Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hellup!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tatouania_025
25-09-2005, 18:40

Mijn dochtertje heeft me tafel helemaal vol gemaakt met pen, ik heb wel gelukkig van die doorzichtig plastic op me salontafel maar het ziet er nu niet uit helemaal onder de pen, weten jullie hoe ik dit eruit moet krijgen. Ik heb al wasbenzine en terpetine gebruikt maar het helpt niet.

Souraida
25-09-2005, 18:43
Ik ben bang dat pen er niet af gaat. Tenminste ik krijg pen nooit eraf. Maar wie weet zijn er mensen die wel een middel ertegen kennen. Succes. Gelukkig had je plastic erop.

MoCrORaChiD
25-09-2005, 18:48
Mijn dochtertje heeft me tafel helemaal vol gemaakt met pen, ik heb wel gelukkig van die doorzichtig plastic op me salontafel maar het ziet er nu niet uit helemaal onder de pen, weten jullie hoe ik dit eruit moet krijgen. Ik heb al wasbenzine en terpetine gebruikt maar het helpt niet. Wat Voor Materiaal is je tafel

Atlas_Gebergte
25-09-2005, 18:50
Nou die probleem had ik vorige week ook, me nichtje zat te tekenen met een pen op me tafel, ik had die plastic ook, ik heb gewoon Dasty ontvetter op gespoten en toen met een sponsje weggeveegd, en het is eraf!!!!!!!!!!!!!!!!!!

laila00
25-09-2005, 19:03

probeer melk...dat helpt echt! hehe ben je er weer volgens mij was je een paar dagen spoorloos... ;) en inderdaad met dasty en een sponsje krijg je het er wel af incha Allah

tangia21
25-09-2005, 21:18
wat dachten jullie van mijn vloerbedekking??in mijn slaapkamer een hele mega vlek met pen...woonkamer 4 plekken + brandwond van strijkijzer :huil: ...in de hal 3 grote plekken en zijn slaapkamer ook. :moe: :jammer:

tatouania_025
25-09-2005, 23:02
Nou die probleem had ik vorige week ook, me nichtje zat te tekenen met een pen op me tafel, ik had die plastic ook, ik heb gewoon Dasty ontvetter op gespoten en toen met een sponsje weggeveegd, en het is eraf!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt waar ook al zit het een paar dagen erop, als dat zo is ga ik die dasty gelijk kopen dan.

tatouania_025
25-09-2005, 23:05
probeer melk...dat helpt echt! :( ik heb het net geprobeerd maar het gaat er niet af, moet het met een schuursponsje of gewoon een doekje.

Old_Oem_Ishaaq
25-09-2005, 23:12
Ik denk ook met dusty. Het is echt een wondermiddel! Hahha..vond het wel grappig de tip om melk te proberen : P

tangia21
25-09-2005, 23:16
ik heb dat ook alleen is mijn probleem kurkuma :( ik krijg het er niet meer vanaf. heb je gloor uitgprobeerd??Die vloeibare gloor niet die andere van wc :hihi: helpt heel goed tegen kruidenvlekken enz...want ik heb een witte aanrechtblad...dus ik weet dubbel wat je bedoeld :moe:

Souraida
25-09-2005, 23:24
Ik denk echt niet dat het eruit kan. Tenminste ik heb vaak pen)toen ik nog bij me ouders woondè) uit dat soort plastic proberen te krijgen met verschillende middelen en ook chloor maar walloe.

tatouania_025
25-09-2005, 23:27
Ik denk echt niet dat het eruit kan. Tenminste ik heb vaak pen)toen ik nog bij me ouders woondè) uit dat soort plastic proberen te krijgen met verschillende middelen en ook chloor maar walloe. Ik heb ook al van alles geprobeerd maar niks helpt nu alleen die dasty uitproberen maar die heb ik nu niet in huis.

noona
26-09-2005, 12:44
zodra mijn kinderen pennen vasthouden zorg ik dat ik het bekende WIBRA spul klaar heb staan. succes!