Bekijk originele versie : Alhamdoelillah!!!!!
OemSoufian
25-09-2005, 18:21
Lieve zusters.....
Bijna en jaar is mijn geduld op de proef gesteld, bijna een jaar heb ik al voelde ik me nog zo rot geprobeerd anderen te helpen om positief te blijven nu wil ik het via deze manier weer doen door mijn allermooiste nieuws met jullie te delen.
Geef niet op en blijf je beduld behouden en bid tot Allah!!!
Alhamdoelillah mijn dank is zo groot naar Allah, hij heeft mij beproeft en beloond met het mooiste wat je kan bedenken.
Meiden ik ben zwanger....
:D :D :D
saadia29
25-09-2005, 18:23
Ohhhhhhhhh.................wat leuk, was zo ongeduldig om jouw hele tekst te lezen, doe ik zo nog even, heb in iedergeval het laatste stuk goed gelezen.
Meid, gefeliciteerd, Allah iekemel bigair.
:gefeli: :banana:
saadia29
25-09-2005, 18:24
Heb hem nu helemaal gelezen, kreeg er echt kippenvel van :D
Glimlachje
25-09-2005, 18:24
Mabrouk meid!!! Hamdolillah Moge Allah jou het vergemakkelijken!!!
OemSoufian
25-09-2005, 18:27
Amien lieve meiden....
Saadia je wil ook niet weten hoe ik me voel.....
Beetje vreemd ( buiten het feit dat ik me gewoon niet lekker voel en van mezelf een beetje vreemd ben hihi)
Souraida
25-09-2005, 18:28
Mabroekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk oh meid wallah je wil niet weten hoe blij ik ben voor je. Ik zou je zo een dikke knuffel geven als je naast me was. Elhamdoelilah. Ik zei het je toch ALlah is groot en vergeet zijn dienaren niet. Soub7an ALlah. Meid geniet ervan en doe heeeeeeeellllllll rustig aan. Rust goed uit. InshALlah kun je over een paar maanden je baby in je armen houden. Kusjesssssssssss souraida
OemSoufian
25-09-2005, 18:31
Mabroekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk oh meid wallah je wil niet weten hoe blij ik ben voor je. Ik zou je zo een dikke knuffel geven als je naast me was. Elhamdoelilah. Ik zei het je toch ALlah is groot en vergeet zijn dienaren niet. Soub7an ALlah. Meid geniet ervan en doe heeeeeeeellllllll rustig aan. Rust goed uit. InshALlah kun je over een paar maanden je baby in je armen houden. Kusjesssssssssss souraida
Dank je wel en we doen wel een cyberknuffel :D .
Vandaag vertelde ik het aan mijn beste vriendin dus hebben we samen even een traantje gelaten en weet je wat ze zei pfff toen had ik het helemaal niet meer.
Ze zei " je verdient het zo erg he" wat een schat he.
He souraida waar ben jij toch zie je helemaal niet meer op msn.....
kussssss
tharifith
25-09-2005, 18:32
mabrouk meid :banana: :banana:
Souraida
25-09-2005, 18:38
Dank je wel en we doen wel een cyberknuffel :D .
Vandaag vertelde ik het aan mijn beste vriendin dus hebben we samen even een traantje gelaten en weet je wat ze zei pfff toen had ik het helemaal niet meer.
Ze zei " je verdient het zo erg he" wat een schat he.
He souraida waar ben jij toch zie je helemaal niet meer op msn.....
kussssss
Ik heb je een pm gestuurd.
Atlas_Gebergte
25-09-2005, 18:55
Mabrouk meid, en geniet van je zwangerschap.
Atlas_Gebergte
25-09-2005, 18:57
Mabrouk meid!!! Hamdolillah Moge Allah jou het vergemakkelijken!!!
Hey meid, dat is een tijd terug ;) , hoe is het met je? en ben je er klaar voor? nog 3 dagen te gaan meid, echt spannend. :banana:
Lieve zusters.....
Bijna en jaar is mijn geduld op de proef gesteld, bijna een jaar heb ik al voelde ik me nog zo rot geprobeerd anderen te helpen om positief te blijven nu wil ik het via deze manier weer doen door mijn allermooiste nieuws met jullie te delen.
Alhamdoelillah mijn dank is zo groot naar Allah, hij heeft mij beproeft en beloond met het mooiste wat je kan bedenken.
Alhamoelilah!!!!!!!!!!!!!!! ben erg blij voor je.
Moge Allah swt het vergemakkelijken voor je en je een wolk van een kind schenken.
:kus: geniet ervan!!!
imaane911
25-09-2005, 19:33
Lieve zusters.....
mabrouk
geniet ervan :kus:
Old_Oem_Ishaaq
25-09-2005, 19:37
MashaAllah. Mabroek...moge Allah je een gezond kind schenken Ameen!
chimenne
25-09-2005, 19:43
Gefeliciteerd meid , echt prachtig hoe je het heb beschreven.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.