhahaahhahhahha moeilijkk

appelsap
06-04-2003, 22:22

:D mag ik ook een weekendje bij een van jullie mammas :rolleyes:

kickboxgirl
06-04-2003, 22:23
wuahhahaha kom maar je wordt stuk voor stuk geslacht door me ma ahahahhahhahhahahahhhahhaa

appelsap
06-04-2003, 22:25
[QUOTE]Origineel gepost door kickboxgirl wuahhahaha kom maar je wordt stuk voor stuk geslacht door me ma ahahahhahhahhahahahhhahhaa [/QUO :cool: i dont care ..na het weekends wil ze me nooit meer kwijt..een ideale zoon waarvan ze altijd gedroomd heeft :D

SaMiax
06-04-2003, 22:25
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb het gezien! whahaahah weet je hoe erggggggggggggg.. wilieee dat ene dikke wijf is erg man! k lag echt in een deuk.. heheheheheh mijn ma begon gelijk te fantaseren over hoe het zou zijn als zij dat ook zou doen :D eey.. als er een onbekende bij ons komT.. we gaan haar ruineren ouwe!! :bril:

Tnawie
06-04-2003, 22:27
onze vrouw

CLeOpaTrA01
06-04-2003, 22:51
Origineel gepost door Tnawie onze vrouw :maf2:

Tnawie
06-04-2003, 23:00
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 :maf2: wij blanken delen alles, zelfs onze vrouwen. hoe zit dat met jullie marocs?hebben jullie ook zoiets? ik ben benieuwd en nieuwsgerig naar jullie cultuur. k ben de enigste blank die nie alleenmaar in buitenlandse eten geinteresseerd is maar ook de cultuur zelf.

CLeOpaTrA01
06-04-2003, 23:10
Origineel gepost door Tnawie wij blanken delen alles, zelfs onze vrouwen. hoe zit dat met jullie marocs?hebben jullie ook zoiets? ik ben benieuwd en nieuwsgerig naar jullie cultuur. k ben de enigste blank die nie alleenmaar in buitenlandse eten geinteresseerd is maar ook de cultuur zelf. Aaaaaaaaaahhh, doe geen moeite joh...Ik als Marokkaanse pas me wel aan, aan jullie "overweldigende" cultuur..(voor zover jullie die hebbe..)..:hihi:..

Tnawie
06-04-2003, 23:31
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Aaaaaaaaaahhh, doe geen moeite joh...Ik als Marokkaanse pas me wel aan, aan jullie "overweldigende" cultuur..(voor zover jullie die hebbe..)..:hihi:.. als je stampot niet als een bekroning ziet van een beschaafdecultuur als de onze, dan ben je gewoon een cultuurbarbaar.

SaraZena
06-04-2003, 23:35
was wel een grappig programma. eerst was die bolle mama tegen huisarrest en toen ze weer terug ging naar huis gaf ze haar dochter meteen huisarrest :confused:

CLeOpaTrA01
06-04-2003, 23:43

Origineel gepost door Tnawie als je stampot niet als een bekroning ziet van een beschaafdecultuur als de onze, dan ben je gewoon een cultuurbarbaar. Cultuurbarbaar...WHO ME..:eek:..???? Neej joh....ik was gewoon aan tjekke hoe 't was om "bot" te zijn...Ik bedoel, dat is toch ook een belangrijk kenmerk van jullie nogmaals zo "overweldigende" cultuur..:hihi:..

Pagina's : [1] 2