Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Roaccutane en de ervaringen van mensen, .. HELP!!

vlindertje79
26-09-2005, 10:56

Hallo beste zusters, Zijn er vrouwen onder ons die Roaccutane hebben geprobeerd? Ik sta namelijk op dit moment voor een keuze wel of niet te doen... Ik heb namelijk zowat alles geprobeerd voor mijn acne, maar tevergeefs niets met resultaat.... ik ben er echt depressief van geworden :traan1: :traan1: :traan1: Ik ben alleen een beetje bang voor de Roaccutane, zijn er meisjes die dit gehad hebben en die in een korte periode zwanger zijn geworden???Ik heb namelijk wel een kinderwens alleen mag je niet in korte periode zwanger worden. Ik zou graag willen weten bij wie de Roaccutane goed zijn werk heeft gedaan, maar ook de minder positieve ervaringen zou ik graag willen weten? ZOuden jullie mij willen helpen door jullie ervaringen met mij te delen. Dat zal mij helpen de keus te maken door wel/ niet over te gaan op Roaccutane. bedankt beste zusters :traan1: :traan1:

habibatjuh
26-09-2005, 11:23
Hallo beste zusters, Zijn er vrouwen onder ons die Roaccutane hebben geprobeerd? Ik sta namelijk op dit moment voor een keuze wel of niet te doen... Ik heb namelijk zowat alles geprobeerd voor mijn acne, maar tevergeefs niets met resultaat.... ik ben er echt depressief van geworden :traan1: :traan1: :traan1: Ik ben alleen een beetje bang voor de Roaccutane, zijn er meisjes die dit gehad hebben en die in een korte periode zwanger zijn geworden???Ik heb namelijk wel een kinderwens alleen mag je niet in korte periode zwanger worden. Ik zou graag willen weten bij wie de Roaccutane goed zijn werk heeft gedaan, maar ook de minder positieve ervaringen zou ik graag willen weten? ZOuden jullie mij willen helpen door jullie ervaringen met mij te delen. Dat zal mij helpen de keus te maken door wel/ niet over te gaan op Roaccutane. bedankt beste zusters :traan1: :traan1: selaam ou haleikom ik heb roaccutane 5 maanden geslikt. Voor ik eraan begon, werd mij ook verteld door mensen dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen blablabla.. dat zijn alleen leugens. Je mag roaccutane NIET slikken als je kinderen in die periode wilt. Het kind kan dan misvormd worden. De bijwerkingen waren droge lippen (wat ik het ergst vond)want dit bleef tot het einde van de kuur, spierpijn maar dat bleef zo een 2 a 3 weken, je krijgt er ook een droge huid van, ik kreeg een keelontsteking en dat bleef ook 2 a 3 weken lang zo en ik mocht daar geen medicijn voor krijgen, me ogen werden wazig en droog, dit zijn zowat de bijwerkingen die ik had, maar er zijn meer bijwerkingen maar dat verschilt per persoon. ik heb geen spijt, want ik heb geen acne meer. ik zag het verschil na een week al zo snel ging het. als de acne na de 1e kuur terug komt krijg je een 2e kuur en als ze niet terug komen ja dan is het voorgoed weg. meid ik hoop je genoeg te hebben geinformeerd beslemma

vlindertje79
26-09-2005, 11:29
heb je nu wel kinderen? of een kinderwens? gebruikte je nog een extra voorbehoedsmiddel naast de pil? en welke pil gebruikte je

wipneusje
26-09-2005, 20:07
selaam ou haleikom ik heb roaccutane 5 maanden geslikt. Voor ik eraan begon, werd mij ook verteld door mensen dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen blablabla.. dat zijn alleen leugens. Je mag roaccutane NIET slikken als je kinderen in die periode wilt. Het kind kan dan misvormd worden. De bijwerkingen waren droge lippen (wat ik het ergst vond)want dit bleef tot het einde van de kuur, spierpijn maar dat bleef zo een 2 a 3 weken, je krijgt er ook een droge huid van, ik kreeg een keelontsteking en dat bleef ook 2 a 3 weken lang zo en ik mocht daar geen medicijn voor krijgen, me ogen werden wazig en droog, dit zijn zowat de bijwerkingen die ik had, maar er zijn meer bijwerkingen maar dat verschilt per persoon. ik heb geen spijt, want ik heb geen acne meer. ik zag het verschil na een week al zo snel ging het. als de acne na de 1e kuur terug komt krijg je een 2e kuur en als ze niet terug komen ja dan is het voorgoed weg. meid ik hoop je genoeg te hebben geinformeerd beslemma Ik heb een keer gehoord dat je na zo'n kuur.. een iets oudere huid krijgt.. dus zal je later sneller last van rimpels krijgen, omdat je zo'n kuur heb gevolgd wat je huid dunner en minder vet maakt.. Klopt dit, of is dat ook maar een verzinsel :confused:

Haagse_roosje
30-09-2005, 11:10

he meid kan je me vertellen hoeveel pilletje je per dag slikte of hoeveel MG. een vriendin van mij die slikt 60 MG per dag, dat is volgens mij een beetje te veel van het goede. groetjes selaam ou haleikom ik heb roaccutane 5 maanden geslikt. Voor ik eraan begon, werd mij ook verteld door mensen dat ik geen kinderen zou kunnen krijgen blablabla.. dat zijn alleen leugens. Je mag roaccutane NIET slikken als je kinderen in die periode wilt. Het kind kan dan misvormd worden. De bijwerkingen waren droge lippen (wat ik het ergst vond)want dit bleef tot het einde van de kuur, spierpijn maar dat bleef zo een 2 a 3 weken, je krijgt er ook een droge huid van, ik kreeg een keelontsteking en dat bleef ook 2 a 3 weken lang zo en ik mocht daar geen medicijn voor krijgen, me ogen werden wazig en droog, dit zijn zowat de bijwerkingen die ik had, maar er zijn meer bijwerkingen maar dat verschilt per persoon. ik heb geen spijt, want ik heb geen acne meer. ik zag het verschil na een week al zo snel ging het. als de acne na de 1e kuur terug komt krijg je een 2e kuur en als ze niet terug komen ja dan is het voorgoed weg. meid ik hoop je genoeg te hebben geinformeerd beslemma

edina
30-09-2005, 11:41
ik heb ze ook ingenomen en ben er ook heel tevreden over, na 3 dagen waren bijna al mijn puisten weg, alleen had ik heel droge lippen, maar ik smeerde mijn lippen altijd goed in met lippenbalsem en ook een hele drogen huid, maar dan gebruik je gewoon een goeie vettige dag créme voor droge huid, en mijn haar werd nooit vettig. ben er eigenlijk heel tevreden over. en als je aan kindjes wilt beginnen dan moet je alvorens eerst bloed gaan laten trekken, voor de zekerheid. hou je goed, doei

Alhocimatje
30-09-2005, 14:17
dames, jullie moeten die troep echt niet innemen, er zijn zat andere middeltjes tegen pukkeltjes!