Bekijk originele versie : Marokkaans vrouwen en zonnebank --> fout!!
freemale
06-04-2003, 18:57
Wat ik rond deze tijd en in de zomer zie, is dat marokkaanse vrouwen flink gaan zonnen en gaan zonnebanken. Er zit zoveel pigment in hun huid dat ze maar even zon al genoeg hebben... maar dat is natuurlijk niet genoeg!!
Er ontstaat een vieze poepkleur.. waarom toch die mooie huid zo beschadigen???
Ok, voordat iemand voor mij is, niet alle marokkaanse vrouwen!!!!
GangstaLovin
06-04-2003, 18:59
Ja ik persoonlijk ben ook geen fan van dat zonnebank kleurtje. Ik vind het mooier als je door de zon bruin wordt.
Origineel gepost door freemale
Wat ik rond deze tijd en in de zomer zie, is dat marokkaanse vrouwen flink gaan zonnen en gaan zonnebanken. Er zit zoveel pigment in hun huid dat ze maar even zon al genoeg hebben... maar dat is natuurlijk niet genoeg!!
Er ontstaat een vieze poepkleur.. waarom toch die mooie huid zo beschadigen???
Ok, voordat iemand voor mij is, niet alle marokkaanse vrouwen!!!!
:regie:..ennuh wat dacht je van de Turkse dames...soms sjie ik echt bij hun het verschil niet meer tussen een turkse en een surinaamse..:lol:
:zwaai:
freemale
06-04-2003, 19:01
Origineel gepost door GangstaLovin
Ja ik persoonlijk ben ook geen fan van dat zonnebank kleurtje. Ik vind het mooier als je door de zon bruin wordt.
Ik weet niet wat het is maar het lijkt alsof de huid van die marokkaanse dames er echt op achteruit gaan!
Het is geen mooi bruin meer maar echt een vieze poepkleur.
GangstaLovin
06-04-2003, 19:03
Ja ik vind het ook vies en zeeeeeeeeeeeeeeer onnatuurlijk!
ik ben gek op de zonnebank en ga ook zeker bijna 2x in de week maar de laatste tijd niet meer mijn moeder zegt altijd: tfoe a3lik zjiti bhal shi garja:D
freemale
06-04-2003, 19:03
Origineel gepost door SoefSoef
:regie:..ennuh wat dacht je van de Turkse dames...soms sjie ik echt bij hun het verschil niet meer tussen een turkse en een surinaamse..:lol:
:zwaai:
Ja klopt, maar turkse vrouwen hebben over het algemeen veel minder pigment en zijn een stuk blanker. Daarnaast verven ze hun haar nepblond waardoor ze ook een gemaakte kop krijgen.
freemale
06-04-2003, 19:05
Origineel gepost door Ouidath
ik ben gek op de zonnebank en ga ook zeker bijna 2x in de week maar de laatste tijd niet meer mijn moeder zegt altijd: tfoe a3lik zjiti bhal shi garja:D
Is hartstikke slecht voor je huid meid! Nu merk je dat niet zo maar over 30 jaar...
GangstaLovin
06-04-2003, 19:08
Juist ..misschien dat je dat nu niet merkt, maar wacht maar tot je wat ouder wordt. Je krijgt dan heel snel rimpels en een slechte huidstructuur.
Origineel gepost door MrCharme
He kardasch.... nasesen????
Bij onze vrouwen staat dat teminste, bij Turken niet.
Turkse vrouwen zijn jaloers op Marokkaanse vrouwen.
En waarom?
....omdat Turkse mannen stiekem van Marokkaanse vrouwen houden...
alleen is dat niet andersom zo.
Ik kan jouw probleem wel begrijpen, steeds meer verschillende allochtoonse volkjes beginnen nu de Marokkaanse schoonheid aan te vallen.... :D
MrCharme verdedigt zijn volkje al te graag. ;)
:hihi:..:hihi:..:hihi:
freemale
06-04-2003, 19:12
Origineel gepost door MrCharme
He kardasch.... nasesen????
Bij onze vrouwen staat dat teminste, bij Turken niet.
Turkse vrouwen zijn jaloers op Marokkaanse vrouwen.
En waarom?
....omdat Turkse mannen stiekem van Marokkaanse vrouwen houden...
alleen is dat niet andersom zo.
Ik kan jouw probleem wel begrijpen, steeds meer verschillende allochtoonse volkjes beginnen nu de Marokkaanse schoonheid aan te vallen.... :D
MrCharme verdedigt zijn volkje al te graag. ;)
Hahahahaha!!! Jongen, als je mij ziet!! ;) I'm tha bom!!!
Over smaak valt niet te twisten, als jij een zonnebank poepkleur mooier vindt dan een schone blanke huid... :p
SweetRose
06-04-2003, 19:14
Kdurf da ni doen...:rolleyes:
Kheb echt schrik voor huidkanker...
dulce_lamia
06-04-2003, 19:14
Moet je tegen hun zeggen meid je ziet er niet uit. Dat zeg ik ook tegen me vriendinnen als ze te vaak gaan. Maar hier in de buurt zijn het alleen de marokkaanse jongens die veeeeel te vaak naar de zonnebank komen, sommigen zijn zelfs zo vies getand dat het niet meer getint is maar oranje of poepbruin, of ze krijgen pigmentvlekken...ziet er niet uittttt!!!!! Walgelijk! Ik vind het lelijk, houden de vrouwen er soms van dat ze zich zo uitsloven???
Als je gaat hou het als je al getint bent dan bij 1 keer per maand dat is genoeg om er niet te bleek uit te zien.
freemale
06-04-2003, 19:16
Origineel gepost door dulce_lamia
Moet je tegen hun zeggen meid je ziet er niet uit. Dat zeg ik ook tegen me vriendinnen als ze te vaak gaan. Maar hier in de buurt zijn het alleen de marokkaanse jongens die veeeeel te vaak naar de zonnebank komen, sommigen zijn zelfs zo vies getand dat het niet meer getint is maar oranje of poepbruin, of ze krijgen pigmentvlekken...ziet er niet uittttt!!!!! Walgelijk! Ik vind het lelijk, houden de vrouwen er soms van dat ze zich zo uitsloven???
Als je gaat hou het als je al getint bent dan bij 1 keer per maand dat is genoeg om er niet te bleek uit te zien.
Oh ja!!! Die mannen! Helemaal vergeten maar dat klopt, die kunnen er ook een potje van.
dulce_lamia
06-04-2003, 19:19
Origineel gepost door freemale
Oh ja!!! Die mannen! Helemaal vergeten maar dat klopt, die kunnen er ook een potje van.
Ja echt hier in arnhem loopt er een rond (ik zal zn naam maar niet noemen..) en die is oranje hahah echt viesssssss en dan heeft ie ook nog blauwe ogen, volgens mij denkt ie dat zn ogen zo beter uit komen hahahah so vet aan het roddelen hee hahahah scandalous.. :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.