Bekijk originele versie : Lang en hoge hakken?!
hey..
vinden jullie dat kunnen
als je tussen de 1.70 en 1.75 bent
en hakken draagt van 5 cm..?
of is dat te hoog..?
wie draagt ook hoge hakken en hoe hoog
terwijl die lang is..?
of wat voor schoenen draag je
en hoe lang ben je?
:D
kus
khouribgia20
25-09-2005, 23:36
Ik draag zo nu en dan hakken en ben 1.73.natuurlijk zeggen mensendan vaak ZOO JIJ BENT LANG! Maar boeit mij niet beter lang dan een dwerg. :D
midaartje
26-09-2005, 00:17
vind ik dus helemaal niet staan lange dames met lange hakke :o
PobriSita
26-09-2005, 10:12
Ik ben zelf 1.78 als het niet langer is :D , ik draag van die cowboylaarzen met hak niet zo ovedreven hoog hoor, maar ben dan zelf al rond de 184cm en inderdaad ben dan lang maar ben niet slungerig :) je moet schijt hebben als je maar niet zo lomp en scheef loopt en voorovergebogen dan is het goed.. :goedzo:
ambtenaartje
26-09-2005, 10:26
hey..
vinden jullie dat kunnen
of is dat te hoog..?
terwijl die lang is..?
en hoe lang ben je?
kus
ben 1.70 lang
en draag vaak pumps... dan ben ik ongeveer rond de 1.76
als ik met mijn Nederlandse collega's loop dan ben ik heel normaal, niet te klein of te lang.
loop ik naast marokaanse vrienden dan ben ik ineens heel lang.....
Tamqeyast
26-09-2005, 10:38
ben 1.70 lang
en draag vaak pumps... dan ben ik ongeveer rond de 1.76
als ik met mijn Nederlandse collega's loop dan ben ik heel normaal, niet te klein of te lang.
loop ik naast marokaanse vrienden dan ben ik ineens heel lang.....
Zo Voel Ik Me Ook :o
pffff ik ben ook +- 1.70 en draag vaak hakken..Ik ben gek op pumps en vind dat hoge hakken me mooie benen geven en een mooie houding..
sam_schatje
26-09-2005, 12:30
Ik ben zelf 1.78 als het niet langer is :D , ik draag van die cowboylaarzen met hak niet zo ovedreven hoog hoor, maar ben dan zelf al rond de 184cm en inderdaad ben dan lang maar ben niet slungerig :) je moet schijt hebben als je maar niet zo lomp en scheef loopt en voorovergebogen dan is het goed.. :goedzo:
Precies zolang je maar rechtop loop en niet zo lelijk met je schouders
voorovergebogen kan het...
Ik ben zelf 1.73 en loop bijna altijd op pumps van 5 a 6 cm,ik vind het juist
heel vrouwelijk en het geeft je een mooie houding :goedzo:
ik ben ook +/- 1.70m en meestal draag ik lage hakjes. Soms draag ik ook heel hoge hakken want mijn man is 1m86 en ik ben het soms beu om zo klein te lijken naast hem :kwaad: ;)
loverrboyyy
26-09-2005, 13:24
taqie lah zusters hoge hakken is niet toegstaan
CasawiaZina
26-09-2005, 13:30
als ej dit zo leest dan is iedereen zeker 1m73
rbatia112
26-09-2005, 13:35
Precies zoals ik mij ook voel. Maar ik wil nou ook van die cowboylaarzen kopen, ben echt gek op zulke laarzen, maar zit nu echt heel erg te twijvelen of ik da wel moet doen. Zo'n hak is al gauw iets van 5-7 cm :wow: ayema!!
Maar ik moet eerlijk toegeven tis echt heeeerlijk om op hakken te lopen, het veranderd echt je hele houding en maakt je figuur nog mooier lijken :o
alhob_3adab
26-09-2005, 13:48
hey..
vinden jullie dat kunnen
of is dat te hoog..?
terwijl die lang is..?
en hoe lang ben je?
kus
ben 1.70 vind hakken niet mooi dus draag ze niet
alleen bij speciale gelegenheden :D
schoenen die geluid maken en waarmee je de aandacht trekt. dat is niet toegestaan
Uit ervaring weet ik dat het niet van de lengte van de hak afhangt of de schoenen lawaai maken of niet.
Sommige platte schoenen maken lawaai
Sommige schoenen met hakken maken geen lawaai
hangt van de soort en kwaliteit van de zolen af en hoe versleten de schoenen zijn
unknown_layD
27-09-2005, 16:53
ben 1.76 ik draag nooit hakken... misschn alleen op feestjes maar voel ik me ook als een van de langste
kheb er geen probleme mee ofso
maar ik ga t wel 's een keertje probere...:D
maar niet al te h0ge hakken... want dan ben ik dadelijk extreem lang...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.