Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nes Casa finkoum!

Wiam2004
26-09-2005, 21:12

-------------------------------------------------------------------------------- Wie kent er een goede negaffa uit Casablana? Die haar ook zelf heeft meegemaakt.. Het is zo moeilijk om een keuze te maken, er zijn er zoveel Het is voor aankomende zomer insallah misschien dat er ook iemand foto's heeft? alvast bedankt!

lem3elma
27-09-2005, 00:00
Hahahaha, ewa bent casa, mebroek 3liek be3da je huwelijk, dus je gaat lekker feesten aankomende zomer inschallah, of beter gezegd de famillie gaat feesten. Ik ken zelf wel een goede neggafa die mijn zus op haar bruiloft heeft gehaald, zij was zeg maar de cheffin van de neggafaat in heel casa, ze was heel goed en aankomende zomer staat ons nog een bruiloft te wachten van mijn andere zus , dus haar halen we weer. Enige info die ik je nu kan geven is dat ze Neggafa Gita heet, ze is van oorsprong marrakchia. Tel. nummer zal ik je later doorgeven, vraag ik effe na. Maar héé, misschien dat jij of andere casawiyien mij ook kunnen helpen, want wij zoeken zelf nog een hele mooie feestzaal in Casa, ken je er een paar moooooie tussen, geef het dan s.v.p. aan mij door!!!! Thanks en "Wiam2004" je hoort nog van me.

Wiam2004
27-09-2005, 20:11
Hahahaha, ewa bent casa, mebroek 3liek be3da je huwelijk, dus je gaat lekker feesten aankomende zomer inschallah, of beter gezegd de famillie gaat feesten. Ik ken zelf wel een goede neggafa die mijn zus op haar bruiloft heeft gehaald, zij was zeg maar de cheffin van de neggafaat in heel casa, ze was heel goed en aankomende zomer staat ons nog een bruiloft te wachten van mijn andere zus , dus haar halen we weer. Enige info die ik je nu kan geven is dat ze Neggafa Gita heet, ze is van oorsprong marrakchia. Tel. nummer zal ik je later doorgeven, vraag ik effe na. Maar héé, misschien dat jij of andere casawiyien mij ook kunnen helpen, want wij zoeken zelf nog een hele mooie feestzaal in Casa, ken je er een paar moooooie tussen, geef het dan s.v.p. aan mij door!!!! Thanks en "Wiam2004" je hoort nog van me. Allah barek fik a gtie, ja het is echt spannend... Heb je misschien ook nog foto's? wat ik al zei je hebt zoveel keus in negaffats.. Ik zal ook voor je rondneuzen of ik wat telefoonnummers kan vinden zalen in casa. hou me op de hoogte! bizzz