Bekijk originele versie : Voor de ongetrouwde wel seks hebbende
Daughter_Of_God
25-09-2005, 19:24
gaan jullie seks hebben tijdens ramadan
chanoeka
26-09-2005, 01:55
ja waarom niet?....ik vind het toch echt heel schijnheilig soms....die mensen die heilig zijn tijdens de ramadan, maar op alle andere dagen niet veel beter zijn dan een gemiddelde jongen/meisjes vet hard erop los bonken en alle andere dingen doen die ze tijdens de ramadan neit doen
alsje het doet.....doe het dan goed ;) heilig proberen te zijn gaat ej niet helpen ;)
Oogje4Jou
26-09-2005, 02:11
wat denk je zelf... ik heb geen keus als de tegenpartij schijnheilig is :(
Da_Gigolo
26-09-2005, 09:33
gaan jullie seks hebben tijdens ramadan
Wat dacht jij dan?.....tuurlijk wel....en het liefst nog met jou :D :D
Chibi_Ane
26-09-2005, 10:43
Hm Hm ..
Oke.
:moe:
WHATEVER
Adios
Daughter_Of_God
27-09-2005, 19:47
Gigolo, wassup, sexy!?
Oogjevoorjou, je maakt in je leven altijd je eigen keuzes, dus wat bedoel je?
Chanoeka ik wil mij graag bij jou aansluiten, geloven mensen nou in Allah of de ramadan, ik bedoel maar :confused:
En deze dan... Geloven mensen in seks of in de liefde ?
Oogje4Jou
27-09-2005, 20:18
Gigolo, wassup, sexy!?
Oogjevoorjou, je maakt in je leven altijd je eigen keuzes, dus wat bedoel je?
Chanoeka ik wil mij graag bij jou aansluiten, geloven mensen nou in Allah of de ramadan, ik bedoel maar :confused:
En deze dan... Geloven mensen in seks of in de liefde ?
Ik bedoel dat als de tegenpartij hypocriet is tegenover Allah en zichzelf... ik geen seks kan hebben in de ramadan... :maf2: Ik ben niet zo hypocriet om de ramadan te aanbidden... ik aanbid Allah... en als ik geen seks wil hebben doe ik dat 365 dagen niet en niet ineens 30 dagen van het jaar niet omdat het dan Ramadan is... toch :jammer:
Daughter_Of_God
27-09-2005, 22:53
ok nu ben je duidelijk :D
Aladin_afg
27-09-2005, 23:48
tijden niet, maar ik doe niet moeilijk over sex, normaal
Amal_Arabia
27-09-2005, 23:58
Hmm ik neem aan dat dit voor de getrouwde mensen geldt, want anders oeff...a3oedoe bielllahie mina ashaytani arajiem...
Moehiem: Wat ik dus heb begrepen is dat een "getrouwd stel dus" na het eten dus almaghrab wel gewoon seks mag hebben. Dat lijkt mij opzich wel logisch, toch???
megrabia81
28-09-2005, 00:03
Als je sex gaat hebben dan kan je evengoed gaan eten. Ik geloof niet da het dan telt als je toch gaat vasten. Het noemt niet voor niks de heilige maand ramadan.
Oogje4Jou
28-09-2005, 00:24
Als je sex gaat hebben dan kan je evengoed gaan eten. Ik geloof niet da het dan telt als je toch gaat vasten. Het noemt niet voor niks de heilige maand ramadan.
Wat is dat nou weer voor een argumentatie... als je seks hebt dan moet je gaan eten... ben jij Allah swt om te beslissen of het vasten wel of niet telt... ik denk dat je je woorden moet terug nemen... :hadj:
chanoeka
28-09-2005, 00:26
tijden niet, maar ik doe niet moeilijk over sex, normaal
zielig hoor...alleen tijdens ramadan ben je heilig....hoe zit eht met de andere dagen? dan hoef je zeker nergens op te letten :D
Oogje4Jou
28-09-2005, 00:27
ok nu ben je duidelijk :D
fijn :goedzo:
Oogje4Jou
28-09-2005, 00:28
zielig hoor...alleen tijdens ramadan ben je heilig....hoe zit eht met de andere dagen? dan hoef je zeker nergens op te letten :D
nee dan n.euken ze er maar op los... en als het ramadan is ... zie je ze allemaal naar de moskee gaan en meedoen... met suikerfeest beginnen ze alweer... bonken 3la zehd! :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.