Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bang voor de huwelijksnacht???

Pagina's : [1] 2 3

tangawia1984
06-04-2003, 18:43

Bang voor de huwelijksnacht??? Is het echt zo erg zoals sommige zeggen? Ik ben echt wel bang voor wat me te wachten staat... Jullie niet dan? liefs, aanstaand bruidje....

freemale
06-04-2003, 18:50
Niet bang zijn!!!! Laat je je wel goed informeren over van alles en nog wat. Het kan de mooiste nacht van je leven worden! Niet vergeten hè!

tangawia1984
06-04-2003, 18:55
Incha alah wordt het de mooiste nacht van mn leven... Dat wens ik voor iedereen...die hier maagd is tenminste.....

tangawia1984
06-04-2003, 20:31
En feemale bedankt voor je reactie... dikke kus, aanstaand bruidje

tangawia1984
09-04-2003, 13:41

Getrouwde vrouwen, vertel eens! Is het zo erg zoals vele mensen zeggen? _____________ tangawia1984

minora
09-04-2003, 13:45
Ik ben er niet bang voor. Het is nog zover weg............................................... ............................ .................................................. .................. .................................................. .......................... .................................................. ..................... En heb van velen gehoord dat het allemaal meevat als je ontspannen bent en blablabla maar tangawia gefeliciteerd meid :zwaai:

Hamida
09-04-2003, 13:45
je moet niet zenuwachtig zijn je maakt jezelf bang daarmee en ik wens je heel veel geluk in je huwelijk bousa

tangawia1984
09-04-2003, 14:17
Bedankt lieverd, Ik wens jou ook heel veel geluk in je leven , moge allah s.w.t je altijd blij maken. Dikke boesa, ______________ tangawia1984

PerfectTangawia
09-04-2003, 14:21
Origineel gepost door Hamida je moet niet zenuwachtig zijn je maakt jezelf bang daarmee en ik wens je heel veel geluk in je huwelijk bousa van mijn beste vriendinnen heb ik heeeeeeeel wat anders gehoord.. en geloof me ga van het ergste uit dan valt het wel mee... TANGAWIA PS: gefeliciteerd

pinkeyedbiatch
09-04-2003, 14:22
DAMNZZZZZZZZ IK KAN JE NIET ZEGGEN NIET ZENUWACHTIG TE ZIJN WANT BEN HET ZELF OOK, OOK AL IS MIJN TIJD ER NOG NIET MAAK ER AF EN TOE WEL GRAPPEN OVER, MAAR EENMAAL DAARRO GA IK UIT HET RAAM SPRINGEN :( ANYWAYZZZZZZZZZZZZZZ GOOD LUCK :zwaai: MAY IT BE A SPECIAL DAY/ NIGHT/ SECOND WHAT THE HELL, I DON'T KNOW

AdamX
09-04-2003, 14:24
salaam meid teneerste gefeleciteerd tentweede, maak je geen zorgen, wees relax,ontspannen en doe het stap voor stap en inscha Allah komt alles goed tip: misschien is het beter om het pas de volgende dag te doen :) dan zijn jullie beide uitgerust

pinkeyedbiatch
09-04-2003, 14:52
Origineel gepost door AdamX salaam meid teneerste gefeleciteerd tentweede, maak je geen zorgen, wees relax,ontspannen en doe het stap voor stap en inscha Allah komt alles goed tip: misschien is het beter om het pas de volgende dag te doen :) dan zijn jullie beide uitgerust ERVARING HE?

mimi_tangaouia
09-04-2003, 15:16
waar zou je bang voor moeten zijn??

mimi_tangaouia
09-04-2003, 15:33
Origineel gepost door temsamni Voor de eenogige slang! :D nee joh daar zou je naar moeten verlangen en als die je pijn doet moet je hem gewoon bijten dan kruipt die wel terug in zijn hol

hardtodrive
09-04-2003, 15:55

Origineel gepost door mimi_tangaouia nee joh daar zou je naar moeten verlangen en als die je pijn doet moet je hem gewoon bijten dan kruipt die wel terug in zijn hol Zo zo mimi-tangouia jij hebt ervaring. Waar ga je hem bijten? Als je een gewone boer hebt die direct met kracht erin wil gaan dan zul je wel pijn hebben denk ik. Dit is anders als je partner gentel voor je is.

Pagina's : [1] 2 3