Bekijk originele versie : Wanneer kreeg JIJ je eerste kus (or have U never been kissed(-}film Drew Barrymore)
Bario_Woman
06-04-2003, 18:08
Ik denk dat mijn onderwerp al duidelijk is.....
Hoe zit het met jullie.
GrandCherokee :zwaai:
NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 18:09
Toen ik gebroen werd van mijn vader en moeder en al die andere mensen die mij zo mooi vonden en blij met mij waren :D
ik hoop inscha'allah zodra ik het contractjUh getekend heb.:hihi:
Bario_Woman
06-04-2003, 18:11
:watte?: :ergleuk: :D
I have never been kissed :( die film was gister trouwens op tv :cool:
Hindaatje
06-04-2003, 18:12
niemand wil mij koesjee geven..
Bario_Woman
06-04-2003, 18:12
Die film was lachen :rolleyes:
Bario_Woman
06-04-2003, 18:14
Origineel gepost door Hindaatje
niemand wil mij koesjee geven..
:sjans: Bij deze dan....al is het niet hetzelfde als die van een leuke vent :gniffel:
(hate the 60 sec rule :kwaad: )
FrEaKoFnAtUrE
06-04-2003, 18:15
Die film was echt heel leuk!!!!!
En die gozer mog er wel wezen hihihihih
TOEN IK NET UIT DE BUIK VAN MIJN MOEDER KWAM
GangstaLovin
06-04-2003, 18:35
Mijn aller aller eerste echte kus was toen ik 13 was ...en dat was ook de laatste keer tot een week geleden heb ik eindelijk weer met iemand (*zucht*) eeeeecht gekust die de moeite waard was...Dus er zat 6 jaar tussen mijn eerste kus en mijn tweede kus.
Bario_Woman
06-04-2003, 18:37
Origineel gepost door nadia16
TOEN IK NET UIT DE BUIK VAN MIJN MOEDER KWAM
hhhahaa...jullie zijn echt een stelletje grappenmakers :D
Moet wel lachen om al jullie reacties (positieve zin :p )
Zo mensen, zijn jullie blij dat jullie een zonde hebben gepleegd? En daar ook trots op zijn. Deze vragen stellen kuffar-Nederlanders aan elkaar :jammer:
Origineel gepost door temsamni
:giechel: :giechel:
Wallah als ik jouw reacties lees zit lig ik altijd in een deuk man. :giechel: Het is gewoon de harde waarheid die je ze hier verteld.
Dat mensen zonden begaan, kan ik begrijpen. Maar ga je dan schamen in plaats van te zitten opscheppen.
Ik heb niemand veroordeeld. Ik geef alleen aan dat dat haram is. Is niet veroordelen. Ik heb nooit gezegd: jij gaat naar de hel, of jij wordt bestraft. Ik zeg alleen dat het haram is en dat ze moeten denken aan de dag dat ze verantwoording aan Allah moeten afleggen. Marokkanen beginnen altijd over dat "veroordelen" :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.