Bekijk originele versie : Het woordje dat ik tegenover m'n pa ni kon uitspreken..
SweetRose
06-04-2003, 19:56
Een paar dagen kregen we weeral zo van die reclame voor Tuin en blablabla
nou ik moest die brief eens bezien..en m'n pa verstond een woord ni...
Datgene stond in aanbieding en m'n pa wou dus weten wat dat was..ik zocht zo naar dat woordje..en toen m'n pa het aanwees..schoot ik verschrikkelijk in de lach...:haha: ik wist ni hoe ik het moest uitleggen..en ik wou het woordje ook ni uitspreken..ajow ik deed echt bijna in m'n broek vant lachen...:D:D
Het woordje 'TuinKLAUW' .
Ajow ik wist ni of ik het nu ging zeggen of gewoon de vuilbak in smijten..m'n pa zegt..ewaa is da nog voor vandaag ofwa? Ik zeg...ja ja...mag ik nu ff de rest lezen? ik lees zo verder..(zogezegd)ik dacht zo na wa zal ik nu zeggen..:maf2: ...ik dacht en dacht en dacht..tot ik me :stoned: voelde...:melig:
dan zei ik..maar neen papa...dat is alleen in vermindering als je en tuinhuis koopt...:D
Kwam echt ni bij vant lache..ni alleen omdat het grappig was maar ook omdat ik de slappe lach had :D
:zwaai:
is toch een normale woord :confused:
GangstaLovin
06-04-2003, 19:59
Ja toch? I don't get it...
Ik begrijp je volkomen...heb ik ook soms...en dan komen ze weer met de preek van dat we alleen maar nederlands praten.
SweetRose
06-04-2003, 20:00
ajow maar als je het op z'n marokkaans uitspreekt zeg je toch wa onbeleefds :rolleyes:
GangstaLovin
06-04-2003, 20:08
Waarom zou je het in het Marokaans uitspreken als het een Nederlands woord is???
:lol: zintje toch woelahila je hebt gelijk :stout:
mimi3000
06-04-2003, 20:18
wahahahahahhaha :lol:
IK ga helemaal stukkkkkkkkk :lol:
dulce_lamia
06-04-2003, 20:28
Hahahahahahh hihihhihhi ja , de moeder van me vriendin zij laatst tegen me: Wij gaan zo naar hoe.ren ... Ik zei zo Whatt? wat zegt u mevrouw?? Wij gaan naar Hoe.ren...
Ik dacht zo even na ik dacht a laat maar.... :confused:
Een uurtje later zeg ik tegen me vriendin waar zijn je ouders?
Ze zijn naar een oom en tante van me die wonen in Hoorn.:hihi:
GangstaLovin
06-04-2003, 20:28
Die is wel leuk! hahahaa
Origineel gepost door zin 'n midar
ajow maar als je het op z'n marokkaans uitspreekt zeg je toch wa onbeleefds :rolleyes:
I like youre ondertekening die plaatjes zijn :bril:
AbaHoeCh
06-04-2003, 20:49
Origineel gepost door cheima
I like youre ondertekening die plaatjes zijn :bril:
die dansende poppen heb je van zin 'n midar hé :D
abahoech :bril:
slaat nergens op :rolleyes:
AbaHoeCh
06-04-2003, 21:14
Origineel gepost door Ouidath
slaat nergens op :rolleyes:
jij ook niet :rolleyes:
Origineel gepost door Alicia_girl
die dansende poppen heb je van zin 'n midar hé :D
:confused: :confused: nee hoor, had zij ze ook, wist ik nie :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.