Bekijk originele versie : dames hebben jullie ook herinderingen.
ladie_perfect
25-09-2005, 20:28
hallo dames vroeg me af of jullie ook mooie of juist verdrietige herinderingen hebben aan een bepaalde plek.
Bv je bent aan de zee dan komen er spontaan leuke herinderingen van vroeger van wat geweest is en niet meer is.
Ik zal beginnen.
Ik heb mooie herinderringen aan vroeger als we samen met heel de famillie bij elkaar zaten en de grappen heen en weer vlogen.
Nu is dat veel minder we zijn, is wel jammer mis het wel.
elke keer dat ik daar zit komen de herinderingen weer naar boven aan toen.
chimenne
25-09-2005, 21:01
Zoals ik al vermelde bij jou topic.
Ben ik naar het strand geweest met de kids en me exschoonzus , dacht leuk ff uit waaien,
Maar het was niet leuk ja heel ff met die kleintjes, en daarna die wind door me haar , en een soort rust daar , kwamen er ellerlei herinneringen boven.
pfffff ben verdrietig naar huis gekomen.
ladie_perfect
25-09-2005, 21:05
Heeft niemand mooie of verdrietige herineringen aan een bepaalde plek.
Dan deel ik maar weer een herinering met jullie.
Als ik langs mijn vroegere school kom dan denk ik aan mijn schooltijd, wat was die leuk.
De kattekwaad die we altijd uithaalde met de leraars en leraressen.
De propjes die heen en weer ongeizne gingen van de klasgenootjes.
Huhhh wat is die tijd toch snel omgevlogen.
Samira_C
25-09-2005, 21:05
De dag dat ik trouwde, en me ouders achter gelaten dat was er moeilijk!!
ladie_perfect
25-09-2005, 21:06
Zoals ik al vermelde bij jou topic.
Ben ik naar het strand geweest met de kids en me exschoonzus , dacht leuk ff uit waaien,
Maar het was niet leuk ja heel ff met die kleintjes, en daarna die wind door me haar , en een soort rust daar , kwamen er ellerlei herinneringen boven.
pfffff ben verdrietig naar huis gekomen.
vertel eens meid wat voor herinneringeh had je dan. :jammer:
jeblia_grafta
25-09-2005, 21:07
Chimmene hbiba, maak je niet druk............ alles gebeurt met een reden en dat je gescheiden bent stond zo voor geschreven, Inshallah heeft Allah swt iets mooiers voor je in petto.......... Hou je sterk meid en laat niets maar ook niets je verdrietig maken je hebt twee mooie kinderen zorg goed voor hun........ want hun zijn jou steun en toeverlaat......... xxxxxxxjeblia
ladie_perfect
25-09-2005, 21:09
De dag dat ik trouwde, en me ouders achter gelaten dat was er moeilijk!!
Dat is zeker een verdrietig moment. :traan1:
Het was vast ook heel moeilijk voor je ouders en speciaal voor je moeder. :(
Samira_C
25-09-2005, 21:10
Ja zeker Ladie Perfect, vooral me moeder!!
chimenne
25-09-2005, 21:10
vertel eens meid wat voor herinneringeh had je dan. :jammer:
Is prive lieverd vertel je nog wel een keer als we elkaar weer eens zien :kus:
chimenne
25-09-2005, 21:11
Chimmene hbiba, maak je niet druk............ alles gebeurt met een reden en dat je gescheiden bent stond zo voor geschreven, Inshallah heeft Allah swt iets mooiers voor je in petto.......... Hou je sterk meid en laat niets maar ook niets je verdrietig maken je hebt twee mooie kinderen zorg goed voor hun........ want hun zijn jou steun en toeverlaat......... xxxxxxxjeblia
thx lieve schat voor je mooie woorden :kus:
ladie_perfect
25-09-2005, 21:19
Dat is goed hoor lievie :)
Weet dat we allemaal wel verdrietige momenten hebben in onze levens. :(
Maar het belangerijkste is het nu je bent gezond hebt inderdaad twee gezonde kinderen waar je heel gelukig mee mag zijn. ;)
De rest is lmaktab daar kunenn wij niks aan veranderen.
Weet na regen komt zonneschijn en dat geld ook voor jou. :goedzo:
:kus:
Heeft niemand mooie of verdrietige herineringen aan een bepaalde plek.
Dan deel ik maar weer een herinering met jullie.
Als ik langs mijn vroegere school kom dan denk ik aan mijn schooltijd, wat was die leuk.
De kattekwaad die we altijd uithaalde met de leraars en leraressen.
De propjes die heen en weer ongeizne gingen van de klasgenootjes.
Huhhh wat is die tijd toch snel omgevlogen.
Ik heb dat ook als ik naar mijn ouderlijke huis toe ga... dan moet ik altijd aan vroeger denken toen we nog zelf een gezin vormden met mijn zussen en broers..en hoe we daar samen gezellig en knus leefden..Die tijd koester ik echt met mijn hart en mis het ook onzettend veel..ik zou het zo opnieuw weer willen herbeleven..:love:
Sterkte lieverd ik hoor wel van je wat er is..:kus:
chimenne
25-09-2005, 21:24
Dat is goed hoor lievie :)
Weet dat we allemaal wel verdrietige momenten hebben in onze levens. :(
Maar het belangerijkste is het nu je bent gezond hebt inderdaad twee gezonde kinderen waar je heel gelukig mee mag zijn. ;)
De rest is lmaktab daar kunenn wij niks aan veranderen.
Weet na regen komt zonneschijn en dat geld ook voor jou. :goedzo:
chimenne
25-09-2005, 21:24
Ik heb dat ook als ik naar mijn ouderlijke huis toe ga... dan moet ik altijd aan vroeger denken toen we nog zelf een gezin vormden met mijn zussen en broers..en hoe we daar samen gezellig en knus leefden..Die tijd koester ik echt met mijn hart en mis het ook onzettend veel..ik zou het zo opnieuw weer willen herbeleven..:love:
:traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.