Bekijk originele versie : geloof jullie in waazegsters?
hallo
een kennis van ons is gisteren naar een waarzegster die je hand kan lezen , en ze doet ook kaarten leggen , ze heeft te horen gekregen dat ze 30 niet zal halen ,
en ze geloofd haar , want ze heeft van veel mensen te horen gekregen dat het een heel goeie waarzegster is en wat ze ook zegt is waar
Die kennis van ons is nu echt verdrietig en denkt alleen maar aan de dood, ze slaapt slecht ,ze eet slecht
Ik vindt het echt belachelijk dat er die waarzegster zoiets kunnen zeggen en met name de dood , alleen ALLAH soebhanahoe ut3ala weet wanneer ze dood gaat , dat hebben we haar ook gezegd maar dat komt bij haar niet in. ze denkt echt dat ze dood gaat .
het is eigenlijk haram , maar ik begrijp best dat sommige mensen nieuwgierig zijn en daarin geloven .
Zijn jullie ook wel eens naar een waarzegster geweest , en wat had ze gezegd ?
NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:46
Nou mijn vriend was 2 jaar geleden naar een vrouw geweest met koffiekopje weet je dan moet je eerst die koffie drinken dan kopje omdraaien enz enz en ze heeft hem toe verteld dat hij binnekort zijn aanstaande zal tegen komen een meisje met blauwe ogen en schoenmaat 36 ewa hij kwam toen terug van ze vakantie en hij kwam mij tegen met blauwe ogen en maat 36 van schoenen :D maar ja misschien gewoon toeval
Origineel gepost door sweet_nadia
Nee Haram
:goedzo:
Allahoe aliem...geen 1 of andere waarzegster..sje wil gewoon floesh verdienen..that's it..ennuh zeg tegen je nicht dat ze zich niet zo druk moet maken...de dood komt vroeg of laat..el mekteb..en dat kun je gewoon weg niet laten voorspellen..
:zwaai:
Dat is shierk bi allah (swt). dat is een van de ergste dingen die haram zijn.
Najat_the_Don
06-04-2003, 17:51
toeval bestaat nie.. :p
Origineel gepost door SoefSoef
:goedzo:
:zwaai: Nog een druk weekend gehad wella :D
Sorry, ik had geen tijd om je met schoonmaken te helpen :o
chamalgirl
06-04-2003, 18:00
a3oedoe billahie mina shejtani rajim
in mijn ogen is zij geen moslim meer want in plaats in allah geloven gelooft ze in shitan
en shierk is de ergste wat er maar kan zijn als je moslim bent en blijkbaar gelooft ze niet zo sterk in haar geloof waardoor ze in iemand anders is gaan geloven wejouw hamdoelillah heb ik dat nooit gedaan en ga ik ook nooit doen
mimi3000
06-04-2003, 18:10
dat is haram hoor :) :)
Origineel gepost door sweet_nadia
:zwaai: Nog een druk weekend gehad wella :D
Sorry, ik had geen tijd om je met schoonmaken te helpen :o
:kwaad:...ik heb nog echt op je gwacht..maar goed...jij mijj flashen..YEK..:stomp:
..ben helemaal kapoet..:maf2:..ennuh volgende x vraag ik wel iemand anders ..:ego:
nee hoor poepie... :D ..iedereen heeft het druk..ennuh tis dat ik nog andere zussies heb...die lekker alls hebben schoongemaakt... :giechel:
wasalaam het is suppppppEEEEEEEERRrrrr haram echt waar
als je dat doet dan ben je uit de islam gestapt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.