Bekijk originele versie : misschien zwanger!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Dag meisjes(en jongens),
Ik ben nieuw hier op deze forum, en ik heb een probleempje.
Ik ben vrijdag voor het eerst met mijn vriend naar bed geweest en hij is in mij klaargekomen.
Maar hij heeft wel gauw de morning after pil voor mij gehaald, maar ik heb hem pas de volgende dag ingenomen, ik heb dus langer dan 24 uur gewacht, dat kwam omdat hij 'm thuis vergeten was, en niet had megenomen om 'm aan me te geven.
Nu is mijn vraag, heb ik nu 100% kans dat ik NIET zwanger word, omdat ik de morning after pil heb geslikt, of is er wel een klein procent kans dat ik zwanger word omdat ik ermee heb gewacht, er staat wel op de verpakking, 72 uur naar gemeenschap.
Mijn ouders weten er nog niets van, als ik wel zwanger blijk te zijn ga ik het ze vertellen en anders gewoon niet.
Alsjeblieft alleen serieuze reacties, en niet van dat: had je maar niet met 'm naar bed moeten gaan, of condoom gebruiken, daar is het nu allemaal te laat voor.
Groetjes Chelisa. :zwaai:
:confused: :confused:
ben je nederlandse?
enne ja ik denk dat je kans hebt dat je zwanger word....
Nee, ik ben half marokkaans half antiliaans. Mijn pa is komt uit marokko, en mijn ma uit aruba.
please is er nog niemand die n antwoord heeft?
dulce_lamia
06-04-2003, 19:48
:schrik2: So je doet er wel erg makkelijk over, altijd achteraf komen zeuren, moet je maar beter nadenken!!! Je bent niet een van de slimste meid..... Tenminste zo kom je niet over.... Denk eens goed na want voor je het weet zit je binnen 4 jaar met 3 kinderen zonder vader.
Ik weet dat je hier niet op zit te wachten, maar dan moet je maar naar de dokter gaan en het niet hier komen vertellen. Schaam je je niet ofsjoww :confused:
appelsap
06-04-2003, 19:49
Origineel gepost door Chelisa
Nee, ik ben half marokkaans half antiliaans. Mijn pa is komt uit marokko, en mijn ma uit aruba.
please is er nog niemand die n antwoord heeft?
:rolleyes: wat dacht je van een zwangersschap test..stupid :D
NoordenWind
06-04-2003, 19:49
Je weet het nooit helemaal zeker, maar een morning-after pil is best heftig hoor, ook nog een week na de gemeenschap...
Als je het zeker wil weten doe je toch zo'n testje, die haal je zo bij de drogist, geen reden voor paniek dus..
Samia504
06-04-2003, 19:50
je bent niet zwanger als je de eerste pil voor 72 uur hebt ingeslikt en de 2e 12 uur later hebt ingenomen hoef je nergens bang voor te zijn xxxxx en de volgende keer beter oppassen xxxxxxxx
Origineel gepost door NoordenWind
Je weet het nooit helemaal zeker, maar een morning-after pil is best heftig hoor, ook nog een week na de gemeenschap...
Als je het zeker wil weten doe je toch zo'n testje, die haal je zo bij de drogist, geen reden voor paniek dus..
We zijn van plan om zo een test te halen, maar hij heeft het er met zijn moeder over gehad, en die zei dat we ermee moesten wachten tot ik over tijd ben, en daarna pas een test halen.
dank jullie wel voor de reacties
donaldduk
06-04-2003, 21:06
ga een test halen zou ik zeggen, je moet niet maar schoonmoeders luisteren ze kunnen alleen maar zeiken dus ga het morgen halen dan weet je tenminsten waar je aan toe bent veel geluk meid
Zijn moeder werkt in een ziekenhuis, en hij dacht dat ie het beter aan haar kon vragen, er is niets mis met zijn moeder, zijn familie is perfect, geen gezeik en dat soort dingen dat je normaal gewend bent bij marokkaanse (buitelandse) schoonfamilie's. Schoonmoeders die jaloers zijn en van alles flikken. Maar goed.
Ik ga denk ik toch wel gewoon die test halen.
je kan berekenen wanneer je vruchtbare dagen zijn. het klinkt misschien stom, maar dan weet je ongeveer of je vruchtbaar was op het moment dat je met je vriend naar bed ging. je kan dit opzoeken op het internet om te weten te komen hoe je dit moet berekenen. je bent trouwens niet altijd vruchtbaar hé, dus je moet al echt pech hebben gehad dat je net nu zwanger word. ga naar het internet en typ bv. vruchtbaarheid berekenen, je zal een aantal sites krijgen en op sommige staat de uitleg hiervoor. begin eerst hiermee, voor je je geld gaat uitgeven aan een test, en mensen bij iets gaat betrekken waar ze eigenlijk geen zaken mee hebben.
Ik ben zo bang, ik ben 18, en mijn vriend is 19. Ik hoop dat ik niet zwanger ben. Ik heb het aan niemand verteld, alleen zn moeder weet het. Verder niemand.
Behalve jullie;)
Dank jullie wel.
haal een test maar niet te snel na de gemeenschap... is was ook zwanger en heb een paar dagen later een test gedaan daar stond dat ik niet zwanger was toen een week later nog eens (want ik werd niet ongesteld) stond er weer niet zwanger na een maand ben ik naar de dokter gegaan want ik werd niet ongesteld en had klachten..daar bleek dat ik wel zwanger was..dus ga naar de dokter meteen!! laat een test doen en je hebt zekerheid!! en hopelijk houd hij genoeg van je en laat die je het kind houden..en niet zoals bij mij dwingen tot abortus...want nu is mijn leven kapot
beslama
trouwens als je zwanger bent dan bloed je nog een dag ofzo..want dan nestelt het vruchtje zich zeg maar in de baarmoeder..ik dacht ook dat ik ongesteld was maar dat was dus niet...!! ik was op dat moment ook heel bang mijn vriend wilde alleen maar abortus en ik mocht en mag het aan niemand vertellen! dus ik sta er alleen voor..gelukkig kun je met zijn moeder praten! ik mag met niemand praten...maar je moet nu al bedenken wat je gaat doen als je zwanger bent..wil je het houden of niet..
misz_zineb
07-04-2003, 12:56
hey meid!! hopelijk heb j naar iedereens advies geluisterd en heb j een zwangerschapstest gedaan!! want believe m j schoonmoeder helpt j niet met t uitpersen van dat kind!(alz j zwanger blijkt te zijn).goodluck!!hopelijk iz t niets en blijft t bij bezorgtheid!anyway groeten
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.