Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 15:35 spoor 1

Pagina's : [1] 2

ghabiba82
06-04-2003, 17:04

Tijdens een ruzie tussen meiden in een metrostation valt Fatima op de rails voor een trein. Heeft iemand deze film gezien of ooit van gehoord??? Laat iets horen!!!!!!!!!!

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:05
Hij komt deze maand op tv 19 arpil ofzo op ned 3 volgens mij

ghabiba82
06-04-2003, 17:07
hij draait ook in plaza futura in Eindhoven........

NaDoR.ZiNa
06-04-2003, 17:15
Origineel gepost door ghabiba82 hij draait ook in plaza futura in Eindhoven........ Ja dat zou best kunnen hij draait in een aantal bioscopen in nl ik denk hooguit 10 bioscopen ofzo

miss_couscous
06-04-2003, 17:21

heeft ie daar afgelopen week gedraaid of gaan ze m aankomende week draaien.... ik heb in de krant gelezen dat het net zoiets als finals wordt......en dat het in opdracht was van de BNN :confused:

ghabiba82
07-04-2003, 21:03
ik weet ik wacht op meer info.............

miss_couscous
07-04-2003, 21:18
Inhoud film BNN´s eerste telefilm 15.35: Spoor 1 gaat over een tragisch treinongeluk. Tijdens een ruzie tussen een groep meiden valt er eentje van het perron en komt onder een trein. Ze overlijdt enige uren later in het ziekenhuis. Is het meisje, Fatima, geduwd door Kim, Esra of Soraya, een van de andere drie meisjes? De drie meiden worden in elk geval in voorlopige hechtenis genomen. Op het lokale nieuws wordt het tragische incident breed uitgemeten. Het zou het trieste dieptepunt van toenemende spanningen tussen verschillende culturele groepen op het Hugo de Groot College zijn. Daardoor is de school al eerder in het nieuws geweest en daarmee heeft de school ook zijn slechte naam gekregen. Benjamin, ook een leerling van het Hugo de Groot College, vindt de berichtgeving van de lokale omroep verkeerd. Volgens hem heeft het incident niets te maken met culturele tegenstellingen en steekt er meer achter. Hij krijgt toestemming van de lokale omroep om een reportage over het incident te maken. Hij krijgt daarbij hulp van zijn klasgenoten Mo en Dila, het zusje van een van de mogelijke daders. Misschien kunnen zij van binnenuit nieuw licht op de zaak werpen en de ware toedracht boven water krijgen. Was het een ongeluk of is Fatima inderdaad geduwd? Benjamin, Mo en Dila proberen zoveel mogelijk betrokkenen, vrienden en bekenden van Fatima en de drie andere meisjes te interviewen; de interviews vinden plaats met een (soms verborgen) camera. Geleidelijk komen ze achter de waarheid, een waarheid, die nog schokkender blijkt te zijn dan ze ooit hadden kunnen vermoeden... Uitzendschema 15.35: Spoor 1 is op zaterdag 19 april om 20.30 uur te zien bij BNN op Ned. 2. Maar - en dit is best wel uniek - voorafgaand aan de tv-première draait de film vanaf 27 maart in verschillende bioscopen in het land. Zo´n release betekent dus wel dat de film zeker de moeite waard is! In de Bioscoop 15.35: Spoor 1 draait in de volgende bioscopen: Amsterdam Het Ketelhuis Kriterion Rotterdam Lantaren/Venster Den Haag Haags Filmhuis Utrecht 't Hoogt Nijmegen Lux Breda Chassé Eindhoven Plaza Futura Maastricht Lumiere Leeuwarden Filmhuis bron: BNN.nl ZO HEB JE GENOEG INFO?? :D

ghabiba82
07-04-2003, 21:35
Dank u lieverd !!!!!!!!! Je bent een schat als ik iets voor je kan doen laat het horen!!!! Boeza.......

miss_couscous
07-04-2003, 21:37
was een kleine moeite hoor maar volgens mij draait ie nie meer in de Plaza Futura. ik heb net op de site gekeken en het stond nie op de agenda....

ghabiba82
07-04-2003, 21:40
Jammer heb een uitlopen maar daar staat er ook niks over. Ik wacht wel op 19 april !!!!!!!! bioscoop is weer floes,floes

miss_couscous
07-04-2003, 21:41
hahaha ach ja duurt toch nie lang meer... enige nadeel is dat je weer iedere week moet wachten op een vervolg....

ghabiba82
07-04-2003, 21:45
oeffffffffff dat haat ik. Ga morgen tocg informeren in plaza fatura even bellen. Dan weet ik meer laat ik het jouw ook even weten

miss_couscous
07-04-2003, 21:48
ok is goed alvast bedankt

boefje
08-04-2003, 11:00
Origineel gepost door miss_couscous ok is goed alvast bedankt die verhaal is ook echt gebeurd in amsterdam. hij was bij een metrohalte. die meiden hadden ruzie om een jongen. volgens mij was het bij haltepostjesweg. heb het zelf ook maar van horen zeggen

miss_couscous
08-04-2003, 19:35

Origineel gepost door boefje die verhaal is ook echt gebeurd in amsterdam. hij was bij een metrohalte. die meiden hadden ruzie om een jongen. volgens mij was het bij haltepostjesweg. heb het zelf ook maar van horen zeggen daar is het verhaal ook op gebaseert :rolleyes:

Pagina's : [1] 2