Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : glaasje draaien!!!

MoCrOcHiCa
06-04-2003, 21:08

ff een serieuze vraag, wie heeft het weleens gedaan en is met succes geslaagt???? heb het een tijdje geleden gedaan en egt :schok: toen het luktte, maar nadat ik er achter gekomen was dat het 7aram is heb ik gezworen het nooit meer te doen, maar nu dus mijn vraag aan jullie hebben jullie weleens die dingen gedaan met geesten en bla blaa

chicamaroquia
06-04-2003, 21:14
Origineel gepost door MoCrOcHiCa ff een serieuze vraag, wie heeft het weleens gedaan en is met succes geslaagt???? heb het een tijdje geleden gedaan en egt :schok: toen het luktte, maar nadat ik er achter gekomen was dat het 7aram is heb ik gezworen het nooit meer te doen, maar nu dus mijn vraag aan jullie hebben jullie weleens die dingen gedaan met geesten en bla blaa Ja, in een ver verleden met een paar Marokkaanse meiden op school. Er was vroeger een ongeluk met een meisje gebeurd bij ons op school. We zijn toen betrapt door een leraar en moesten het daarna van de conrector nog een keer doen en de geest onze excuses aanbieden! :eek: Toen waren we doodsbang maar als ik er nu aan terug denk kom ik niet meer bij! :D

MoCrOcHiCa
06-04-2003, 21:16
Nou dan wil je nie weten hoe het bij mij ging, eerste keer stonden mijn ogen vol met tranen egt nie normaal ik had nooit eerder in die dingen gelooft maar toen was ik zwaar egschrokken, ik moest er egt niet om lachen sooow wat vond ik dat eng, maar jah allemaal verleden tijd :D

Ouidath
06-04-2003, 21:17
zo vaak en het is geen aanrader heb er soms nog n8merries over:huil:

AbaHoeCh
06-04-2003, 21:21

Origineel gepost door MoCrOcHiCa ff een serieuze vraag, wie heeft het weleens gedaan en is met succes geslaagt???? heb het een tijdje geleden gedaan en egt :schok: toen het luktte, maar nadat ik er achter gekomen was dat het 7aram is heb ik gezworen het nooit meer te doen, maar nu dus mijn vraag aan jullie hebben jullie weleens die dingen gedaan met geesten en bla blaa ik heb dat is een keer gedaan met mijn 2 zussen en 2 vriendinnen die in mijn buurt wonen en het was echt scary, we hadden het alfabet op papier gezet en dan geknipt zodat je van elk vakje van een letter hebt, er mag geen licht zijn (wij hadden een kaars op staan), en je moet allemaal je 1 hand op de onderkant van een grote glas zetten (dus je glas omdraaien), en dan stel je een vraag, eenders wat, en dan moet je je ogen sluiten en gesloten houden en je hand moet ook nog altijd op het glas zijn, en dan voel je dat het glas van zelf beweegt, het glas beweegt naar de letters en zo vormt het een zin/woord, je moet natuurlijk de vakjes van het alfabet in het rond zetten op een tafel het was echt bangelijk die avond, mijn ouders waren toch lekker weg :p abahoech :bril:

nadia16
06-04-2003, 21:25
ik heb weleens gedaan ik vertel jou hoe sterk en hoe stoer je ook bent BILLAH Wallah je gaat 80 kleuren schijten echt waar maar ben je het van omm dat te doen ik raad je aan NEEEEEE doe het nie je gaat er een trouwma aan over houden echt waar maar oke

nadia16
06-04-2003, 21:26
ik heb geesten op geroepen trouwens

MoCrOcHiCa
06-04-2003, 21:28
wij hadden de letters niet uit geknipt en wij hadden niet onze hand maar ieder een vinger op het glaasje gezet, het was meteen gelukt maar als er iets is waar ik spijt van heb dan is dat het wel :rolleyes: beter doe je niet aan die onzin, zo noem ik het wnat de geesten zeggen de dingen die jij denkt en dus de dingen die jij wilt horen met wie trouw ik : met mo antwoordt hij dan omdat jij bijvoorbeeld mo in je hoofd had egt een en al spel is het geloof me

AbaHoeCh
06-04-2003, 21:28
Origineel gepost door nadia16 ik heb geesten op geroepen trouwens nee dat doe ik liever niet, van zoiets ga ik nog erger dan nachtmerries krijgen !!! abahoech :bril:

AbaHoeCh
06-04-2003, 21:31
Origineel gepost door MoCrOcHiCa wij hadden de letters niet uit geknipt en wij hadden niet onze hand maar ieder een vinger op het glaasje gezet, het was meteen gelukt maar als er iets is waar ik spijt van heb dan is dat het wel :rolleyes: beter doe je niet aan die onzin, zo noem ik het wnat de geesten zeggen de dingen die jij denkt en dus de dingen die jij wilt horen met wie trouw ik : met mo antwoordt hij dan omdat jij bijvoorbeeld mo in je hoofd had egt een en al spel is het geloof me die 2 buurmeiden wouden het niet geloven dat de geest de glas had bewogen en dachten dat wij (mijn zussen) het hadden gedaan :D abahoech :bril:

MoCrOcHiCa
06-04-2003, 21:31
Origineel gepost door necromancer ik geloof niet in sprookjes... :) beter als je er niet in gelooft jah , houden zo en nooit de intentie krijgen het uit te gaan proberen eey

AbaHoeCh
06-04-2003, 21:32
Origineel gepost door necromancer ik geloof niet in sprookjes... :) geesten zijn toch geen sprookjes :rolleyes: abahoech :bril:

MoCrOcHiCa
06-04-2003, 21:35
Origineel gepost door Alicia_girl die 2 buurmeiden wouden het niet geloven dat de geest de glas had bewogen en dachten dat wij (mijn zussen) het hadden gedaan :D abahoech :bril: zo ging het bij ons ook , we beschuldigde elkaar :D

MoCrOcHiCa
06-04-2003, 21:36
Origineel gepost door necromancer ik ben te lui om het uit te proberen... :) ewa beter voor jou tog, maar neem van mij aan dat HET er is, daar ben je tog niet te lui voor he

FrEaKoFnAtUrE
06-04-2003, 21:41

Ik heb het ook een paar keer gedan met die letter maar wij deden het gewoon in de open lucht, maar ik was niet zo bang ook al ging het glas bewegen..... we hadden er eerst een sora in de glas gesproken zonder bismillah arahman arahaim te zeggen en daarna vroegen we of het een slechte gesst of goede was en hij zei dat i goed was dus kregen we antwoorden op de vragen en op het laast weer een sora gezegd en weg was ie!! Daarna hebben we het weer een paar keer gedaan maar heb het nu al heel lang niet gedaan!!